LSK anno 2012
Collapse
X
-
Synes det da var positive ting i kampen mot Odd også, enn så lite det var. Vi tapte mot et lag som kanskje spiller den mest erketypiske TL-fotballen. Haglund har tro på sitt og lar ikke noen slag i trynet avskrekke ham. For i periodene vi kommer opp på akseptabelt nivå er vi bedre enn Odd, vi trykker dem tilbake i banen.Kommentar
-
Enig med GifKanari. Selvom denne kanpen var frustrerende og rett ut kjedelig å se på, er det ganske tydelig at LSK har intensjoner om å bli et velspillende lag. Trur vi blir vitne til den morsomste høsten på lang tid (selvom det skal ikke så mye til). Har gjort meg en sprø tanke. BBS på kant kunne vært spennende å se. Hans villeste prestasjoner har ofte kommet da han stormer nedover på kanten. tenkte noe sånn:
Rodgers
BBS Anderson KnudtzonKommentar
-
Hadde de enda gjort det, hadde de ganske sikkert vært mer samspilte. Men Guy Roger Toindouba kom såvidt jeg husker først i midten/slutten av januar, Petter Vågan Moen for en drøy måned siden, Espen Nystuen etter det, og Johan Andersson og Björn har vært mye "spart" de siste par månedene. Alle fem i start-11'ern, og i sentrallinja. Så vi må nok regne med noen kamper og uker ennå med ustabile prestasjoner før samspillet sitter.
gilbertKommentar
-
Roger kom vel strengt tatt på høsten, men det er klart at det var en del nye fjes her når han returnerte i januar.Kommentar
-
Nå har spillerne snart trent sammen i fem måneder, og vi må forvente å se reslutater av dette. 5mnd'er på å bli kjent med medspillerne dine må da være mer enn nok når du trener hver eneste dag? I en vanlig bedrift ville prøvetiden vært over etter 6 mnd'er og da vil det forventes resultater. Kanskje klarer vi å bli samspilte før EM-pausen i juni, men da selger vi BBS og kanskje en til,, og da er på'n igjen.
Jeg synes vi må være mer tålmodige. Vi er da for faen ikke inkompetent utålmodige som Køln, Chelsea eller Atletico under Jesus Gil.Kommentar
-
Prøvetiden er 6 måneder, men de fleste bedrifter regner minst et år for godt å fylle kompetansekrevende roller. Etter et par år har man normalt svært gode forutsetninger for å levere godt. I RævBK sine beste årganger hadde stammen i laget spilt sammen i mange år. Tre matcher er ikke nok for å bygge kontinuitet.
Jeg synes vi må være mer tålmodige. Vi er da for faen ikke inkompetent utålmodige som Køln, Chelsea eller Atletico under Jesus Gil.Kommentar
-
3 mnd har de trent under Haglund. 7.Januar til dags dato. Vi må nok vente til etter ferien til vi får litt mer stabile resultater. Spillemessig synes jeg LSK er på rett vei, med lekre kombinasjoner og pasningsspill. Det vi mangler er en bakromsspiss ala Fredrik. Bjørn kommer for langt ned i banen og dermed har vi ingen som vi kan tre igjennom. Stopper på en måte opp på 20-25 meter. Trur dette på sikt kommer til å bli veldig bra.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Kommentar
-
Prøvetiden er 6 måneder, men de fleste bedrifter regner minst et år for godt å fylle kompetansekrevende roller. Etter et par år har man normalt svært gode forutsetninger for å levere godt. I RævBK sine beste årganger hadde stammen i laget spilt sammen i mange år. Tre matcher er ikke nok for å bygge kontinuitet.
-
gilbertKommentar
-
Jeg er ikke uenig i at kontinuitet er viktig for suksess. Utfordringen blir å få kontinuitet når vi selger en spiller så fort han presterer...noe vi er nødt til å gjøre. Jeg har tro på at laget kan se veldig bra ut i slutten av mai før EM pausen kommer, men så mister vi mest sannsynlig Bjørn og så blir det det samme maset om å få inn en ny spiss og han trenger tid for å tilvende seg Norge, spillet, lagkamerater,snø og hvem vet hva.Kommentar
-
Tjernås er blitt fryktelig tabloid de siste åra synes jeg.... Forøvrig synes jeg det er rart at han får uttale seg så mye som ekspert, når det nærmeste han kommer suksess som trener/leder var når han var assisten til Arne i 2001...
Alle trenger å tilvenne seg et nytt lag med nye folk, uansett hvor godt man kjenner ligaen, akkurat det burde selv Tjernås skjønne.CustodesI med og motgangKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Stray CatNår han har det så travelt med å få formidlet sin mening at han ikke gidder å lese korrektur, lurer jeg på hvor gjennomtenkt meningene er.
skuffelse m1 det at håp el. forventning ikke blir oppfylt være utsatt forskuffelse
Spurte han på twitter om hvordan han kan si at laget han og de fleste andre tippet på nederste del av tabellen er det som har skuffet så langt - med RBK-matchen som en av tre matcher - mens f.eks VIF som tiltider har spilt elendig og er en av gullfavorittene ikke er skuffende. Fikk til svar at enga har tre ganger så mange poeng som LSK (?). Helt merkelig å lire av seg dette. Minner meg litt om når man skulle skrive stil på skolen; det var om å gjøre å tvære ut ett eller annet for å dekke antall sider.runarMKommentar
-
skuffelse m1 det at håp el. forventning ikke blir oppfylt være utsatt forskuffelse
Spurte han på twitter om hvordan han kan si at laget han og de fleste andre tippet på nederste del av tabellen er det som har skuffet så langt - med RBK-matchen som en av tre matcher - mens f.eks VIF som tiltider har spilt elendig og er en av gullfavorittene ikke er skuffende. Fikk til svar at enga har tre ganger så mange poeng som LSK (?). Helt merkelig å lire av seg dette. Minner meg litt om når man skulle skrive stil på skolen; det var om å gjøre å tvære ut ett eller annet for å dekke antall sider.Fugla ForeverKommentar
-
Spurte han på twitter om hvordan han kan si at laget han og de fleste andre tippet på nederste del av tabellen er det som har skuffet så langt - med RBK-matchen som en av tre matcher - mens f.eks VIF som tiltider har spilt elendig og er en av gullfavorittene ikke er skuffende. Fikk til svar at enga har tre ganger så mange poeng som LSK (?). Helt merkelig å lire av seg dette. Minner meg litt om når man skulle skrive stil på skolen; det var om å gjøre å tvære ut ett eller annet for å dekke antall sider.Kommentar
-
Nå byr jeg meg ikke om hva søpla og deres bydelsrotter mener om LSK, men kan faktisk si meg enig i denne uttlalesen:
Skryter av LSK
Til tross for at han synes poenget er fortjent, er Fellah imponert av årets LSK-utgave. - De er et bra lag, og skaper mye. Jeg synes dette var en bedre versjon enn tidligere LSK-lag, sier Fellah.
Han benyttet samtidig anledningen til å skryte av rammen rundt kampen.
- Fantastisk, og dette var blant de kuleste kampene jeg har spilt. Rammen rundt kampen var helt perfekt, sier Fellah.Kommentar
-
Det kan herved, etter kampene mot bartefolket, bydelslaget og Røkkerøkla, avkreftes at klubben er på vei mot noe stort i år. Laget evner ikke å hale i land ledelse eller tippe jevne kamper i egen favør. Slikt er typisk for nervøse lag på nedre halvdel av ligaen. Selv om kvaliteten er der så må skjørtene av og buksene på før det kan bli noe kake.
Aggresivitet og vinnervilje behøves, det trengs et realt magadrag mentalhygiene for at lysten på vinne igjen skal bli større enn frykten for å tape. Kjærringer må bli til menn.Fugla mot nye høyderKommentar
Kommentar