LSK anno 2012

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Spntneous
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 1990

Jeg tror mye ville vært annerledes - ikke bare poengmessig - dersom vi hadde fått våre rettmessige seire mot RævBK og søpla. Da ville selvtilliten vært på plass, og ingen her inne ville mast om at laget har underprestert og blæ blæ blæ .

*ironisk baby-gråt*
    Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
    Episodene ligger på iTunes og kfl.no

Kommentar

• knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9539

Ååååh... Världen är så jävla orättvis! Varför måste vi hålla med fucking jävla kuk-LSK!

Kommentar

• Playboy1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 2192

Opprinnelig skrevet av Spntneous
        Jeg tror mye ville vært annerledes - ikke bare poengmessig - dersom vi hadde fått våre rettmessige seire mot RævBK og søpla.?Da ville selvtilliten vært på plass, og ingen her inne ville mast om at laget har underprestert og blæ blæ blæ .

*ironisk baby-gråt*
        rettmessige seire mot RævBK og søpla? påtide å bli ferdig med nå vel.

Kommentar

• bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2994

Denne tråden bør omdøpes LSK anno 2012, på vei mot nedrykk. Punktum
          I år så tar vi alt

Kommentar

• perrern80
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 603

Nedrykk er også stort!!!!!

Kommentar

• holmiz
              The kjøkken-kanariz
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6064

Akkurat nå fremstår LSK som Titanic, for gode til å gå ned... Snakkes i Adecco neste år, jeg sliter med å se hvordan vi skal klare å snu denne trenden.
              Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Bibaboy
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2008
                • 712

Opprinnelig skrevet av holmiz
                Akkurat nå fremstår LSK som Titanic, for gode til å gå ned... Snakkes i Adecco neste år, jeg sliter med å se hvordan vi skal klare å snu denne trenden.
                Den eneste måten å unngå nedrykk på er å bytte ut Kippe og Nystuen. Gode duellspillere ja. Men mangler alt annet. Midtbanen blir usikker av et så dårlig forsvar og dette brer seg i laget.... Nei uten nye signeringer i Sommer så rykker vi ned og da er jeg jaggu ikke sikker på om vi kommer opp igjen med det første... I dag var vi fryktelig dårlige... igjen.... Trodde vi skulle bli bedre og bedre etterhvert men vi blir jo det motsatte... Gud bedre så trist det er å være LSK supporter nå. Værre enn noen gang...
                Fugla Forever

Kommentar

• Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

Gode duellspillere? Ja de er kjent for det. Men alle målene vi slipper inn er jo pga tapte dueller, manglende markering og elendige avklaringer. Hvor mange mål slipper vi inn når lagene vi møter klarer å utnytte deres svakheter som fart? Deprimerende.
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Mynten
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 484

Vi er ikke på vei mot noe stort, men vi er på vei mot noe nytt...nedrykk!

Kommentar

• Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

Dagens se positivt på alt her i livet melding:
                      Det er igjen 22kamper, det er enda 66 poeng å spille for, Molde vant serien i fjor med 58 poeng. Jeg prøver å se lyst på ting inntil videre.
                      Daukjøtt Felt C

Kommentar

• knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9539

Opprinnelig skrevet av Mynten
                        Vi er ikke på vei mot noe stort, men vi er på vei mot noe nytt...nedrykk!
                        Fy faen å jeg gremma meg når "Ått å tredve år.." ble starta på feltet i dag. For no piss. Ronnié!

Syng den om vi kommer på kvalikk ell no.

Kommentar

• gj
                          Seniormedlem
                          • Nov 2003
                          • 3360

Opprinnelig skrevet av Skinke
                          Dagens se positivt på alt her i livet melding:
                          Det er igjen 22kamper, det er enda 66 poeng å spille for, Molde vant serien i fjor med 58 poeng. Jeg prøver å se lyst på ting inntil videre.
                          66 gjenværende poeng betyr at vi må ta nesten halvparten av dem for å klare oss. Mellom 27 og 34 på poeng må vi anslagsvis stå med til slutt for å klare kvalikk, eller unngå nedrykk.

Vinne annenhver kamp fremover? Neppe.

Men jeg gir det likevel ut mai før håpet er ute.

Kommentar

• trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7135

Smørja i dag er vel like mye som noe annet et utslag av elendig selvtillit. Hvis vi kniper én drittseier, tror jeg fortsatt på en følgeeffekt. Kvalitetene i laget er gode nok til at det kan vinne tre-fire på rad, selv om absolutt ikke noe tydet på det i dag.

Stabæk og FFK (og på sikt antakelig Sandnes) blir nok drassende langt nede på tabellen. Spesielt de to første lagene er både syltynt besatt og har ikke noe i nærheten av kvaliteten vi (tja, på papiret) har i laget.

Det er håp så lenge liket fiser. Men med null seire i slutten av mai er vi i dødens.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

Opprinnelig skrevet av trigz

Det er håp så lenge liket fiser. Men med null seire i slutten av mai er vi i dødens.
                              Jeg vil si vi er i dødens allerede, men enkelte er gode nok til å vinne derfra (altså klatre på tabellen til sikker plass) og blant dem er LSK. Vi må vinne en kamp litt kvikt. Vinner vi ikke før pausa er det full gallopp og ekstremt kritisk.

Kommentar

• mooph
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 1496

Opprinnelig skrevet av trigz
                                Smørja i dag er vel like mye som noe annet et utslag av elendig selvtillit.
                                Selvfølgelig sitter det i skallen. Problemet er at de som liksom skal gå foran synes å ha like skrøpelig mental helse som kyllinger. Ingen vinnervilje i mils omkrets. Faen, når det glipper imot er det null aggresivitet å spore, kun oppgitthet. Det må inn noen som har evnen til å bli forbanna.

En kan ikke sitte å vente på at tilfeldighetene, f.eks en seier fordi motstandere tilfeldigvis underpresterer, skal få folk til å våkne. Det kan ta lang tid. Spellera må gå en alvorlig runde med seg sjæl, brennkvikt.
                                Fugla mot nye høyder

Kommentar

• tilt
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2007
                                  • 813

Sitter her og funderer på laget og ligaen. Sånn det er nå kan jeg ikke se hvem vi kan slå? Stabæk kanskje, men ellers ser jeg ingen lag som fungerer like dårlig som oss. Jævla trist og en merkelig følelse å ha så liten tiltro til LSK. Var helt sikker på tap mot Brann og er enda sikrere at vi taper mot et aggresivt Vikinglag som er gode til å presse ballfører over hele på banen.
                                  livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                  https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

Lsk anno 2012 har så lenge Sead er skada ingen keeper som holder mål.
                                    Lsk anno 2012 mangler en v back + en midtsopper... Stoor er på gang og blir bare bedre og bedre.
                                    Lsk anno 2012 mangler en kaptein med stor K som går forann i krigen.
                                    Lsk anno 2012 mangler minst 1 kant + 1 midtbane spiller.
                                    Lsk anno 2012 mangler en som blør for drakta altså en kriger. Han var på banen i går i pausen og spiller i Start.
                                    Lsk anno 2012 mangler en PLAN.
                                    Lsk anno 2012 rykker dessverre ned.

Kommentar

• Jørn
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2006
                                      • 659

Frykter nok at vi kommer til å rykke ned og bli en glemt bit av norsk fotballhistorie. Vi har tatt en tittel i løpet av de siste 23 åra, og det mot ett 1.divisjonslag som hadde en dårlig dag på jobben. Vi kommer til å bli husket som "det derre laget fra det derre stedet som var gode for leeeenge sia." Vi kommer på tv den ene gangen i året NRK lager reportasje fra 1.runde i cupen. Blir meget overrasket om vi klarer å ta poeng i Stavanger.
                                      Last edited by Jørn; 14.05.2012, 14:33.
                                      Trommer er for bønder

Kommentar

• Tittil
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2009
                                        • 341

Det som forbauser meg at de mest rutinerte spillerne gjør personlige feil som du vanligvis kun opplever på lilleguttnivå. Det er helt utrolig at det samme gjentar seg år etter år og kamp etter kamp. Pasningskvaliteten er jo helt håpløs. Det er ingen harmoni i laget og ingen sammenheng mellom lagdelene. Alt går i hytt og pine. At en islandsk landslagskeeper ikke vet når han skal stå på streken og når han skal gå ut i feltet er rett og slett utrolig. Kippe og Pedersen er gode duellspillere, men mangler både tempo, teknikk og spilleforståelse. Ungguttene som har blitt betraktet som supertamenter i flere år får aldri ut potensialet i kampene. Lagoppstillingene vitner om at man overhodet ikke har dobbeltdekning på mer enn et par plasser.
                                        Frasen om at et lag i motgang alltid har marginene mot seg kan ikke gjelde for alltid. Trenere og spillere må ha evnen til å klare å snu på slike ting over tid. Samtidig skal man ikke se bort fra at laget hadde opptrådt på en hel annen måte, om dommerene hadde gjort jobben sin i 2-3 av kampene. Tappå tap går selvfølgelig utover selvtilliten. På den annen side burde man avgjort flere kamper til egen fordel ved å sette sjansene i starten på sesongen. Man klarer jo uansett aldi og ro i land en seier. Når man leder som mot RBK og Molde med minutter og sekunder igjen, må man både være kynisk og være topp konsentrert. men det skjer ikke, man får alltid en baklengs i ræva som ødlegger en ellers god kamp.
                                        Forstår ikke hva som skjer. De fleste nykommerene har heller ikke innfridd. Scheel får ingen sjanser, og Westerberg må jo være beviset på at Allsvenskan må ha veldig dårlig nivå, hvis han han var blant de 2-3 beste? Se på Sogndal, Hønefoss og Ulf Sandnes. Sogndal mistet halve laget og Ulf har kjøpt vrakgods som ingen andre TL-lag ville ha. Allikevel vinner de fotballkamper.
                                        LSK har Norges beste treningsfaciliteter, men kvaliteten på banen har falt proposjonalt. Både Haglund og berg lykkes i klubbene de kom fra, men når de kom til LSK gikk det motsatt vei? Derfor synes jeg det blir for ensidig å bare skylde på treneren. Spillerne må etter min mening ta største delen av ansvaret. Og hvor er han som sitter med det sportselige hoveansvaret, Bjarmann? Synes han burde vært mye mer synlig i den situasjonen klubben har kommet i. Håper for all del dette snur, for jeg ønsker av hele mitt hjerte å kunne forsette å se TL-fotball på Åråsen. men noen grep må uansett gjøres om ikke dette skal bli Adecco i 2012.

Kommentar

• Ola
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 1651

Prøver å se litt på det vi har hentet; det er ingen tøffinger, det er mangel på muskler og det er skadeutsatt.

De gamle vi har er over toppen og svikter totalt mentalt.

Unggutta som ble skrytt opp i skyene for 2-3 år siden som "unge og lovende" er ikke lengre noen av delene - IKKE EN av de som vi har investert masse spilletid og tapte poeng på har slått til!

Til slutt treneren; symptomatisk for en LSK-trener skal tydeligvis være at man er sur, usjarmerende og skremmer tilskuere vekk fra Åråsen. Fyll på med at man bruker spillere på feil plasser så er du der.

Hva skjedde med "vinnermentalitet i veggen på Åråsen"?

Spenn sikkerhetsbeltene, for vi skal ned i år.

Kommentar

Working...