LSK anno 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    Kan for øvrig melde om en nærmest sommer-grønn Åråsen-matte, som lyste under fire flomlys i går kveld. Intet mindre enn imponerende når vi skriver 15.mars.

    Kommentar

    • ynnor
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 857

      Pokker . 3 stk på jobben som har satset penger i januar på at j.Andersson ikke ville spille de første kampene pga.skade

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4112

        Noen som var på møtet med Haglund, Powell og Bjarmann på Martins som kan gi et referat av hva som ble sagt?
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9463

          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
          Noen som var på møtet med Haglund, Powell og Bjarmann på Martins som kan gi et referat av hva som ble sagt?
          Tror Chrizza skreiv 13(!) sider med referat Kommer vel "snart"

          Kommentar

          • OppsalKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2008
            • 1881

            Oppsumering fra møtet i går kveld?

            Har noen skrevet referat? Kan noen gi oss en kjapp oppsumering fra i går kveld? Hvem sa hva?

            For vi (ok... jeg) som jobber etter turnus, så var det ganske leit å gå glipp av dette......

            På forhand takk
            Nå bosatt på Rasta !!!!!

            Alltid Celtic og LSK

            Kommentar

            • Reyrey
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2010
              • 379

              Opprinnelig skrevet av knut
              Tror Chrizza skreiv 13(!) sider med referat Kommer vel "snart"



              Venter spent

              (Kjapp deg a Chrizza! Trenger no godt lesestoff ;P )
              Last edited by Reyrey; 21.03.2012, 20:20.
              LSK i med- og motgang <3

              Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

              Kommentar

              • ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

                Skribla ned nærmere 4000 ord fordelt på 13 sider ja. Jeg har pr. idag ikke rettigheter selv til å legge ut på den nye siden så avventer styret. (De skulle også gå igjenom og fjerne alle mine leifer før publisering, siden jeg ikke renskrev det før det ble overlevert da jeg skrev på PC'n til Kim.)

                Men for å holde meg til tråden, så klarte faktisk medlemsmøtet å vekke optimisten i meg. Magnus virker som en mann med full kontroll og en god plan. Streng og dyktig.

                Så siden til og med jeg har trua (litt) så kan vi banne på enda en sesong i helvete

                Fotball er lidelse. Deilig å kjenne at man lever!
                Last edited by ChriZza; 23.03.2012, 15:25.

                Kommentar

                • Macho-Morten
                  Ikke KFL-styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2687

                  Opprinnelig skrevet av ChriZza
                  Men for å holde meg til tråden, så klarte faktisk medlemsmøtet å vekke optimisten i meg. Magnus virker som en mann med full kontroll og en god plan. Streng og dyktig.
                  Vi kommer akkurat fra podcast-intervju med Haglund, og har mildt sagt fått befesta det inntrykket. Nå kan seriestarten bare komme!
                  Last edited by ChriZza; 23.03.2012, 15:25.

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4112

                    Petter Vaagan Moen til Tidens Krav (Skal gjenreise LSK, se nyhetstråden):
                    Også han er opptatt av at LSK må få tid, men legger raskt til: – Det er ikke sånn at vi setter gode resultater på vent. Jeg tar det gjerne med en gang.

                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2366

                      Kjipt å bringe til banen. Men er Anders katta i sekken? En ny Marius? Blir han matchklar? Ev når? Og kan han forsterke oss i den tilstanden han er? Posrselen?

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                        Vi kommer akkurat fra podcast-intervju med Haglund, og har mildt sagt fått befesta det inntrykket. Nå kan seriestarten bare komme!
                        Har vi fått et tvangspreget petimeter med nitidig ordenssans og en analretentiv motstand mot gøy? Topp!!!!

                        Kommentar

                        • Bibaboy
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 712

                          Nå er seriestart unnagjort og LSK kom hjem med 1 heldig poeng i lomma mot en av dumpekandidatene Hønefoss. Om 6 dager møter vi RBK på Åråsen, og skal vi være i nærheten av å få med oss poeng i denne kampen må vi heve oss dramatisk fra seriepremieren. Må innrømme at jeg hadde større forhåpninger enn det som ble vist på AKA arena. Vi var rett og slett møkk dårlige hvor Bolly var den aller dårligste. Vi kan godt skylde på at Frederik ble skadet etter 10 minutter, men sannheten er laget overhode ikke fungerer ennå. Hver gang HBK slo en lang ball bak vårt forsvar så ble det farlig. Vi lider av en forsvarsrekke som får Gilbert til å se ut som et hurtigtog.... Hvis vi oprerer på samme måte mot RBK så kommer dette til å bli stygt. Jeg skal ikke foregripe noe foreløbig, men et snev av realisme er nok på sin plass. Vi er også nødt til å få tak i en ny spiss. Vi led under at vi var syltynne på på topp. Hver gang vi kom på en kontring så var det tomt boksen. Laget fungerer dårlig foreløbig men tror Haglund har en plan med laget selv om det ikke ser slik ut ennå. Håper på en god treningsuke og signering av en ny spiss. Må også innrømme at det er et svakhetstegn når vi fortsatt bruker Steinar Pedersen i startoppstillingen. Og han var ikke den dårligste på laget.
                          Fugla Forever

                          Kommentar

                          • Yellow-not-jella
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2009
                            • 1606

                            Trur dessverre du har helt rett. Hva er det sp og kjeppe driver med på Moras store sjanse? Fælt. En enkel langball liksom.

                            Toget til Haglund begynner forhåpentlig å rulle til sommern. For det blir et lite helvete å få samlet poeng i de første 12 kampene før pausen. Tipper 3-5-4, og 14 poeng.

                            Kommentar

                            • El Caco
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2009
                              • 2286

                              I følge Per på årsmøtet, budsjetterer de med 5. plass og kvartfinale i cupen. Er det ikke litt rart å budsjettere med såpass høye forventninger når de selv har sagt at det vil ta tid før et såpass ferskt lag setter seg?
                              Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                              Kommentar

                              • Bukkenbruse
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 515

                                Opprinnelig skrevet av El Caco
                                I følge Per på årsmøtet, budsjetterer de med 5. plass og kvartfinale i cupen. Er det ikke litt rart å budsjettere med såpass høye forventninger når de selv har sagt at det vil ta tid før et såpass ferskt lag setter seg?
                                Det er jo fotballedere i et nøtteskall å budsettere med for høye mål. Jeg fatter ikke at det skal være så jævla vanskelig å budsjettere med noe som er realistisk (8-9 plass i serien og en runde kortere i cupen) så kan man heller få seg en positiv overraskelse om det går bedre, istedet for å nesten garantert gå på en smell i forhold til budsjett.

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4112

                                  Vi skal vel ikke se helt bort fra at denne budsjetteringen er taktisk begrunnet i forhold til kravene fra forbundet. Ikke vet jeg, men om det skulle være slik, synes jeg ikke det er noen grunn til å kritisere klubben for det, ref. andre nærliggende klubbers (u)redelighet.
                                  Samtidig er en 5. plass akkurat passe hårete å strekke seg etter. Det kan jo fortsatt være mulig, selv om vi ikke blir gode før til sommer'n.
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

                                    Og at det å budsjettere med høye plasseringer kanskje har en innvirkning på forhandlinger med sponsorer...
                                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      Vi har svidd av masse penger ,vi har målsettning topp 5,vi satser som aldrig før. .... Da er det helt utenkelig at Lsk ikke henter en ny spiss.. Så spørsmålet er hvem henter vi????? Jeg tipper på en av disse 3 ... Forsell,Ujah eller Helstad jeg tipper at en av disse dukker opp i kveld på Lsk sin Kick off.

                                      Kommentar

                                      • 10theri
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2010
                                        • 438

                                        Når denne angreps rekken blir samspilt....

                                        Roger - PVM
                                        Knudtzon - BBS - Andersson
                                        Rodgers

                                        og vi får tilbake Guldbransen slik at vi kan sette innpå han (eller Rodgers) med 20 min igjen, til å løpe ræva av slitne forsvarere.....

                                        VEL, da GLEDER jeg meg til så se hvem som skal stoppe oss. For dette mener jeg begynner å lukte høy tippeliga klasse i de fremre rekker.
                                        Heia Lillestrøm......

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          Opprinnelig skrevet av 10theri
                                          og vi får tilbake Guldbransen slik at vi kan sette innpå han (eller Rodgers) med 20 min igjen, til å løpe ræva av slitne forsvarere.....
                                          Eventuellt så kan man kjöre 4-4-2 med diamant og skremme vannet av motstandernes forsvarsspillere i oppspillsfasen:

                                          --------Roger--------
                                          ---Petter----Johan---
                                          --------Björn--------
                                          --Fredrik----Rodgers--

                                          Ikke det at det kommer til å skje, Haglund vil ha to rene sentrale midtbanespillere.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...