LSK anno 2012

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martin83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 794

Opprinnelig skrevet av *46*
    Jeg mener forsterkningene er langt over hva jeg forventa før 2012. Skal jeg være dønn ærlig, så hadde jeg regna med at Henning Berg fortsatt satt i førersetet og kjøpte inn noen unge afrikaner og et par andre skandinavier som forsterkninger. Smal stall og mye ungt.
    Det er vanskelig å være uenig med deg og jeg er helt enig i at det vi har oppnådd pr. 16.02.2012 er hinsides (omtrent) hva vi kunne forvente for bare noen måneder siden.

Men husk at det har rendt mye vann under broa siden den tid, og det er klubben selv med Bjarmann, Mathiesen og Haglund som har skapt det siste presset om nye spillere. Det er ikke en gjeng å forumet som har gått sammen om å «kreve» nye spillere; man venter bare på de som er annonsert.

Bjarmann sa etter Westerberg-/Andersson-signeringene at vi skal ha 2-3 spillere til. Ingen er signert.
    Magnus Haglund sa da Mix røyk at en like god midtbanespiller kommer. Ingen signert.

Så lenge de nye spillerne ikke er signert så må det vel kunne være vårt privilegium som supportere å spekluere i hvem som kanskje kommer inn portene på Åråsen? Uten å bli hengt ut som bortskjemte? Hva skulle vi ellers gjøre?

Når klubben drøyer med å signere så kan dette tyde på at klubben har pekt seg ut noen gode spillere. Hadde vi trengt spillere med en gang kunne vi henta f.eks. Kleiven og Stokkelien i januar.

Uansett hvem vi signerer og hvor mange så skal laget spilles inn. Jeg mener at vi ikke kan forvente verken gull eller medalje i år, men at vi tar et bra «klyv» oppover tabellen. 2012 blir uansett et bra år; Forza!

Kommentar

• Bukkenbruse
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 515

Hvis vi sammenligner med laget som startet sesongen i fjor er vi vel ikke nevneverdig styrket. I forhold til laget som avsluttet sesongen i fjor er vi veldig styrket!
      Vi har vel et jevnere lag i ved oppstart i år, men mangler de store enerne vi hadde i Nosa og Ujah. Vi har heller ikke noe voldsomt større bredde enn det vi hadde ved start av fjorårssesongen. Det er i mine øyne ingen tvil om at vi trenger 2-3 nye spillere hvis det skal være håp om å havne blant topp 5-6. Tippeligaen ser svakere ut i år enn omtrent noengang, er det ett år det bør være mulig å virkelig hevde seg bør det være i år. Synes egentlig at Molde er det eneste laget vi ikke kan havne over på tabellen i år.

Kommentar

• Rune
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2008
        • 1229

Opprinnelig skrevet av O'bello
        Du kan gjenta deg sjæl akkurat så ofte du føler for... Betyr ikke at du treffer spiker'n på hodet bedre av den grunn.

Mener du løftene gitt om forsterkninger er innfridd til fulle? Retorisk, for du svarer åpenbart JA på dette. JEG SVARER NEI! Er stallen forsterka; JA - men det er noe forbanna annet, og ser ikke du dette, skal du bare fortsette å kose deg i den rosa bobla di - et sted midt på tabellen. For meg er det - per d.d. - et gap mellom løfte og resultat, og å blande inn bortskjemthet i detta er så far off som du får det. Trur alle er enige om at vi har tatt et steg i riktig retning, så du får gjenta deg selv nok en gang til hvis du vil fortsette å spinne rundt dette.

HVIS klubben ikke hadde vært ute å hausa opp stemninga med alt som har blitt sagt, så hadde leveransen stått i stil med bestillingen, og da hadde jeg latt den siden av saken ligge... Derimot hadde jeg da tatt diskusjonen vedr ambisjonsnivået. Fugla skal være en bauta i norsk fotball, ikke en kasteball. LSK vet at de har lagt hue på blokka, men det var også eneste mulighet til å redde klubben etter forårets sesong.

Og når klubben drar på seminar for (nok en gang) å konkludere med at vi i 2012 skal være i toppen av norsk fotball, så skriver en entusiast som meg ned dette på papiret. To sum up (i fare for å gjenta meg sjæl): Stallen er bedre enn i fjor, og bra er det, men løftene er per d.d. ikke innfridd for mitt vedkommende. Bortskjemthet er noe ganske annet (som jeg for øvrig må langt tilbake for å huske i fuglasammenheng).

Også må du komme deg ut av Matrixen - it's just fiction...
        Sorry, Borry. Jeg vet ikke hvem av oss som lever inne i en rosa boble. Dersom du mener at det er et gap mellom løfte og resultat, så har du rett og slett urealistiske forventninger.

Og ja, når man roper ut:
        Og det holder faen ikke! Gi meg en kvelitetsspiller nå!!!!!!!!"
        og

Ja jøss. Klart at når du tror at alle spillerne vi har hentet til nå kommer til å bli årets navn i TL 2012, så kan jeg jo skjønne deg... Åpenbart er løftene om "et par backer og opptil ytterligere 6 spillere", "etablerte navn...", "mange vil bli overrasket over" u.z.W allerede innfridd for deg. Sorry mac, men det er ikke tilfellet for meg.
        så synes jeg ikke at det er far of å mumle om bortskjemthet.

Det er ikke noe automatikk i at LSK skal være en bauta i norsk fotball. Det er over 20 år siden vi var en bauta, og de siste årene har vi lignet mer på pukk. Sånn jeg ser det, starter vi nå (igjen) helt på scratch. En bauta blir vi gjennom hardt arbeid over tid. Inne i min rosa boble er en plass midt på tabellen med det laget vi har nå et langt steg i riktig retning ift. til det å igjen bli en bauta i norsk fotball.

Du skal få lov til å være skuffet over at LSK ikke har greid å hente spillere som tilfredsstiller dine krav og forventninger (det tror jeg faktisk du er ganske alene om). Jeg for min del sier meg svært fornøyd. 2012 har så vidt startet. Jeg har fremdeles trua på at noen av talentene våre kan slå skikkelig til i løpet av 2012, og/eller at LSK finner spillere som forsterker laget enda mer, enten allerede i løpet av denne sesongen eller før sesongen 2013.
        Last edited by Rune; 16.02.2012, 11:40.
        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

Opprinnelig skrevet av Bibaboy
          Søpla har solgt spillere for mange millioner. (Hvor mange vites ikke) Det er åpenbart at LSK og Søpla kjemper om de samme spillerne. Selv om LSK s økonomi har fått en ny vår så har sannsynligvis også de Penger til å utkonkurrere LSK økonomisk sett. Jeg vet ikke hvem spiller det gjelder, men det er nærliggede å tro at Petter Vaagan Moen og Tarik Elionoussi er to av de. Spillerne som ble nevnt i den danske serien vet jeg ikke hvem er og siden det har tatt så mye tid så regner jeg med at forhandlingene har strandet. Det viktigste er trossalt at vi ikke tar oss vann over hode og bruker mer penger enn vi har råd til. Da kan nedturen bli vesentlig tøffere enn sist. Det som er sikkert er at vi trenger forsterkninger for å få en tropp som tåler noen skader og kvaliteten på disse spillerne vil avgjøre mye om hvilken plassering vi får i 2012.
          Nå nevner ikke jeg flere spillere som en faktor i forhold til det å ta nye steg. Sier vel riktignok ikke så mye om hvordan jeg mener laget skal komme seg videre, men i mitt hode er det uten tvil kapasitet i stallen nå til å ta store steg alt i 2012. Om det kommer inn nye spillere avhenger nok av som du sier hvem vi konkurerer med og hvor desperate de blir. Tror neppe Bjarmann signerer spillere som ikke er klare forsterkninger, er nok derfor det ikke ble signert en ny venstreback sist uke bl.a.

Jeg forventer ett bedre forsvarsspill i 2012, jeg forventer bedre innsats i alle lagdeler og jeg forventer en formstigning/bedre samspill utover i sesongen. Jeg tror at dagens stall er god til nok å innfri mine forventninger, men dersom laget får 2-3 nye klare forsterkninger så har jeg mer enn bare trua å forholde meg til i forhol til hva 2012 bringer! Tipper laget havner på 4-8 plass uten forsterkninger, alt ettersom hvordan de andre lagene gjør det på overgangsfronten siste mnd. Med forsterkninger forventer jeg topp 4 alt i 2012!

Kommentar

• Mikki Mifsud
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2005
            • 244

Jeg mener det kommer helt an på hva vi får inn av forsterkninger. Får vi 2-3 solide, og da mener jeg spillere som hever laget betraktelig (MA har lovet dette i tidligere intervju) så bør vi se opp mot topp 6, kanskje opp mot 4.plassen i år. Det bør være et realistisk krav fra støtteapparatet og oss supportere.

Pdd mener jeg vi ligger å svever i ingemannsland, vi bør ikke forvente alt for mye med dagens stall, selv om den er betratelig forsterket fra siste halvdel av fjoråret.

Vurdering av nye spillere:

Ramovic: Variabel i innledningen - men er tydeligvis på gang nå. Bør bli en av de beste keeperne i årets TL utgave.
            Scheel: Solid, dette er utvilsomt et kupp.
            Westerberg: Noe ujevn, men beviser at han offensive kvaliteter. Må skjerpe det defensive.
            Roger: Også solid, trenger tid - men det han har vist er solid. Noe ujevn i pasningsvalgene, men dette er bare pirk. Av årets spillere den jeg er mest spent på.
            Midtgarden: Potet med stor P. Vil bli en viktig spiller utover sesongen.
            Andersson: Årets signering! Smart spiller, scorer og virker som en jovial gutt.
            Palmi: God sålangt - kan vise seg å være et solid kjøp.

Pdd: 10 - 6 plass.
            2-3 forsterkninger: 6 - 4.

Kommentar

• Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du quoter O'bello, Folke. Du er jo ikke i nærheten av å kommentere det han skriver. LSK har gått ut i media og sagt at vi skal signere en klassespiller på midtbanen, samt en eller to spillere til. Dette ble sagt etter at samtlige spillere i troppen i dag hadde signert. LSK har per nå ikke signert noen midtbanespiller av klasse etter dette utsagnet, ei heller noen andre, og har i så måte ikke innfridd de forventningene de selv har bygd opp enda. Det virker jo som det er ting og tang på gang nå, så vi får vente og se hva som dukker opp, men per nå er det vel vanskelig å nekte for at det O'bello sier er riktig. Jeg er forøvrig helt enig med innlegget ditt ellers, LSK har definitivt gjort kloke og gode signeringer, ansatt en veldig spennende trener og har gode fremtidsutsikter. Trolig ingen topplassering i år, men forhåpentligvis en hopp oppover tabellen. Skal vi kjempe om topp 4-5, må vi gjøre helst to meget gode signeringer til før seriestart. Det vil trolig kladde litt første halvdel, men Tippeligaen er så jevn at alle lag har råd til å ha dårlige perioder og likevel hevde seg. Bare se på Odd ifjor.
              Lauken er vår venn!

Kommentar

• MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3492

Planen var sikkert å signere en klassespiller, og det vriker som om det var Mix. Når han ikke kom, så må man se på alternativene. Jeg mener det blir feil å signere en midtbanespiller nå bare fordi det er blitt lovt. Å holde på midlene frem til sommervinduet for så se hvordan skadesituasjonen og hvor skoen trykker mest. Det hadde vært fryktelig kjedelig å resignere f.eks. Gislason nå bare fordi kravet om en midtbanespiller er der hvis vi i løpet av vårsesongen ser at vi sliter med å score mål eller trenger en ny forsvarsspiller.

LSK har, i følge mitt lett Alzheimerske minne, sjelden handlet mye i sommervinduet og som resultat har vi ofte slitt på høstsesongen.

