LSK anno 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • barte
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Oct 2011
    • 145

    8 er brukt.logi,sead,bassey,roger,bjørn,jesper,johan ,og palmi

    Kommentar

    • McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5099

      De som regnes som "frie spillere" er Magnusson, Ramovic, Westerberg, Andersson, Palmason, Bassey, og Kai Roger.

      Jeg kommer til 7.

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5099

        Opprinnelig skrevet av barte
        8 er brukt.logi,sead,bassey,roger,bjørn,jesper,johan ,og palmi
        Björn har vært 3 år i LSK i alderen mellom 15-21 år, og regnes dermed som klubbutviklet spiller.

        Kommentar

        • Martin Olsen
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jan 2007
          • 186

          De vi har på utenlands lista er:

          Stefan
          Jesper
          Bassey
          Johan
          Sead
          Palmi
          Roger

          Bjørn går som Norsk da han har vært her i 3 år før fyllte 21.
          så vi kan hente 2 utenlandske spillere til.

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            Er jo direkte vanskelig å holde ereksjonen nede i disse tider:
            I et annet oppslag sier Haglund at spissen Jacob Philippe Okan Agoussi N'Gebesso (19), toppskårer i Elfenbenskysten, er såpass spennende at prøvespillet forlenges fra to til tre uker, og han utelukker ikke at Philippe kan bli signert i tillegg til de tre andre tenkte forsterkningene (en spiss, en sentral midtbane, og en defensivt sterkt venstreback).

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6082

              Skjønner ikke helt planene her.

              Hvordan passer PVM-ryktene inn her? Han er ikke spiss eller defensivt sterk venstreback.

              Om vi henter en utlending i tillegg til disse tre så betyr det at to må være norske. Hvilken norsk spiss eller defensivt sterk venstreback er tilgjengelig?

              Om vi skal hente en norsk midtbanespiller så er Mix det beste som er tilgjengelig. Håper dette går i orden.

              Blir spennende å se hva som skjer her, det begynner å bli på tide å få alt i orden så vi kan spille inn laget. Men kanskje vi må vente til Februar, pga overgangsvinduer.

              Kommentar

              • *46*

                Opprinnelig skrevet av HSft
                Hvordan passer PVM-ryktene inn her? Han er ikke spiss eller defensivt sterk venstreback.
                Den har jeg problemer med å se også.

                Kommentar

                • Ginola
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2010
                  • 549

                  Men er det noe hold i disse PVM ryktene eller er det bare oppspinn. Har ikke klart å finne noe om dette noe sted.

                  Kommentar

                  • Oddis
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 2744

                    Opprinnelig skrevet av Ginola
                    Men er det noe hold i disse PVM ryktene eller er det bare oppspinn. Har ikke klart å finne noe om dette noe sted.
                    Har hørt at det er noe i det. Trur vi får svar om både PVM og Diskerud i løpet av uka, hvis min kilde har rett.
                    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                    Kommentar

                    • Ballen
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • May 2004
                      • 227

                      Opprinnelig skrevet av HSft
                      Skjønner ikke helt planene her.

                      Hvordan passer PVM-ryktene inn her? Han er ikke spiss eller defensivt sterk venstreback.
                      PVM kan vel fint spille sentral midtbane, gjorde han ikke det i brann?
                      Last edited by RSP; 24.01.2012, 18:36. Begrunnelse: Slettet unødvendig quoting.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6082

                        Opprinnelig skrevet av Ballen
                        PVM kan vel fint spille sentral midtbane, gjorde han ikke det i brann?
                        Ser for meg at han kan vikariere der. Men han er først og fremst en offensiv midtbanespiller. Han spilte vel rett bak spissen den siste sesongen i Brann. Om vi dropper Mix og går for PVM sentralt så blir jeg bekymra for balansen på midten.

                        Kommentar

                        • christoffer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2004
                          • 326

                          PVM hadde vært gull, husk vi har ikke noen venstrekant. Bolly kan være god, ingen tvil om det. Men hvor mange bra matcher har han egentlig spilt i tippeligaen?

