LSK anno 2012

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Boing
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 711

Har desverre vært LSK-supporter for lenge til å tro att LSK har noe stort på gang. Skuffelsene har vært jævlig mange og gleder har det vært veldig få av.

Så vi for se, kan ikke si att jeg sender hårene reiser seg og for gåshud av meritter og navn på trener og spillere som har kommet til klubben den siste tiden. Så ikke noen halleluja rop fra denne kjeften.

Kommentar

• athomash
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Oct 2007
      • 118

Jeg er veldig spent på neste sesong, Navnen på innhentede personer til klubben og målsetningen gir håp.

Men det jeg også ser er at vi satte ny rekord i tap i år, og har hentet spillere som er mest vant til å tape (siste året). Savner veldig en vinner type, som er vil/skal/ og pleier å vinne. Det er noe som må ligge i ryggraden. Man kan ikke godta å tape. Troppen må strammes opp. Uwe DISIPLIN må inn i hele troppen.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av athomash
        har hentet spillere som er mest vant til å tape (siste året).
        For han her driter virkelig i om han taper: http://www.youtube.com/watch?v=d2OMgaxTiuQ

Jeg er ikke så veldig bekymret for at en del av spillerene som er hentet, har tapt noen kamper tidligere. Det viktigste er ønsket om å vinne og spille kamper for a-laget.

Kommentar

• athomash
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Oct 2007
          • 118

å ja du tenker på han som har sittet på benken 2 år :-)

Det er gode spillere vi har hentet, bare er litt redd for at de aksepterer tap for lett. Mener de bør jobbe med det mentale. De siste prosentene man kan gi hvis hode er på rett sted har mye å si.

Det var forøvrig konge video av Sead :-)

Kommentar

• Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

Opprinnelig skrevet av Boing
            Har desverre vært LSK-supporter for lenge til å tro att LSK har noe stort på gang. Skuffelsene har vært jævlig mange og gleder har det vært veldig få av.
            Har heldigvis vært LSK-supporter såpass lenge at jeg har en god følelse, jeg.
            Litt i overkant optimistisk å tro på the Double i år, men om man får bygd videre på den stammen som pr i dag er på plass kan det bli veldig mye moro i 2013.
            Knurr...

Kommentar

• Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

Egentlig har vi så langt kun gjort en klassesignering og det er keeperen på 1-årskontrakt. Johan = svært skadeutsatt. Palmi = squad player. Svensk back = usikker på denne. Scheel = OK stopper, intet mer. Ikke god nok for kontrakt med Odd sier jo også sitt.

Vi trenger fortsatt den sentrale føreren. Og selvsagt trenger vi sårt en ekte spiss. Før disse er på plass er vi 5-9 plass.

Kommentar

• andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

Belsvik ser ut til å takket ja til en helsikes utfordring i Stabäk. Hvordan påvirker det vår trenerkabal? Tar Powell Belsviks rolle, eller henter vi inn en gammel kjenning av Haglund? Om Powell blir assistent, går jeg ut fra at vi må ut og lete etter en spillerutvikler.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

Opprinnelig skrevet av andersmm
                  Belsvik ser ut til å takket ja til en helsikes utfordring i Stabäk. Hvordan påvirker det vår trenerkabal? Tar Powell Belsviks rolle, eller henter vi inn en gammel kjenning av Haglund? Om Powell blir assistent, går jeg ut fra at vi må ut og lete etter en spillerutvikler.
                  Og hvordan påvirker dette klubbvalget til Mix?
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Martin83
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2007
                    • 794

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                    Og hvordan påvirker dette klubbvalget til Mix?
                    Godt spørsmål. Men Belsvik signerte ny 2-årkontrakt rett før jul, så jeg tenker dette blir en del av pakka der Belsvik og Diskerud bytter klubb begge to?

Kommentar

• armykanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2009
                      • 747

Opprinnelig skrevet av Martin83
                      Godt spørsmål. Men Belsvik signerte ny 2-årkontrakt rett før jul, så jeg tenker dette blir en del av pakka der Belsvik og Diskerud bytter klubb begge to?