Å kjøpe bare for å kjøpe blir ofte dyrt og unødvendig, og jeg mener det er bedre å la de vi har nå få spille seg varme og så kan vi evaluere våren og se hvor grepene må taes før høsten.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Martin83
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2007
                  • 794

Opprinnelig skrevet av MortenA
                  Jeg mener det blir feil å signere en midtbanespiller nå bare fordi det er blitt lovt.
                  At det drøyer med nye sineringer er vel et tydelig tegn på at man ikke henter hvem som helst. Jeg tror Bjarmann og Haglund gjør gode vurderinger på hvem de vil ha inn og ingen andre. Dersom klubben ikke signerer noen nye spillere før vinduet stenger og de gir en liten forkaring så er det fair.

Opprinnelig skrevet av andersmm
                  Haglund uttalte vel tidligere i vinter att det var viktig "att värva efter egna behov, och inte vad marknaden erbjuder". Betyr vel at vi er nöye med hvem som signeres.
                  Sitter allikevel med en liten følelse av at vi kommer til å måtte opprette en ny spillertråd før Mars får sagt sitt...

Kommentar

• Ginola
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2010
                    • 549

[QUOTE=....Å kjøpe bare for å kjøpe blir ofte dyrt og unødvendig, og jeg mener det er bedre å la de vi har nå få spille seg varme og så kan vi evaluere våren og se hvor grepene må taes før høsten.[/QUOTE]

Det handler ikke om å kjøpe for å kjøpe. Vi MÅ kjøpe, og grunnen til at det drøyer er nok at aktuelle spillere har takket nei og en sliter med å finne alternativer som er gode nok. Tilbud og etterspørsel. Grunnen til at vi MÅ kjøpe, speiselt en midtbanespiller og spiss, er at vi er tynt besatt og vil lide stort om vi får skader og karantener. Andersson har en lang skadehistorikk og kan fort bli skadet, hva om han og Roger forsvinner ut samtidig? Og er vi skikkelig uheldige ryker Palmi på en smell også. Da sitter vi igjen med det som var Norges desidert dårligste midtbane i høst, minus Gisle! Da erdet bare å forberede seg på Adeccoligaen med en gang. Og Bjørn sliter igjen med ryggen og kan være uheldig med skader som i fjor, og da er det rimelig tynt i angrepet vårt. Vi så alle hvordan det gikk i høst når Bjørn var skadet. Var det 4 mål vi scoret på 11 kamper? nei, det handler definitivt ikke om å kjøpe for å kjøpe. Nye spillere må inn for å kompletere troppen og for unngå det som hendte i fjor. Vi skal selvsagt ikek handle hva som helst, men troppen trenger forsterkninger. Enkelt og greit.

Kommentar

• gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

Opprinnelig skrevet av Ginola
                      Andersson har en lang skadehistorikk og kan fort bli skadet, hva om han og Roger forsvinner ut samtidig? Og er vi skikkelig uheldige ryker Palmi på en smell også.
                      Endelig en som er like pessimistisk som meg..
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

Kommentar

• rælingen kanaris
                        Kaptein Reketråler
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 1446

Opprinnelig skrevet av Ginola
                        Det handler ikke om å kjøpe for å kjøpe. Vi MÅ kjøpe, og grunnen til at det drøyer er nok at aktuelle spillere har takket nei og en sliter med å finne alternativer som er gode nok. Tilbud og etterspørsel. Grunnen til at vi MÅ kjøpe, speiselt en midtbanespiller og spiss, er at vi er tynt besatt og vil lide stort om vi får skader og karantener. Andersson har en lang skadehistorikk og kan fort bli skadet, hva om han og Roger forsvinner ut samtidig? Og er vi skikkelig uheldige ryker Palmi på en smell også. Da sitter vi igjen med det som var Norges desidert dårligste midtbane i høst, minus Gisle! Da erdet bare å forberede seg på Adeccoligaen med en gang. Og Bjørn sliter igjen med ryggen og kan være uheldig med skader som i fjor, og da er det rimelig tynt i angrepet vårt. Vi så alle hvordan det gikk i høst når Bjørn var skadet. Var det 4 mål vi scoret på 11 kamper? nei, det handler definitivt ikke om å kjøpe for å kjøpe. Nye spillere må inn for å kompletere troppen og for unngå det som hendte i fjor. Vi skal selvsagt ikek handle hva som helst, men troppen trenger forsterkninger. Enkelt og greit.
                        Om du er så redd for skader, og at vi har for mange skadeutsatte spillere, hvorfor var du da så kåt på å hente Iversen?

Vi har ikke uendelig med penger selvom Per Berg er med igjen, og jeg håper virkelig grunnen til at det drøyer med flere spillere er fordi man har lært av forrige gang, at det ikke nødvendigvis lønner seg å kjøpe inn masse (dyre) spillere, uten å være sikker på at de vil passe inn.
                        Custodes
                        I med og motgang

Kommentar

• antikris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 520

Vi må snart få inn noe her. Selv om vi hadde fått inn 2 nye i morra, hadde det nesten vært i seineste laget for å spille inn en 11'er. Blir bekymret når jeg ser høydepunktene til neddrykkstippede lag som f eks Stabæk. De ser da MYE bedre ut enn oss... Hva gjør det oss til? Vi får se etter kampen mot Brann, men jeg merker at optimismen fra rundt juletider begynner å bli erstattet med en altfor gjennkjennelige skepsisen/pessimismen. Sånn er det vel å holde med fugla merker jeg..

Kommentar

• Martin83
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2007
                            • 794

Ole Kristian Bakkene
                            Intervjuer Magnus Haglund litt seinere idag. Har du spørsmål til hovedtreneren i LSK?

(Twitter: http://twitter.com/#!/bakkene)

Kommentar

• erikh
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2008
                              • 443

Man skal være forsiktig med å mene så mye om kvaliteten på dette laget når man har spilt såpass lite sammen i et nytt system, men ja, treningskampene har vært dårlige. Vi har møtt dårlig motstand og har EN seier vi karret oss til på overtid. For min del så plages jeg av at vi har en altfor dårlig sentral midtbane, som er kanskje den viktigste brikken i et fotballlag. Roger'n ser brukbar ut, men plassen ved siden av ham er tynn. Ruben er ikke klar til å spille fast og Midtgarden er en squad player (at best) - hvorfor vi hentet ham skjønner jeg ikke helt. Det er riktignok altfor tidlig å dømme ham nord og ned.

Jævlig synd at vi ikke kunne fått inn Farnerud, det hadde betydd utrolig mye.

Kommentar

• Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

Kanskje greit at forventningene blir skrudd litt ned før seriestart. Tror vi og spillerne er tjent med å slå underifra!

Men, er rimelig sikker på at noen er på vei inn, men som sagt så haster det i forhold til å samspille laget.

Kommentar

• Ginola
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2010
                                  • 549

Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
                                  Om du er så redd for skader, og at vi har for mange skadeutsatte spillere, hvorfor var du da så kåt på å hente Iversen?

