LSK anno 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Boing
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 711

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari

    Det ironiske et at de som stadig jamrer om at norsk fotball mangler et hierarki, selv ikke er i stand til å plassere norsk fotballs posisjon i verden med riktig målestokk.
    Norsk tippeliga er møkk dårlig, det har den alltid vært, de aller fleste norske fotballspillere er ræva, og kampene er så kjedelige att man forstår ikke hvorfor man gidder å følge med.

    Norge eller norske lag kommer aldri noensinne til å vinne en tittel i em, vm eller all verdens cuper. Det er fakta vi må forholde oss til, for hvis man tror på att dette skjer, så bør man ta å pusse brillene, bytte linser eller kontakte en optiker.

    Hvorfor gidder jeg å gå opp til åråsen eller kjøre til en bortekamp med LSK? Helt ærlig så har jeg ikke noe annet forklaring enn att jeg er glad i klubben og jeg føler att LSK er blitt en viktig del av meg som person og i mitt liv. Har mange ganger sagt att jeg aldri skal gå opp til Åråsen etter en møkkakamp, men hva skjer ved neste kamp? Jo, jeg dukker opp i håpet om å få se LSK vinne kampen og kanskje en dag er det vår tur til å vinne den forpulte tippeligaen.

    Kommentar

    • antikris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 520

      Uansett hva som skjer, kommer resten av sesongen til å bli jævlig kostbar..

      - Mindre billettinntekter
      - Panikkjøp
      - Mulig sparking av trener
      - Tapte tv inntekter
      - Mulig nedrykk

      Selv om vi holder oss i TL, vil det nok koste såpass med cash, at vi nok havner i Rød Sone i noen år fremover..

      Kommentar

      • holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

        Hilsen Anders

        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4384

          Ser på RB at Ull/Kisa har gitt Espen Søgård tilbud, og at vi vurderer det. Seriøst, sover vi i timen igjen? Hvis Søgård går til Kisa nå så er det en like stor skandale som da han dro. LSK burde ligge langflate og innrømme at det var en stor feil å kvitte seg med han. Er det en mann som kan få denne skuta over vannet igjen så er det Søgård (hvertfall på kort sikt), på rein skjær vilje, hjerte for klubben, trøkk og innsats! En innstilling som burde smitte over på resten av spillera.

          Går han til Kisa nå så skjønner jeg ingen verdens ting!

          Edit; Ser i ryktetråden at han ska være klar for oss. Det er bra! Hadde ikke hatt noe imot å sett han på banen også, men får håpe han kan bidra utenfor og.
          ..................

          Kommentar

          • Boing
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2005
            • 711

            Vil også takke LSK for å ha ødelagt hele neste uka før den er startet. Så langt nede som jeg er nå har jeg aldri vært når det gjelder tanker om LSK. Ser ikke ett eneste lys i enden av denne tunnelen, køl svart tunnel uten lys i enden eller ett eneste evakueringsrom å rømme inn i. Bare jeg tenker LSK nå så blir jeg så jævlig sint til sinns att jeg ikke er til å prate med, for ikke ut noe annet enn ja og nei når folk har spurt meg om ting og tang i dag.

            Jeg veit ikke om jeg orker mer i år, for det ødelegger meg langt inne i hjertesjela å se LSK om dagen. Har nesten lyst til å sykemelde meg selv fra LSK for året og la LSK seile i sin egen sjø uten å unne dem en tanke. Og så for jeg heller møte opp igjen til neste vår, om det blir i adecco eller tippeligaen er opp til klubben selv å avgjøre.

