LSK anno 2012
Collapse
X
-
Jeg syns folk bør vente med å trekke konklusjoner til sesongen er i gang, stallen fylt opp og de viktige kampene begynner. Noen sammenliknet prosjekt LSK 2012 med å pusse opp kåken, og det syntes jeg var kloke ord. Selv om det ser jævlig ut til å begynne med, blir det bra til slutt. Man er i overkant rask på avtrekkeren hvis halvannen måned med tung trening og noen dårlige treningskamper er nok til å forberede bortetur til Tromsdalen i 2013.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Jeg syns folk bør vente med å trekke konklusjoner til sesongen er i gang, stallen fylt opp og de viktige kampene begynner. Noen sammenliknet prosjekt LSK 2012 med å pusse opp kåken, og det syntes jeg var kloke ord. Selv om det ser jævlig ut til å begynne med, blir det bra til slutt. Man er i overkant rask på avtrekkeren hvis halvannen måned med tung trening og noen dårlige treningskamper er nok til å forberede bortetur til Tromsdalen i 2013.Kommentar
-
Jo, 1-5 er stygge tall, men det er fremdeles bare en treningskamp. Heller enn å slipe øksa ved første mulighet går det an å vente og se om laget og trenerne kommer i mål i tide til seriestart. Taper vi 5-1 på Hønefoss, er det noe helt annet.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Egentlig ikke så veldig uenig med deg, men hadde man tapt 5-1 mot f.eks. vålerengen så tipper jeg de fleste hadde tilta i vinkel uansett om det var 1 mnd igjen til seriestart. Fotball er følelser og når man taper flere kamper, slipper inn mange mål og fremstår som en gjeng amatørspillere så skal det være lov å skrike litt. Tror og håper at Haglund benytter siste mnd til å justere en del så vi slipper å snakke om dårlig innsats og store tap når sesongen begynner!Kommentar
-
Minner om at Haglund kom på jobb 6 januar var det vel...la nå mannen få stempla inn først, svaret er at midtbaneleddet er svakt, og forsvaret ser klønete ut når vi blir overkjørt gjennom midtbanen, det tror jeg Haglund skjønner.Kommentar
-
Enig i det du skriver. Dessuten ser det for meg ut som 4 av 5 mål imot kom av personlige feil. Det må det gå an å luke bort. Hvis spillerne gjennomfører Haglunds plan og begynner med press på ballfører (!), tror jeg dette ser veldig annerledes ut om en måneds tid. Får vi inn et par solide forsterkninger i tillegg, kan det rett og slett bli trivelig!Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
Siden folk "leker" med tanken på eventuelle trenerbytte så lurer jeg på en ting, har trenerbytte noensinne gjort att LSK har vunnet seriegull siden 1989? Nei, så i mitt hode så er feil type/mindre gode spillere en meget stor årsak for att LSK ikke har vunnet seriegull. Så selv om jeg ikke er optimistisk når det gjelder LSK om dagen, så betyr det ikke dermed att jeg vil bytte trener. Da jeg har liten tro på att trenerbytte kan øke muligheten for seriegull. For å unngå nedrykk så kan trenerbytte ha en liten effekt.Kommentar
-
Siden folk "leker" med tanken på eventuelle trenerbytte så lurer jeg på en ting, har trenerbytte noensinne gjort att LSK har vunnet seriegull siden 1989? Nei, så i mitt hode så er feil type/mindre gode spillere en meget stor årsak for att LSK ikke har vunnet seriegull. Så selv om jeg ikke er optimistisk når det gjelder LSK om dagen, så betyr det ikke dermed att jeg vil bytte trener. Da jeg har liten tro på att trenerbytte kan øke muligheten for seriegull. For å unngå nedrykk så kan trenerbytte ha en liten effekt.
Har spillerkjøp noensinne gjort att LSK har vunnet seriegull siden 1989?Kommentar
-
Siden folk "leker" med tanken på eventuelle trenerbytte så lurer jeg på en ting, har trenerbytte noensinne gjort att LSK har vunnet seriegull siden 1989? Nei, så i mitt hode så er feil type/mindre gode spillere en meget stor årsak for att LSK ikke har vunnet seriegull. Så selv om jeg ikke er optimistisk når det gjelder LSK om dagen, så betyr det ikke dermed att jeg vil bytte trener. Da jeg har liten tro på att trenerbytte kan øke muligheten for seriegull. For å unngå nedrykk så kan trenerbytte ha en liten effekt.Fugla ForeverKommentar
-
Jeg er skeptisk til dette prosjektet. LSK skal spille hard fotball, vi skal score mange "stygge" mål på dødballer og være generelt kjipe å ha med å gjøre. Redd det blir for fancy.
Motbevis meg gjerne,.Last edited by john_d; 01.03.2012, 15:56.Kommentar
Kommentar