Spørsmålet er hvem som skal erstatte Björn i høstsesongen. Håper vi har en klar plan for hva som skal skje når Björn blir solgt.
LSK anno 2012
Collapse
X
-
Johan og Ohi kan sloss om den plassen (den tar Johan skadefri). PVM kan også spille der og det er muligens han beste posisjon. Rogers og Fredrik kan sloss om bakromsplassen.
Hadde faktisk vært litt gøy å se Fredrik og Lucky sammen på topp også selv om de egentlig ikke utfyller hverandre spesielt bra.. De ville drivet forsvarerne til vanvidd.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nevnte det her om dagen. 4-4-2 med diamant. Ballförer-press fra helvete
-------Roger-------
--Petter----Johan--
-------Björn--------
--Luke------Fredrik-"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Det som egentlig gleder meg mest er at vi endelig jobber SAMMEN som et lag, vi ofrer oss og spiller for hverandre. Sinnsykt digg å se, og Haglund har vel jobbet bevisst med dette. Selvom vi vant mange store seire i fjor så var dette fraværende, og det kom bare av enorme individuelle prestasjoner. 11 nye spillere, og det sitter brukbart allerede. Fy faen så bra det her blir til sommeren!..................Kommentar
-
Hvorfor engasjerer man seg i fotball, egentlig???
Etter at blodtåka hadde forlatt meg på søndag, hadde jeg minst to timers lykkelig forvissning om at dette bare kommer til å bli bedre. Det var før meldinga om at Roger ikke tåler underlaget han skal spille på store deler av sesongen. Hvor mange halvskada spillere har vi i troppen nå, som må spares ved jevne mellomrom?
Vel har vi et utmerket medisinsk apparat, men dette begynner å bli mye. Vi trenger å få spilt sammen et lag.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Mr. Plastbakke har en løsning på dette fra Drammen: Knottebytte til runde knotter slik Tomgodset bruker. Håper denne løsningen kan kommuniseres til LSKs sportslige avdeling, da jeg av og til har en mistanke om at de ikke har total oversikt.Kommentar
-
Lilleström - a top 5 side?
I believe LSK will finish at least in the 5th position this season as it now has a sold base from the back to front. And according to Transfermarkt estimation, the Lilleström squad is the 5th most valuable in the league.
Kommentar
-
Når det gjelder å erstatte Bjørn blir vel det en umulighet, men som det påpekes har vi faktisk spillere som kan ta rollen hans på en god måte i Johan og Petter. Det ble også lansert rykter om at vi fulgte en annen ung islending som jeg ikke husker navnet på i farta. Helt sikkert at man forbereder seg på bjørns exit i klubben...
Men det er da lov å drømme om kontraktsforlengelse helt til Bjørn sier det er uaktuelt.Kommentar
-
Kommentar
-
Vi kan ikke stole på at Johan kan overta Björns rolle uten videre. Jeg tipper han mister en håndfull kamper i år med skade. Dessuten vil det skape et nytt gap på venstresiden. Går Björn, må vi erstatte ham med kvalitet.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Skal man fortsette med 1-1 fordeling på topp kan det jo tenkes at PVM vil være en god erstatter, samt at klubben finner en sentral midtbanespiller av ypperste kvalitet som kan ta plassen hans igjen. Tror det er lettere, billigere og mer realistisk at klubben finner en sentral midtbane. Når Bjørn drar må klubben selvsagt ha en veldig god erstatter, noe jeg ikke tviler på at klubben alt har begynt å tenke på.Kommentar
-
Refererer til nyhetstråden der RB hevder at vi ikke har en kunstgresskamp før vi møter Godset i runde 20 i slutten av august. Men er det ikke bestemt at FFK skal bytte til plastikk i sommer/EM-pausen? I andre kamp etter pausen, runde 14, skal vi til teater- og beinkroksenteret. Forøvrig har vi også Sogndal borte etter ferien, etter alle solemerker også på kunstgress.Kommentar
-
Nå har spillerne snart trent sammen i fem måneder, og vi må forvente å se reslutater av dette. 5mnd'er på å bli kjent med medspillerne dine må da være mer enn nok når du trener hver eneste dag? I en vanlig bedrift ville prøvetiden vært over etter 6 mnd'er og da vil det forventes resultater. Kanskje klarer vi å bli samspilte før EM-pausen i juni, men da selger vi BBS og kanskje en til,, og da er på'n igjen.Kommentar
Kommentar