LSK anno 2012

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4263

vg.no

Arne Erlandsen tar oppgjør med trenerkolleger

Nils Arne Eggen: - En fotballtrener og et fotballag lever i dag og skal prestere nå

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1-divisjon/artikkel.php?artid=10058795

Disse to gutta sier veldig mye klokt her. Denne bør du lese, Per Mathisen!
    Elska þetta félag

Kommentar

• DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4263

Opprinnelig skrevet av Martin83
      Østli, Søgård og kanskje en spiss (Helstad) kommer ikke før 1. august. tror det er lurt å la disse få lov til å være med å snu skuta før man konkluderer.
      Hvis vi ikke tar noen poeng i juli, tror jeg dessverre toget har gått for ny kontrakt. Se også artikkelen fra VG med Erlandsen og Eggen.
      Elska þetta félag

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6104

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
        Hvis vi ikke tar noen poeng i juli, tror jeg dessverre toget har gått for ny kontrakt. Se også artikkelen fra VG med Erlandsen og Eggen.
        Jeg er langt mer sikker på at vi ikke tar poeng i juli enn jeg er på at vi ikke klarer å redde plassen på tross av 0 poeng i juli (de andre bunnlagene tar trolig heller ikke mange poeng i kampene mot Tromsø, Rosenborg og Molde). Skal man derimot vente til treneren har fått spilt inn nye spillere i august før man tar grep så er det nok for sent.

Ellers ser jeg ingen grunn til at vi trenger Østli, Søgård og Helstad på plass for å kunne evaluere Haglund.

Kommentar

• Sultanen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2005
          • 257

Tre, Brødre, Som, Ikke, Er, knut, arild, hareide, harald, eia, bård, tufte, johansen

Minner meg om LSK anno 2012. En gjeng pyser som klager over dårlig selvtillit. Savner spillere som kan gå i krigen. Når så vi sist noen susende sklitaklinger på Åråsen?

Kommentar

• reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13278

Mener det ser bedre ut når vi nå har fått inn noen som kan jobbe med det mentale i spillergruppa. Haglund er åpenbart ikke en ledertype, men hans manglende bidrag her blir forhåpentligvis mindre avgjørende fremover. LSK bør selvfølgelig jobbe med å erstatte Haglund på sikt. Ståle får en ny sjanse i Wimbeldon, lykkes han ikke der bør det allerede ligge et godt tilbud fra LSK på bordet.

Kommentar

• DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4263

Opprinnelig skrevet av reka
              Ståle får en ny sjanse i Wimbeldon, lykkes han ikke der bør det allerede ligge et godt tilbud fra LSK på bordet.
              Wimbeldon? Noe jeg ikke har fått med meg...?
              Elska þetta félag

Kommentar

• glasgow
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 1252

La oss håpe på mange repriser i Gult og svart.

Kommentar

• DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 4263

Når vi ser hvordan sesongen har utviklet seg, må det være på sin plass å stille spørsmålet:
                  Har noen spilt store summer på at LSK rykker ned i år?
                  Elska þetta félag

Kommentar

• El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                    Når vi ser hvordan sesongen har utviklet seg, må det være på sin plass å stille spørsmålet:
                    Har noen spilt store summer på at LSK rykker ned i år?
                    Nei, men jeg satt 1000,- på ikke nedrykk etter Brann-kampen.
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

Opprinnelig skrevet av El Caco
                      Nei, men jeg satt 1000,- på ikke nedrykk etter Brann-kampen.
                      Smart trekk, like sikkert som banken.

Kommentar

• El Caco
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2009
                        • 2286

Opprinnelig skrevet av Folke
                        Smart trekk, like sikkert som banken.
                        Jepp! Jeg har mine kroatiske kontakter.

Kommentar

• Boing
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2005
                          • 711

Att det er bare 10 poeng opp til 4 plass fra kvalikkplassen sier mye om serien i år så langt.

Kommentar

• El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

Historiens viktigste seier for Lillestrøm Sportsklubb? Med tap igår, hadde vi ligget 4 poeng fra kvalikkplass med de neste tre kampene mot Tromsø, Rosenborg og Molde. Med en enda lavere selvtillitt, ville det blir svært få (om ikke ingen) poeng i disse kampene. Utrolig deilig!

Kommentar

• Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

Opprinnelig skrevet av Boing
                              Att det er bare 10 poeng opp til 4 plass fra kvalikkplassen sier mye om serien i år så langt.
                              Er vel ikke spesielt i år. I 2009 var det vel bare 8 poeng mellom 14. plass og 3. plass etter like mange spilte.

Kommentar

• El Caco
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2009
                                • 2286

Det var ikke bare spillet som var blitt bedre i går, men hele harmonien i laget. De jobbet for hverandre, og de jobbet MYE. Samtidig var de flinke til å gi hverandre skryt med klapping og highfives, noe som er veldig viktig. Samtidig moro å se Stoor på stillingen 4-3 i det 88. min, så smiler han etter de klarer å skjerme ballen til femmeter. Vet ikke om det er den mentale hjelpen, eller bare noen enkle ord fra staben, men de hadde det moro på banen igår, og man så at de virkelig VILLE være der! Håper det ikke var et engangstilfelle.

Kommentar

• knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9539

Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                  Vi trenger ikke lete etter en ny bakroms spiss når vi har Erling. Nok av folk å sette på kant, la erling bli på topp.
                                  Synes Fredrik er den perfekte kant...

Kommentar

• DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4263

Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                    Vi trenger ikke lete etter en ny bakroms spiss når vi har Erling. Nok av folk å sette på kant, la erling bli på topp.
                                    Tror heller ikke vi leter etter en ny brs nå som vi har signert Hellberg... eh Helstad. Bjarmann sier et eller annet sted etter kampen i går at vi skal ha inn en annen type spiss, en stor og sterk mann som blant annet kan være mottager for innlegg fra sidene, hvis jeg husker riktig.

OT: Blir Hellberg det nye nicknamet til Helstad etter Erlings spøk? Eller hva med Hellstrøm? (Hellstrøm ordner opp!)
                                    Elska þetta félag

Kommentar

• Mynten
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 484

Opprinnelig skrevet av El Caco
                                      Det var ikke bare spillet som var blitt bedre i går, men hele harmonien i laget. De jobbet for hverandre, og de jobbet MYE. Samtidig var de flinke til å gi hverandre skryt med klapping og highfives, noe som er veldig viktig. Samtidig moro å se Stoor på stillingen 4-3 i det 88. min, så smiler han etter de klarer å skjerme ballen til femmeter. Vet ikke om det er den mentale hjelpen, eller bare noen enkle ord fra staben, men de hadde det moro på banen igår, og man så at de virkelig VILLE være der! Håper det ikke var et engangstilfelle.
                                      Ja, dette var noe jeg også la merke til. Virket som gutta underveis i kampen ga hverandre positive tilbakemeldinger og manet til videre innsats. La bl.a. merke til at flere av spillerne ga hverandre high5 selv om de ikke lyktes eller gjorde noen dårlige vurderinger. Det gleder meg stort!

Kommentar

• DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 4263

Bård Wiggen inn som assistenttrener. Spennende! Nå synes jeg klubben har vist handlekraft og gjort noen grep som sannsynligvis vil styrke oss fremover!
                                        Elska þetta félag

Kommentar

• Herman
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2010
                                          • 1101

Wiggen er veldig positivt å få inn! Masse erfaring, etter en fantastisk periode under Ståle i FCK, og sikkert lær mye under tiden i Tyskland. Rett og slett glimrende å få inn en såpass dyktig assistent. Det tror jeg trengs, for jeg har nemlig vært veldig usikker på hvor dyktig Powell egentlig er, i hvert fall taktisk.
                                          Twitter

Kommentar

Working...