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1586

              Opprinnelig skrevet av Boing
              Jeg veit ikke om jeg orker mer i år, for det ødelegger meg langt inne i hjertesjela å se LSK om dagen. Har nesten lyst til å sykemelde meg selv fra LSK for året og la LSK seile i sin egen sjø uten å unne dem en tanke. Og så for jeg heller møte opp igjen til neste vår, om det blir i adecco eller tippeligaen er opp til klubben selv å avgjøre.
              Jeg tror det kan være smart å fylle livet med noe annet enn kun interesse for fotball. Argentinsk tango kan anbefales på det varmeste

              Kommentar

              • perrern80
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2006
                • 603

                Opprinnelig skrevet av Dole
                Jeg tror det kan være smart å fylle livet med noe annet enn kun interesse for fotball. Argentinsk tango kan anbefales på det varmeste
                Jeg prøvde det igår!! Gigantiske mengde med alkohol, fungerte som bare det.
                Helt til idag morges, da alt kom tilbake og beit meg i rævva

                Kommentar

                • angrybird
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Jan 2012
                  • 80

                  Opprinnelig skrevet av Dole
                  Jeg veit ikke om jeg orker mer i år,
                  Sorry å si det, men du veit du ikke har noe valg :P.
                  Hvis nå Søgård skule vise seg å komme tilbake... Da vil tvilere av denne mannens innflytelse måtte svelge den søteste, møreste kamelen de noensinne har smakt.

                  Kommentar

                  • fjacob82
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 1507

                    Opprinnelig skrevet av angrybird
                    Sorry å si det, men du veit du ikke har noe valg :P.
                    Hvis nå Søgård skule vise seg å komme tilbake... Da vil tvilere av denne mannens innflytelse måtte svelge den søteste, møreste kamelen de noensinne har smakt.
                    Hvis det er en mann som kan plante ett frø av håp i hjertet til oss supportere så er det tilbakekomsten av råner'n. Da vil nok mange hjemmesittere som drar seg til åråsen igjen.

                    Det er ikke nødvendigvis fotballferdighetene til Søgård jeg savner, men innstillinga. Og den innstillinga veier så utrolig mye opp for alt annet. Også er det jo kjekt å få inn folk som vet hvordan det føles å vinne en fotballkamp.
                    Trenger ikke mental trener i garderoben hvis man har søgård. Da veit man å oppføre seg og respektere drakta...
                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                    *Brasseberget*

                    Kommentar

                    • Martin83
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2007
                      • 794

                      Opprinnelig skrevet av fjacob82
                      Trenger ikke mental trener i garderoben hvis man har søgård. Da veit man å oppføre seg og respektere drakta...
                      Fantastisk enig! Spilleren Søgård er passé (synes jeg), men som motivator så er han ypperste kvalitet.
                      Last edited by RSP; 02.07.2012, 08:40. Begrunnelse: Fjernet unødv. quoting.

                      Kommentar

                      • DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 4112

                        Opprinnelig skrevet av angrybird
                        Sorry å si det, men du veit du ikke har noe valg :P.
                        Hvis nå Søgård skule vise seg å komme tilbake... Da vil tvilere av denne mannens innflytelse måtte svelge den søteste, møreste kamelen de noensinne har smakt.
                        Jeg har aldri vært av Søgårds hardeste kritikere. Jeg har heller aldri tvilt på at han alltid har hatt stor inflytelse og alltid gått foran når det gjelder innsats og det å blø for drakta.
                        Jeg mener likevel det var riktig å la han gå, like riktig som det vil være å hente ham tilbake nå, grunnet situasjonen i klubben.
                        Du må ha vært mer enn synsk for å kunne spå at vi på dette tidspunktet skulle sitte med en gjeng nervebunter av en spillerstall som ikke klarer å bygge selvtillit uten Espens hjelp.
                        Men, det er jo ikke noe som er søtere enn å kunne si Hva var det jeg sa?

                        Og for å gjøre det klinkende klart: Hvis det kan hjelpe Sportsklubben til å komme på fote igjen og redde plassen, spiser jeg gjerne kameler helt fram til juleuka! Bon appetite!

