LSK anno 2012

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martin83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 794

Jeg synes det er vanskelig å ha oversikt over økonomien utenifra og må bare stole på at klubben gjør rett. Samtidig er det ikke smart å gå ut med at økonomien er perfekt for så å handle spillere som får et ekstra kort på hånda med tanke på lønn.

Kommentar

• HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6104

Vet noen hva som skjedde med blokka som nevnes her?

Kommentar

• Boing
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2005
        • 711

Opprinnelig skrevet av Martin83
        Jeg synes det er vanskelig å ha oversikt over økonomien utenifra og må bare stole på at klubben gjør rett. Samtidig er det ikke smart å gå ut med at økonomien er perfekt for så å handle spillere som får et ekstra kort på hånda med tanke på lønn.
        Å stole på att klubben gjør rett? Jeg kan ikke huske sist klubben gjorde noe rett. Vel knapt gjort noe rett på 15-20 år. Sorry, men i mitt hode så har LSK i alt for mange år vært styrt av fulle sjømenn. Heldigvis er det ikke så mye av mine penger dem roter bort.

"Tæring etter næring" er det noe som heter. Det prinsippet har vel knapt aldri blitt fulgt på Åråsen.

Kommentar

• Bibaboy
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 712

Opprinnelig skrevet av Boing
          Å stole på att klubben gjør rett? Jeg kan ikke huske sist klubben gjorde noe rett. Vel knapt gjort noe rett på 15-20 år. Sorry, men i mitt hode så har LSK i alt for mange år vært styrt av fulle sjømenn. Heldigvis er det ikke så mye av mine penger dem roter bort.

"Tæring etter næring" er det noe som heter. Det prinsippet har vel knapt aldri blitt fulgt på Åråsen.
          Det er jo å håpe at de ikke bruker penger som tidligere ledere i LSK har gjort. Må si at det ble gjort en formidabel jobb når Berg var trener. Synes også klubben har fått signert noen gode spillere som ennå ikke har fått vise hva de er gode for.
          Synes også det er snev av medgang for klubben ift. hva det har vært bare for få uker siden. Vi er videre i cupen, vi er etter mitt syn veldig heldig med trekning av neste cup runde. Styret runde Sigurdarson er over. Kommer det i tillegg inn noen gode forsterkninger nå så kan det faktisk begynne å snu for gutta. Positive opplevelser i spillergruppa er hva som trengs nå. Vinner vi de to neste seriekampene nå så er vi plutselig på offensiven. Vi går en spennende tid i møte. Ingen tvil om det.
          Fugla Forever

Kommentar

• knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9539

Swhichtsja innom Nyhetskanalen nå. Der var Bjarmann i et telefonintervju (i forbindelse med beinbruddet til FG), og sa at vi skal hente inn 1 til 2 spisser

Kommentar

• Boing
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2005
              • 711

Opprinnelig skrevet av knut
              Swhichtsja innom Nyhetskanalen nå. Der var Bjarmann i et telefonintervju (i forbindelse med beinbruddet til FG), og sa at vi skal hente inn 1 til 2 spisser
              Ut i fra det jeg har sett, så har LSK ett mye større problem bakover enn framover. Spiss kan mange spillere på LSK spille, verre med forsvar, der hadde det passet mye bedre med 1-2 nye spillere. Grunnen til att vi har tapt en del kamper er jo fordi vi slipper inn en masse mål.

Kommentar

• knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9539

Ut i fra det jeg har sett, så har LSK ett mye større problem bakover enn framover. Spiss kan mange spillere på LSK spille, verre med forsvar, der hadde det passet mye bedre med 1-2 nye spillere. Grunnen til att vi har tapt en del kamper er jo fordi vi slipper inn en masse mål.
                Ser hva du sier, men for meg blir det andre ting som speller inn og... Vi trenger målskårere for å få folk til å dukke opp på Åråsen. Blir rundt 3400 til hælja

Kommentar

• Boing
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2005
                  • 711

Opprinnelig skrevet av knut
                  Ser hva du sier, men for meg blir det andre ting som speller inn og... Vi trenger målskårere for å få folk til å dukke opp på Åråsen. Blir rundt 3400 til hælja
                  Når det gjelder det å få tilskuere til kampene så er jo å vinne kampene det viktigste, og så kommer underholdende spill, og til slutt er det kamptidspunkter. På det siste punktet så må vi bare takke og bukke idiotene på NFF som har bestemt att tippeligaen ikke kan spilles på den beste tidspunktet i året, nemlig juni. Greit det har vært EM, men hvis man ikke klarer å gi faan i EM 3 timer i uka for å se på laget man heier på i tippeligaen så har man feil prioritering. Å få folk på kamper i ferien er mye vanskeligere enn under EM, så velkommen til god plass på alle norges stadioner under ferien. Takk NFF, er stolt over jobben dere gjør for norsk fotball.

