Kan for øvrig melde om en nærmest sommer-grønn Åråsen-matte, som lyste under fire flomlys i går kveld. Intet mindre enn imponerende når vi skriver 15.mars.
LSK anno 2012
Collapse
X
-
Oppsumering fra møtet i går kveld?
Har noen skrevet referat? Kan noen gi oss en kjapp oppsumering fra i går kveld? Hvem sa hva?
For vi (ok... jeg) som jobber etter turnus, så var det ganske leit å gå glipp av dette......
På forhand takkNå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Last edited by Reyrey; 21.03.2012, 20:20.LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Skribla ned nærmere 4000 ord fordelt på 13 sider ja. Jeg har pr. idag ikke rettigheter selv til å legge ut på den nye siden så avventer styret. (De skulle også gå igjenom og fjerne alle mine leifer før publisering, siden jeg ikke renskrev det før det ble overlevert da jeg skrev på PC'n til Kim.)
Men for å holde meg til tråden, så klarte faktisk medlemsmøtet å vekke optimisten i meg. Magnus virker som en mann med full kontroll og en god plan. Streng og dyktig.
Så siden til og med jeg har trua (litt) så kan vi banne på enda en sesong i helvete
Fotball er lidelse. Deilig å kjenne at man lever!Last edited by ChriZza; 23.03.2012, 15:25.Kommentar
-
Vi kommer akkurat fra podcast-intervju med Haglund, og har mildt sagt fått befesta det inntrykket. Nå kan seriestarten bare komme!Last edited by ChriZza; 23.03.2012, 15:25.Kommentar
-
Petter Vaagan Moen til Tidens Krav (Skal gjenreise LSK, se nyhetstråden):
Også han er opptatt av at LSK må få tid, men legger raskt til: – Det er ikke sånn at vi setter gode resultater på vent. Jeg tar det gjerne med en gang.
Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
Nå er seriestart unnagjort og LSK kom hjem med 1 heldig poeng i lomma mot en av dumpekandidatene Hønefoss. Om 6 dager møter vi RBK på Åråsen, og skal vi være i nærheten av å få med oss poeng i denne kampen må vi heve oss dramatisk fra seriepremieren. Må innrømme at jeg hadde større forhåpninger enn det som ble vist på AKA arena. Vi var rett og slett møkk dårlige hvor Bolly var den aller dårligste. Vi kan godt skylde på at Frederik ble skadet etter 10 minutter, men sannheten er laget overhode ikke fungerer ennå. Hver gang HBK slo en lang ball bak vårt forsvar så ble det farlig. Vi lider av en forsvarsrekke som får Gilbert til å se ut som et hurtigtog.... Hvis vi oprerer på samme måte mot RBK så kommer dette til å bli stygt. Jeg skal ikke foregripe noe foreløbig, men et snev av realisme er nok på sin plass. Vi er også nødt til å få tak i en ny spiss. Vi led under at vi var syltynne på på topp. Hver gang vi kom på en kontring så var det tomt boksen. Laget fungerer dårlig foreløbig men tror Haglund har en plan med laget selv om det ikke ser slik ut ennå. Håper på en god treningsuke og signering av en ny spiss. Må også innrømme at det er et svakhetstegn når vi fortsatt bruker Steinar Pedersen i startoppstillingen. Og han var ikke den dårligste på laget.Fugla ForeverKommentar
-
Trur dessverre du har helt rett. Hva er det sp og kjeppe driver med på Moras store sjanse? Fælt. En enkel langball liksom.
Toget til Haglund begynner forhåpentlig å rulle til sommern. For det blir et lite helvete å få samlet poeng i de første 12 kampene før pausen. Tipper 3-5-4, og 14 poeng.Kommentar
-
I følge Per på årsmøtet, budsjetterer de med 5. plass og kvartfinale i cupen. Er det ikke litt rart å budsjettere med såpass høye forventninger når de selv har sagt at det vil ta tid før et såpass ferskt lag setter seg?Kommentar
-
Det er jo fotballedere i et nøtteskall å budsettere med for høye mål. Jeg fatter ikke at det skal være så jævla vanskelig å budsjettere med noe som er realistisk (8-9 plass i serien og en runde kortere i cupen) så kan man heller få seg en positiv overraskelse om det går bedre, istedet for å nesten garantert gå på en smell i forhold til budsjett.Kommentar
-
Vi skal vel ikke se helt bort fra at denne budsjetteringen er taktisk begrunnet i forhold til kravene fra forbundet. Ikke vet jeg, men om det skulle være slik, synes jeg ikke det er noen grunn til å kritisere klubben for det, ref. andre nærliggende klubbers (u)redelighet.
Samtidig er en 5. plass akkurat passe hårete å strekke seg etter. Det kan jo fortsatt være mulig, selv om vi ikke blir gode før til sommer'n.Elska þetta félagKommentar
-
Vi har svidd av masse penger ,vi har målsettning topp 5,vi satser som aldrig før. .... Da er det helt utenkelig at Lsk ikke henter en ny spiss.. Så spørsmålet er hvem henter vi????? Jeg tipper på en av disse 3 ... Forsell,Ujah eller Helstad jeg tipper at en av disse dukker opp i kveld på Lsk sin Kick off.Kommentar
-
Når denne angreps rekken blir samspilt....
Roger - PVM
Knudtzon - BBS - Andersson
Rodgers
og vi får tilbake Guldbransen slik at vi kan sette innpå han (eller Rodgers) med 20 min igjen, til å løpe ræva av slitne forsvarere.....
VEL, da GLEDER jeg meg til så se hvem som skal stoppe oss. For dette mener jeg begynner å lukte høy tippeliga klasse i de fremre rekker.Heia Lillestrøm......Kommentar
-
--------Roger--------
---Petter----Johan---
--------Björn--------
--Fredrik----Rodgers--
Ikke det at det kommer til å skje, Haglund vil ha to rene sentrale midtbanespillere."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar