Får vi inn Petter på midten er vi kanskje på vei mot noe stort allikevel? Med han blir vi kanskje litt mer offensive enn Haglund ønsker?
LSK anno 2012
Collapse
X
-
Kan jo være at LSK har en avtale om at Mix kommer til sommeren når utlånet til Gent er over. Slik jeg skjønte det var han muntlig klar for LSK og før vinduet stengte. Men dette blir bare spekulasjoner... Vaagan forsterker oss selv om jeg hadde større forhåpninger til en sentral midtbanespiller... Hvor ble det av spilleren fra Danmark de så etter?Fugla ForeverKommentar
-
Dessuten har han en meget habil dødballfot.Kommentar
-
Må si jeg er veldig usikker på åssen laget vil hevde seg i starten av sesongen. Regner med at samhandlingen bedres litt om litt og at man ser betraktlig sterkere ut når sommern nærmer seg. Et par gromme signeringer må dog til for at jeg skal ha trua på topp 5, slik som det nå ser ut.Kommentar
-
Det jeg har sett holder ikke mer enn til midt på tabellen, men nå har jeg sluttet å lure meg selv med optimistiske tanker om LSK. Så LSK må bare overraske meg, men jeg blir ikke overrasket hvis dette ikke fungerer heller, da jeg er fullt forberedt på det. Vil ikke engang klare å bli sint hvis LSK ikke fungerer i sesongstarten.Kommentar
-
Vi må nesten fungere fra første spark. Isolert sett har vi våre to viktigste kamper i starten av sesongen, mot hhv RBK og VIF. Er villig til å godta at vi går på et par blemmer bare vi kan ta skalpen til disse på Åråsen.
Noe jeg tror nesten like mye som jeg håper, ihvertfall om vi signer PVM.
En solid signing sentralt midt vil antageligvis utgjøre forskjellen mellom topp 4 og 6.-12.plass. Vi er veldig nære å ha et veldig
bra lag etter tippeligastandard.
Skulle vi også få inn forsterkninger på back- og spissplass ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal kjempe om edelt metall.Kommentar
-
Med alle mulige og umulige forbehold, med tanke på et man svært lett blir tillagt ytringer her inne man aldri har kommet med:
når man ser på uttalelser som har kommet fra klubbens ledere, enten det gjelder nye spillere eller sponsorer, er det ikke egentlig jævla stille?Kommentar
-
Kommentar
-
Skjønner ikke helt - hva er planen til folk om vi henter en spiss? Björn ned i mellomrommet og Johan på kant? Det tror jeg ikke kommer til å skje, da Johan og Björn skal dyrkes som spisspar sammen. Jeg tror ikke vi henter en spiss. Jeg ser heller at vi bruker litt ekstra penger på en KLASSESPILLER sentralt på midten.Kommentar
-
det ser helt klart ut som om dette er planen. man kan være enig eller uenig i avgjørelsen, men om vi forholder oss til den så er det helt klart sentralt på midten vi har skrikende behov. johan og Bjørn er meget bra fotballspillere.Kommentar
-
Har Bjarmann også satt seg på flyet? Jeg er bekymret for vår sentrale midtbane. Etter hva som er blitt sagt om nysigneringer må noe ha gått veldig galt. Det er helt stille på overgangsfronten og Det er under 5 uker til Seriestart. Først Mix og så denne danske spillerne som Haglund snakket om. Er det penger det står på eller velger spillerne å gå andre steder enn til LSK. Hvis det er penger som er problemet så er det merkelig at de kjøper en HB for et par mill (ifg. avisspalten fra hans tidligere klubb) LSK har de beste treningsfasilitetene i Norden og kan ikke skjønne at spillere ikke vil signere for oss. Det er selvsagt svært viktig at vi ikke bruker penger over evne, men slik Ryktene har vært og slik Haglund har uttalt seg så er jeg veldig overrasket over at det ikke skjer noe. Vi blir bedre i år enn i fjor med laget vi har nå så vi bør kanskje innse at vi ikke får de forsterkningene vi hadde drømt om. Det positive er at det har skjedd positive ting rundt klubben med ny trener og nye spillere som er mer moderne enn noen av de vi hadde tidligere. Tommel opp selv om jeg hadde håpet på noe bedre.Fugla ForeverKommentar
-
Har Bjarmann også satt seg på flyet? Jeg er bekymret for vår sentrale midtbane. Etter hva som er blitt sagt om nysigneringer må noe ha gått veldig galt. Det er helt stille på overgangsfronten og Det er under 5 uker til Seriestart. Først Mix og så denne danske spillerne som Haglund snakket om. Er det penger det står på eller velger spillerne å gå andre steder enn til LSK. Hvis det er penger som er problemet så er det merkelig at de kjøper en HB for et par mill (ifg. avisspalten fra hans tidligere klubb) LSK har de beste treningsfasilitetene i Norden og kan ikke skjønne at spillere ikke vil signere for oss. Det er selvsagt svært viktig at vi ikke bruker penger over evne, men slik Ryktene har vært og slik Haglund har uttalt seg så er jeg veldig overrasket over at det ikke skjer noe. Vi blir bedre i år enn i fjor med laget vi har nå så vi bør kanskje innse at vi ikke får de forsterkningene vi hadde drømt om. Det positive er at det har skjedd positive ting rundt klubben med ny trener og nye spillere som er mer moderne enn noen av de vi hadde tidligere. Tommel opp selv om jeg hadde håpet på noe bedre.
Så alt virker veldig usikkert.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Haglund uttalte vel tidligere i vinter att det var viktig "att värva efter egna behov, och inte vad marknaden erbjuder". Betyr vel at vi er nöye med hvem som signeres."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar