LSK anno 2012

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

Skal dette laget henge sammen i 2012, så er man avhengig av minst to forsterkninger. Pri 1 og 2 må være sentral midtbane og venstre kant. De som innbiller seg at Bolly er løsningen på venstre kant, lever ikke i samme verden som meg. Sentral midtbane skriker etter forsterkninger. Skal man ha inn flere spillere, ville jeg prioritert en ny stopper og venstre back.

Spiss kan vente. Du kjøper ikke inn maling før reisverket på bygget er ferdig bygd, for å bygge tak må du ha takstoler osv osv...

Kommentar

• kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1174

for en scam. bare å døpe om tråden til en mer kjent overskrift først som sist. nedrykk 2012

Kommentar

• Herman
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 1101

Hva er vitsen med å hente Johan Andersson, om vi bare skal slå langt forbi han? Hvorfor ikke spille den klassespilleren han er god, ved å bruke han i mellomrommet. Nå får han jo aldri ballen. Er sikkert ikke lenge før han vil vekk.
        Twitter

Kommentar

• HolterKanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 1603

Jeg lurer på om Andersson gråter sine tapre tårer hver kveld, nå som han ser hvilken forferdelig tabbe han begikk når han plasserte autografen sin på bunnen av det papiret? Hjelper vel ikke med spilletid når alt du får se av ballen er når den suser over hodet, på vei mot midtstopperne til motstanderlaget.
          ***Større baller enn vett***

Kommentar

• maurakanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2005
            • 641

Skulle ikke Haglund stå for en veldig ballbesittende spillestil. Husker Jesper sa at han var glad for å spille på laget til Haglund, for da fikk han låne ballen. De gangene han spilte mot Haglunds lag i Sverige måtte de stort sett løpe imellom. Hvorfor er det nå da bare lange baller og ikke noe spill gjennom midten? Kanskje vi må ha inn en klassespiss, siden Johan og Bjørn sikkert kommer til og være mye skadet. Da kan de bytte på å spille bak spissen. Er begge friske kan evt Bjørn spille spiss.
            VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Mikki Mifsud
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Sep 2005
              • 244

"Vi er ikke bedre"? Hva slags signaler er det du sender ut her da? Gitt opp før moroa starter!?

Kommentar

• Herman
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 1101

Opprinnelig skrevet av maurakanari
                Kanskje vi må ha inn en klassespiss, siden Johan og Bjørn sikkert kommer til og være mye skadet. Da kan de bytte på å spille bak spissen. Er begge friske kan evt Bjørn spille spiss.
                En spiss løser ikke problemene, gitt. Fredrik Gulbrandsen har vært vår beste spiller på La Manga.
                Twitter

Kommentar

• GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

At Kippe skulle bli reineste kælkekapteinen og vår eneste spillefordeler under Haglund hadde jeg virkelig ikke trodd. Er det styrebestemt at vi skal fremstå som fotballdinosaurer?

Kommentar

• holmiz
                    The kjøkken-kanariz
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6064

Vi er på vei mot noe stort ja, kan vi nå tresifra antall baklengs kommende sesong? Er det det vi trener mot?
                    Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Mikki Mifsud
                      http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5942857.ece
                      "Vi er ikke bedre"? Hva slags signaler er det du sender ut her da? Gitt opp før moroa starter!?
                      Han skal ha for ærligheten. Liker rene ord for penga.

Kommentar

• Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

Opprinnelig skrevet av maurakanari
                        Skulle ikke Haglund stå for en veldig ballbesittende spillestil. Husker Jesper sa at han var glad for å spille på laget til Haglund, for da fikk han låne ballen. De gangene han spilte mot Haglunds lag i Sverige måtte de stort sett løpe imellom. Hvorfor er det nå da bare lange baller og ikke noe spill gjennom midten? Kanskje vi må ha inn en klassespiss, siden Johan og Bjørn sikkert kommer til og være mye skadet. Da kan de bytte på å spille bak spissen. Er begge friske kan evt Bjørn spille spiss.
                        Svaret på dette er enkelt og greit Kippe. Med han på banen så får vi ikke blitt et ballsikkert lag. En midtstopper har ballen mye, og når Kippe har ballen så mæler han den opp alt det han klarer. Benk Kippe, og vi vil se et bedre LSK. Ja, jeg er jævlig krass, men jeg trur det ville ha hjulpet mye.