Kommentar

• knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9539

Vi mener det samme angående "seier gir tilskuervekst", bare så det er definert, men har forskjellig utganspunkt for løsning. Der du mener at det er forsterkning av forsvaret som vil føre til seier, mener jeg at nøkkelen ligger i en spiss/målskårer/målgarantist. Pdd har vi bare motstanderlagets eventuelle evne til å skåre sjølmål å lene oss på

Kommentar

• Fridtjof
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2005
                      • 2120

Når det gjelder det å få tilskuere til kampene så er jo å vinne kampene det viktigste, og så kommer underholdende spill, og til slutt er det kamptidspunkter. På det siste punktet så må vi bare takke og bukke idiotene på NFF som har bestemt att tippeligaen ikke kan spilles på den beste tidspunktet i året, nemlig juni. Greit det har vært EM, men hvis man ikke klarer å gi faan i EM 3 timer i uka for å se på laget man heier på i tippeligaen så har man feil prioritering. Å få folk på kamper i ferien er mye vanskeligere enn under EM, så velkommen til god plass på alle norges stadioner under ferien. Takk NFF, er stolt over jobben dere gjør for norsk fotball.
                      UEFA legger så vidt meg bekjent føringer på at alle ligaer skal ha pause eller være ferdigspilt under EM. De samme føringene legger FIFA under VM.
                      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• Boing
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2005
                        • 711

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                        UEFA legger så vidt meg bekjent føringer på at alle ligaer skal ha pause eller være ferdigspilt under EM. De samme føringene legger FIFA under VM.
                        Om det er regler klovnene i uefa eller apekattene i nff som var redd som tilskuersvikt under em er ikke god grunn nok for å ikke spille fotball. Igjen, det er verre å få folk på kamper når ferien er startet enn under ett EM der Norge ikke deltar. NFF kunne ha lagt kampene til kl 1600 på lørdager og søndager, da hadde vel ikke en eneste EM-kamp som hadde kræsjet med dette tidspunktet. Har heller ikke fått med meg att det er noen faste A-lagspillere i norsk fotball som er på noen av landslagene som er med i EM, så den unnskyldningen kan man heller ikke bruke. Istedenfor så skal vi starte serien før vinteren er borte og så skal vi avslutte serien når vi setter fyr på adventslysene. Forstå det den som kan.

Kommentar

• Fridtjof
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2005
                          • 2120

Det er ingen unnskyldning, det er en forklaring. Jeg er ikke uenig i poenget ditt, men kritikken må rettes mot den rette instans. Skyt ikke NFF for noe de ikke bestemmer.
                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

I skrivende stund ligger vi på direkte nedrykksplass.

Kommentar

• Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

Opprinnelig skrevet av reka
                              I skrivende stund ligger vi på direkte nedrykksplass.
                              Og Tarik fikk gult på overtid. Tror han da må stå over mot oss i neste runde.

Kommentar

• _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4397

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                Og Tarik fikk gult på overtid. Tror han da må stå over mot oss i neste runde.
                                I følge tv2 fikk han sitt 4. gule
                                ..................

Kommentar

• Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                  I følge tv2 fikk han sitt 4. gule
                                  Oki. Sjekket med en gang på vg, da hadde de tydeligvis oppdatert statistikken alt. Får håpe han blir solgt da.

Kommentar

• reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13278

Herregud. Tarik ute er suttekluten? Tror dere virkelig det betyr noe? FFK så ut som et lag og slo viking i kampen før dagens oppgjør. 3-0. Uten Tarik på banen.

Pr dags dato er vi utvilsomt det dårligste laget i eliteserien.

Kommentar

• Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

Herregud. Tarik ute er suttekluten? Tror dere virkelig det betyr noe? FFK så ut som et lag og slo viking i kampen før dagens oppgjør. 3-0. Uten Tarik på banen.
                                      Ja !

Kommentar

• _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4397

Pr dags dato er vi utvilsomt det dårligste laget i eliteserien.
                                        Skrev at han har 4 gule jeg? Slapp off!

Om vi er det dårligste laget p.d.d får vi svar på i morgen.
                                        ..................

Kommentar

• GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

Føler meg rimelig sikker på at NFF har statistikk og kalkyler som støtter den form for avvikling av TL som man har nå. Hovedproblemet er det tross alt lite å gjøre med, plasseringa Norge har på verdenskartet. Det er sjeldent en mellomting i dette landet, enten er det for kaldt eller for varmt. Og folk klager uansett, debatter blir polarisert, og ender i ingenting.

Problemet nå er at interessen rundt TL er så liten at det egentlig ikke utgjør noen forskjell når man spiller kampene. Man ser det her inne og man ser det jevnt over rundt i andre klubber. Overkeksponeringa av fotball i mediene har rammet norsk fotball hardest. De evinnelige useriøse sammenligningene med verdens beste ligaer har bidratt til å sende interessen for TL i dass. Selv aktøren som kringkaster produktet, med Davy Wathne i spissen, trenger ingen oppfordringer for å drite ut TL.

Det ironiske et at de som stadig jamrer om at norsk fotball mangler et hierarki, selv ikke er i stand til å plassere norsk fotballs posisjon i verden med riktig målestokk.

Kommentar

Working...