LSK anno 2012
Collapse
X
-
Do tok ordene fra min munn. Det var vel det eneste alternativet jeg kunne komme på som var i nærheten.
Personlig håper jeg drakt nr 10 blir der den hører hjemme. På en midtbanedirrigent. Venter spent. Bare 3 arbeidsdager igjen før treningen starter på mandag.
Synd jeg går glipp av den treningen.Kommentar
-
Husker selvfølgelig ikke hvor jeg leste dette men var det ikke slik at Belsvik hadde et punkt i kontrakten sin om at dersom et tilbud som hovedtrener skulle dukke opp så ville LSK slippe han?
Powell er en god løsning! Penger spart er penger tjent.Kommentar
-
Kommentar
-
Roger'n har vel allerede fått nr 25. Mix hadde 21 i Stabæk, mulig det er hans favorittnummer, det er i hvertfall ledig etter Karim dro. Ville ikke overrasket meg om Johan fikk 10ern, selv om jeg håper Björn får den.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg forventer også signeringer denne uken.... Skal vi satse så må vi satse 100% nå er vi bare på 75%. Vi mangler spiss som garanterer +12 mål og en venstre kant/back får vi en midtbanespiller også da er jeg meget fornøyd.Kommentar
-
Når er det mix kommer hjem ifra USA? Blir litt vanskelig og signere han, hvis han ikke er i landet enda.Kommentar
-
Ellers så finnes det noe som heter postvesen. Det foregår ved at TB sender <spilleren> et forslag til kontrakt via epost. <Spilleren> signerer denne i to eksemplarer og sender disse tilbake til Lillestrøm via BREVPOST. TB leser over og signerer begge kontraktene, den ene arkiveres hos klubben og den andre returneres <spilleren>.Kommentar
-
Jeg ser også rem til vår nye spiss kommer inn døra, men bedre å vente på "riktig mann" enn å gjøre noe overilt..Kommentar
-
Ellers så finnes det noe som heter postvesen. Det foregår ved at TB sender <spilleren> et forslag til kontrakt via epost. <Spilleren> signerer denne i to eksemplarer og sender disse tilbake til Lillestrøm via BREVPOST. TB leser over og signerer begge kontraktene, den ene arkiveres hos klubben og den andre returneres <spilleren>.Kommentar
Kommentar