Kommentar

• antikris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 520

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                          Svaret på dette er enkelt og greit Kippe. Med han på banen så får vi ikke blitt et ballsikkert lag. En midtstopper har ballen mye, og når Kippe har ballen så mæler han den opp alt det han klarer. Benk Kippe, og vi vil se et bedre LSK. Ja, jeg er jævlig krass, men jeg trur det ville ha hjulpet mye.
                          Bare til info: Etter at jeg benket Kippe i Fm 2012 fikk jeg laget til å spille fotball..

Kommentar

• barte
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Oct 2011
                            • 145

ikke uenig i det.men har vi noen alternativer i forsvar da?jesper -scheele,pedersen ,?

Kommentar

• Kanariz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 2507

Opprinnelig skrevet av barte
                              ikke uenig i det.men har vi noen alternativer i forsvar da?jesper -scheele,pedersen ,?
                              Nei, eneste er vel Pedersen…. Men derfor vi burde satse på å få inn en midtstopper samt en spillende midtbanespiller. Med de to på plass vil mye forandre seg.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                Nei, eneste er vel Pedersen…. Men derfor vi burde satse på å få inn en midtstopper samt en spillende midtbanespiller. Med de to på plass vil mye forandre seg.
                                Glem ikke venstre kant. Det setter jeg foran en midtstopper.

Kommentar

• Kanariz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 2507

Opprinnelig skrevet av *46*
                                  Nja, vi er elendige på venstre kant, Bolly holder ikke TL nivå, det gjør heller ikke Ruben på midten Faen vi har mye som mangler på det laget her

Kommentar

• GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Vi så jo på en islending i GIF Sundsvall, men var muligens klubben som ikke ville ha ham der han liker seg best, på venstrekanten.

Kommentar

• erikh
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2008
                                      • 443

Uff. langt nede nå merker jeg. dette ser ut til å bli en ny blytung sesong. håper på vesentlig bedring i samspillet som gjør at vi får en annen ro i spillet vårt. vi klarer ikke å være ballbesittende når vi ikke finner medspillere konsistent i banespillet

Kommentar

• Boing
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2005
                                        • 711

Opprinnelig skrevet av erikh
                                        Uff. langt nede nå merker jeg. dette ser ut til å bli en ny blytung sesong. håper på vesentlig bedring i samspillet som gjør at vi får en annen ro i spillet vårt. vi klarer ikke å være ballbesittende når vi ikke finner medspillere konsistent i banespillet
                                        Er folk virkelig så overrasket over att LSK er ræva på banen om dagen??? Jeg så det i fjor høst og jeg ser det igjen, LSK har ikke nok gode spillere, det er det som er fakta. Henning Berg var ikke en dårlig trener, det ble ikke hentet inn spillere som kunne erstatte de som ble solgt/kastet ut og skadet. Så for folket her inne begynne å jekke ned ambisjoner om topp 4-5 innse att LSK neppe kommer over øvre halvdel av tabellen.

Og siden jeg ikke var så optimistisk som mange her inne var når LSK hentet inn ny trener og spillere, så blir jeg verken overrasket eller skuffet når resultater og spill som i dag blir presentert.

Dere for ha en god helg med en øl eller to, eller fler hvis det må til.

Kommentar

• GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

Er det lov å håpe på at både Haglund og LSK som klubb stadfester hvilken fotball man ønsker å spille? Det føles som om Haglund med sin fotballfilosofi har havnet litt mellom barken og veden i denne klubben.

Halvhjerta.

Kommentar

Working...