Det håper jeg virkelig! Også håper jeg at døra åpner seg helt for at vi kan låne ut et par unge spillere, som antagligvis vil slite med spilletid i år. Skal nok ikke se bortifra at vi kommer til og se noen ungfugler i mørkeblå drakt til seriestart. Dette kan virkelig bli drømmescenario!!
                      Stabæk som farmerklubb

Kommentar

• DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 4263

Ingenting er sikkert, det er vel det eneste som er helt sikkert!
                        Jeg er fullstendig enig i at vi ikke skal forvente eller kreve en topplassering i år. Selv om vi skulle signere både en tung spielführer og en målgarantist, vil det ta tid å spille inn et nytt lag og et nytt system. Det vil helt sikkert komme kamper hvor vi vil mislykkes.
                        Men jeg synes depresjonen sitter vel dypt hos noen. I det som kan virke som en panisk angst for å slippe til optimismen, synes jeg man nedvurderer den jobben klubben har gjort for at vi igjen skal bli et topplag.
                        Jeg er enig i at vi ikke kan forvente medaljestrid i 2012. Får Haglund samspilt laget tidlig og vi får en god start, kan det selvsagt skje, men vi må se på 2012 som en start på en ny tid, en sesong hvor vi legger grunnlaget for større ting som skal komme senere.
                        Men kjære alle sammen: La oss være litt "bergensere" nå før seriestart! Dette vil bli mye bedre enn de siste årene! Vi fortjener da for pokker å kunne glede oss over at fugla igjen er en klubb som omtales med ærefrykt i media og rundt omkring i fotball-Norge!
                        Godt nyttår, forresten!
                        Elska þetta félag

Kommentar

• Serbern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 5496

Opprinnelig skrevet av andersmm
                          Hørt noe om at Roy Kenneth Torkildsen skal inn i ny rolle i klubben. Kanskje han skal ta over som spillerutvikler?

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

Fint at vi fikk avviklet Belsvik på en elegant måte, nå får han være hovedtrener allikevel. Håper for guds skyld at Powell tar over som assistent, han ser ut til å være en god motivator og skapsetter.

Kommentar

• tonkro
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2009
                              • 354

Opprinnelig skrevet av Serbern
                              Hørt noe om at Roy Kenneth Torkildsen skal inn i ny rolle i klubben. Kanskje han skal ta over som spillerutvikler?
                              Han startet vel nettopp som utviklings"sjef"?

Kommentar

• Martin83
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 794

Opprinnelig skrevet av reka
                                Fint at vi fikk avviklet Belsvik på en elegant måte, nå får han være hovedtrener allikevel. Håper for guds skyld at Powell tar over som assistent, han ser ut til å være en god motivator og skapsetter.
                                I følge RB skal klubben IKKE ansette ny assistent; Powell vil fungere som både assistent og toppspillerutvikler. Vinn-vinn: Powell er bra som assistent og vi frigjør midler til eventuelt nye spillere(?).

(Lykke til i Stabæk, Petter. Du fortjener sjansen)

Link: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5866185.ece

Kommentar

• kimmern
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2005
                                  • 1174

Magnus Powell blir både assistenttrener og spillerutvikler, sier Torgeir Bjarmann til LSK.no.

Kommentar

• Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

Og de som krysset fingrene for en bytte-deal fikk vel det ønsket brutalt ødelagt av at Belsvik sin kontrakt ble terminert.
                                    Heldigvis, vil jeg si. Kan ikke tenke meg annet enn at en slik løsning i beste fall ville vært i gråsonen.
                                    Knurr...

Kommentar

• andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

Opprinnelig skrevet av Leif A
                                      Og de som krysset fingrene for en bytte-deal fikk vel det ønsket brutalt ødelagt av at Belsvik sin kontrakt ble terminert.
                                      Heldigvis, vil jeg si. Kan ikke tenke meg annet enn at en slik løsning i beste fall ville vært i gråsonen.
                                      Kontrakten til Diskerud er vel strengt tatt også terminert.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Martin83
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2007
                                        • 794

Opprinnelig skrevet av Leif A
                                        Enig, du har et ekstremt godt poeng. Bjarmann er smart nok til å ligge unna dealer som ikke er stuereine.

Jeg må gi Bjarmann stor honnør for hvordan klubben fremestår om dagen. Han henter spillere sammen med Haglund vi ikke kunne drømme om for kort tid siden (ja, penger er et issue, but still). I tillegg oser klubben av raushet på den måten vi slipper Belsik på. Det beviser at gode spillere kan komme til LSK for å utvikle seg og være trygg på at klubben slipper dem om det rette tilbudet fra utlandet kommer. Med tanke på Stabæk, så har vi jo nå spilt goodwill-kortet og bør ha en god dialog med klubben og rammene for gode forhandlinger rundt andre spillere bør være tilstede (uten at det har noe med gråsone å gjøre).

Delte ut 2x kaktus til RB i går, men Bjarmann får en solid dose sjampis for sin innsats så langt.

Kommentar

• Herman
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2010
                                          • 1101

Når blir draktnummere klare? Er spent, er jo noen viktige nummere som skal deles ut. 3, 4, 5, 7 og 10 blant annet.
                                          Twitter

Kommentar

Working...