                          Kommentar

                          • gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

                            Opprinnelig skrevet av christoffer
                            PVM hadde vært gull, husk vi har ikke noen venstrekant. Bolly kan være god, ingen tvil om det. Men hvor mange bra matcher har han egentlig spilt i tippeligaen?
                            Hvis Bolly endelig får være skadefri så er jeg sikker på at han blir blant Tippeligaens aller beste kantspillere. Kanskje den aller beste. Men han kan jo spille høyre også.
                            Han har et steg og en fart MED ball som få matcher. Dessuten et meget bra skudd.
                            Jeg håper av hele mitt hjerte at dette blir Bollys år og at han ikke bare blir satt på sidelinjen fordi det evt kommer inn en med et "bedre" navn.
                            Ja til Bolly!
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

                            Kommentar

                            • bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2936

                              Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                              Dessuten et meget bra skudd.
                              Disse så vi ikke akkurat mange av ifjor. De fleste skuddene var rett og slett horrible hvor man gnei seg i øya og tenkte: Er det der virkelig mulig?
                              I år så tar vi alt

                              Kommentar

                              • Bekkis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 441

                                Opprinnelig skrevet av HSft
                                Ser for meg at han kan vikariere der. Men han er først og fremst en offensiv midtbanespiller. Han spilte vel rett bak spissen den siste sesongen i Brann. Om vi dropper Mix og går for PVM sentralt så blir jeg bekymra for balansen på midten.
                                Haglund har ment at Bolly ble brukt feil i fjor. Han mente at en med så stor fart burde få ball i rom. Mente han burde score over 10 mål i året.

                                Kommentar

                                • Stan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 1082

                                  Mulig OT, men hvem er egentlig tiltenkt rollen til Gisle? Ruben, Guy Roger?

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6082

                                    Opprinnelig skrevet av Stan
                                    Mulig OT, men hvem er egentlig tiltenkt rollen til Gisle? Ruben, Guy Roger?
                                    Tipper rollene blir litt annerledes, men at Mix får rollen som ligner mest, om han blir hentet. Frem til da så tipper jeg tuben får en rolle som ligner mest på den Gislason hadde.

                                    Roger får nok litt friere tøyler til å løpe ute av posisjon både defensivt og offensivt mens den andre midtbanespilleren ligger mer balanserende og fungerer som en dyptliggende playmaker som holder seg i posisjon.

                                    Men dette er bare ville spekulasjoner fra min side. Spesielt siden jeg enda ikke har sett Roger spille =).

                                    Baserer meg mest på beskrivelsen av Roger som boks til boks spiller og Mix sin rolle ved siden av Farnerud i Stabæk.

                                    Kommentar

                                    • Oddis
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 2744

                                      Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                      Disse så vi ikke akkurat mange av ifjor. De fleste skuddene var rett og slett horrible hvor man gnei seg i øya og tenkte: Er det der virkelig mulig?
                                      Jeg drømmer fortsatt om scoringen borte mot Sandefjord i 2010!

                                      Opprinnelig skrevet av Bekkis
                                      Haglund har ment at Bolly ble brukt feil i fjor. Han mente at en med så stor fart burde få ball i rom. Mente han burde score over 10 mål i året.
                                      Bolly blei vel prøvd litt som spiss i treningskamper under Berg. De har nok sett de samme kvalitetene, men tolket rollen han bør brukes i forskjellig.
                                      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        Mix nærmer seg...http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3321223.ece

                                        Kommentar

                                        • El Caco
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2009
                                          • 2286

                                          Opprinnelig skrevet av Oddis
                                          Bolly blei vel prøvd litt som spiss i treningskamper under Berg. De har nok sett de samme kvalitetene, men tolket rollen han bør brukes i forskjellig.
                                          Problemet slik jeg har sett det er at han alltid skal motta ballen feilvendt, for deretter å utfodre istedenfor å få en ball i bakrom bak backen som han burde. Han er flink til å utfordre, det er ikke det, men det er ikke der han har sin største styrke. 2012 blir Bollys år!
                                          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                          Kommentar

                                          Working...