                        PS. Enda litt til fra dyreriket: LSK svelger jo en aldri så liten kamel hvis/når man henter tilbake Espen. Det skal de i så fall ha full honnør for!
                        Elska þetta félag

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                          PS. Enda litt til fra dyreriket: LSK svelger jo en aldri så liten kamel hvis/når man henter tilbake Espen. Det skal de i så fall ha full honnør for!
                          LSK, representert ved Styret, svelger nok ingen kameler. Den som først og fremst ville kvitte seg med Søgård jobber fot TV2 i dag...
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            Opprinnelig skrevet av Leif A
                            LSK, representert ved Styret, svelger nok ingen kameler. Den som først og fremst ville kvitte seg med Søgård jobber fot TV2 i dag...

                            Men han tar ikke avgjørelsen aleine. Det flere ledd med sportslig kompetanse ( i hvert fall burde ha det), som burde stoppet den famøse innstillingen fra Henning.
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 4112

                              Opprinnelig skrevet av HSft
                              Kan virke som om økonomien har hentet oss inn og at investorene ikke er veldig ivrige. Den eneste spilleren under kontrakt som vi har vært linket til, Hagen, er umulig aktuell nå som vi har signert midtstopper.
                              Eller kanskje det er fornuften som har innhentet dem? Kanskje Per Berg har gitt klar beskjed om at han ikke ser noen hensikt i å hente enda flere "store navn", før de vi har hentet begynner å fungere? Kanskje han, som mange her på forumet, har pekt på at en rekke av de klubbene vi tidligere kunne betegne som småklubber, henter ukjente, rimelige spillere og gjør dem til gode tippeligaspillere?
                              Når det gjelder Steffen Hagen aner jeg ikke. Kanskje de har bestemt seg for å hente to nye stoppere?
                              Last edited by DoubleHi5; 02.07.2012, 13:21.
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • mats
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 621

                                Uten om Anderson og PVM henter vi bare "grå mus" om dagen, hva er det som skjer.. Selger alle unge talenter henter spillere mellom 28-35 år uten skjearm! KRISE

                                Kommentar

                                • Mariel
                                  Juniormedlem
                                  Bøffel
                                  • Feb 2012
                                  • 26

                                  Opprinnelig skrevet av mats
                                  Uten om Anderson og PVM henter vi bare "grå mus" om dagen, hva er det som skjer.. Selger alle unge talenter henter spillere mellom 28-35 år uten skjearm! KRISE
                                  Andersson og PVM fremstår ikke som annet enn "grå mus" de heller, spør du meg!

                                  Kommentar

                                  • mats
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 621

                                    Opprinnelig skrevet av Mariel
                                    Andersson og PVM fremstår ikke som annet enn "grå mus" de heller, spør du meg!
                                    Er enig med deg der og, men på forhånd kunne man tenke slik.. Hvor er unge kvikke talaneter...

                                    Kommentar

                                    • Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

                                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      Men han tar ikke avgjørelsen aleine. Det flere ledd med sportslig kompetanse ( i hvert fall burde ha det), som burde stoppet den famøse innstillingen fra Henning.
                                      "Noen" prøvde. Men i den daværende situasjonen (les: daværende trener) ble totalen trolig for usikker for Rånern. Hva er vitsen med forlenget kontrakt dersom treneren allikevel ikke vil bruke deg, liksom...
                                      Knurr...

                                      Kommentar

                                      • Martin83
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2007
                                        • 794

                                        Med to signeringer (foreløpig) klare til 1. august så viser i alle fall klubben handlekraft - og det liker jeg. Så får vi se når tabellen gjøres opp i slutten av november om det var de riktige valgene som ble gjort.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6082

                                          Opprinnelig skrevet av Martin83
                                          Med to signeringer (foreløpig) klare til 1. august så viser i alle fall klubben handlekraft - og det liker jeg. Så får vi se når tabellen gjøres opp i slutten av november om det var de riktige valgene som ble gjort.
                                          Med 13 nye signeringer siden 2011 sesongen tok slutt så skal vi i hvertfall ikke klage over manglende handlekraft!

                                          Kommentar

                                          Working...