Vi har ikke uendelig med penger selvom Per Berg er med igjen, og jeg håper virkelig grunnen til at det drøyer med flere spillere er fordi man har lært av forrige gang, at det ikke nødvendigvis lønner seg å kjøpe inn masse (dyre) spillere, uten å være sikker på at de vil passe inn.
                                  Den 11ern vi startet med mot det polske laget kan fort blir det laget vi må stille med om vi får noen uheldige skader. Og noen vil komme, det gjør det alltid. og som regel kommer de meget ubeleielig. Alle kan bli skadet, noen oftere enn andre. Poenget er at dersom de spilelrne jeg nevnte blir skadet har vi TL's svakeste midtbane. Jeg tenker med skrekk og gru på de gursomme siste 11 kampene i 2011. Noe av det flaueste som har vært vist av LSK noensinne. Det må vi unngå at skjer igjen, og da MÅ vi ha inn nye spillere. Dette har ingenting med å kjøpe for å kjøpe å gjøre. Og nei, vi har ikke uendelig med penger, men vi har penger til å forsterke. Og hvem sier at de trenger å være så dyre? Eneste spilleren vi har brukt penger på så langt er Jesper. Jeg er overbevist om at Torgeir B. jobber vettet av seg om dagen med å lande spillere, men han er neppe like stressa som vi her på forumet. Velger å tro at han har kontroll. LSK får ukentlig bøttevis med skryte videoer tilsendt av utenlandske agenter, og jeg vet det brukes mye tid på å sile ut disse. TB ser bare gjennom et utvalg etter at filmene har blitt silet, så håper heller at han er ute og diskuterer betingelser med utvalgte spillere i disse dager. Grunnen til at det drøyer er nok at noen har takket nei, eller at LSk ikke har ønsket å strekke seg lenger. Vi har en sunn og restriktiv lønnspolitikk og betaler ikke overpris for halvgode spillere lenger. Dette lærte man i 2008, så er overhode ikke bekymret for noen pengegalopp. Det er tross alt voksne og kompetente personer som jobber med dette. Ingen fjortiss som har sittet på forumet eller FM hele dagen.

Iversen er da aldri skadet. Kan jeg ikke huske. Han er som en gaselle. Steffen Iversen hadde blitt GUD på Åråsen. Tidenes beste signering. Ingen over ingen ved siden. Tror til og med at vi hadde omdøpt Aleksen til Iversen's Gate!

Kommentar

• DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4263

Opprinnelig skrevet av Martin83
                                    Ole Kristian Bakkene
                                    Intervjuer Magnus Haglund litt seinere idag. Har du spørsmål til hovedtreneren i LSK?

Jeg vil gjerne at Haglund blir spurt om hvor det blir av det kjente navnet av en midtbanespiller som han annonserte for et par uker siden. Fansen vet at sesongstart nærmer seg med stormskritt og mange er bekymret for at vår sentrale midtbane ikke holder tippeliganivå.
                                    Elska þetta félag

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

Opprinnelig skrevet av Martin83
                                      Ole Kristian Bakkene

Kunne vært interessant å høre hva han syns om de forskjellige lagdelene og hva han syns om ungguttene.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• tonkro
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2009
                                        • 354

Kunne vært interessant å vite hvorfor alle spillerne vi ønsker oss går til andre klubber...

Kommentar

• Martin83
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2007
                                          • 794

Opprinnelig skrevet av tonkro
                                          Kunne vært interessant å vite hvorfor alle spillerne vi ønsker oss går til andre klubber...
                                          Alle er kanskje å ta litt av. Så vidt jeg har forstått det så er det kun Diskerud og Farnerud som vi har forsøkt oss på og misset på. Diskerud valgte utlandet og det kan man forstå, det samme med farnerud som valgte hjemlandet og et hardsatsende IFK. Marcus Pedersen er det bare RB som har drømt om, så vidt jeg har fått med meg.

OT: Det er generelt frustrerende å se at søpla signerer spillere når vi mangler et par i «spillerstall-budsjettet». Når det skal sies så mener jeg VIF så langt er svekket defensivt med bytte av Strandberg vs. Thomassen. Marcus Pedersen er en god spiller, men vi så at Tarik trengte en del matcher før han kom i form igjen for oss, da han var her på lån. La oss håpe at MP trenger tid.

Hvis jeg får lov til å drømme; Det er fortsatt mulighet for at vi kan signere både PVM og Tarik. Skulle ikke Tarik være aktuell så finnes det andre gode spillere. Vi må ikke miste motet og håpet.

Så forresten på et annet forum (les:konkurrent) som hadde opplysninger om at LSK skal ha hatt kontakt med Haugesund ang. Djurjic i helgen. Kanskje er vi ute etter en mer langsiktig mulighet enn Marcus Pedersen kunne gitt oss? Jeg velger å tro det.

Kommentar

Working...