LSK anno 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3209

    Opprinnelig skrevet av dollyholly
    Du snakker ned en spiller som med to år til i klubben, mest sannsynlig blir den spilleren som har flest elitekamper for Lsk igjennom tiden, for ikke snakke om flest kamper som kaptein. Gjør meg stolt ettersom jeg kjenner Frode meget godt. Hvis Frode vil og unngår skader vil nok dette skje.
    Jeg har fulgt LSK tett i flere år enn jeg liker å tenke på. Jeg har sett spillere komme og gå - og sett noen få bli opphøyet til legender. Frode Kippe er en legende i mine øyne, en av få som fortjener plassen i fansens hjerter lenge etter at han har lagt opp. Når jeg tok med sønnen min på kamp for første gang var det Kippe jeg hadde pekt ut på forhånd som den han skulle følge ekstra nøye med på. Følelsene mine for Frode er det ingen feil på, og jeg ser gjerne Frode med videre.

    Men samtidig er det slik at selv legender en dag passeres, og Frode er i mine øyne passert av Espen. Ikke mye, men såpass at dersom jeg blir tvunget til å velge, ja da velger jeg Espen Nystuen. Det er ikke noe enten eller, ikke noe svart og hvitt, men jeg mener sterkt at det å la Espen Nystuen gå til en annen TL-klubb for å beholde Frode Kippe ville være et feilgrep.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      At folk her inne velger Nystuen foran vår Kaptein Kippe er for meg veldig veldig rart..Greit at Kippe starta sesongen dårlig men han har spilt seg stort opp og er for meg selvskreven på dagens og morgendagens Lsk lag.

      Kommentar

      • Bukkenbruse
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 515

        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        At folk her inne velger Nystuen foran vår Kaptein Kippe er for meg veldig veldig rart..Greit at Kippe starta sesongen dårlig men han har spilt seg stort opp og er for meg selvskreven på dagens og morgendagens Lsk lag.
        Kippe kontra Nystuen er nok litt "hipp som happ" ferdighetsmessig. De har i stor grad samme styrker og svakheter. Skal vi ha 4 stoppere er vel det store spørsmålet i mine øyne om vi virkelig skal satse på at 2 av disse 4 er av denne typen stopper. Jeg har sikkert skrevet det til det kjedsommelige, men jeg mener at denne typen stopper ikke akkurat er "morgendagens" stopper hva gjelder ferdighetsmessig. Det finnes noen igjen av de i toppen av fotballeuropa, men man ser mer og mer andre typer midtstoppere med bedre teknikk, bedre pasningsferdigeheter og bedre agility (finner ikke et bra norsk ord, men evnen til kjappe vendinger/retningsforandringer er ihvertfall ment med ordet) Dette igjen som et motsvar til at "tankspisser" også er litt på vei ut og hurtighet og dribleferdigheter er "inn". Dette gjenspeiler jo også Haglund sin offensive fotballfilosofi.

        Jeg er helt klart tilhenger av å ha en ordentlig duellstopper i stallen, i tippeligaen finner man fortsatt en del lag man trenger dette til, og en av de kan gjerne være Kippe for min del - han er strålende mot den type spisser som Kovacs, Iversen etc. Jeg mener alikevel at spillestilsmessig og i fotballutviklingens ånd bør de 3 andre være hurtigere på små flater, bedre med ball og ha en bedre evne til å både føre og tre ballen gjennom ett av motstandernes ledd så vi blir mer uforutsigbare i vårt offensive spille enn det vi er nå.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Kippe er en stor akilleshæl i vårt offensive spill, det kan ingen komme utenom. Samtlige motstandere veit dette. Det merkelige er at vi selv insisterer å bruke ham så mye i det oppbyggende, det er ikke til å fatte. Han er hjelpeløs med ballen i beina, selv om langpasningene hans var litt mer presise sist. Langpasninger i hytt og pine dreper tempoet vårt og muligheten til å skape trygghet med ball. Det legges opp til en evinnelig tut og kjør-fotball som faktisk ikke passer oss best, særs Andersson og PVM. Vi er for enkle å lese og det merker vi på hjemmestatistikken. Tre seire på siste seksten hjemmekamper er ikke mindre enn katastrofalt. Det dreper interessen for å gå på kamp. Dette er ikke hjernekirurgi, men det er få som virker å være villige til å peke på problemet.

          Åråsen, stadion der bortelaget trives aller best. En gang en fryktet arena, men nå betaler vi fortsatt for at vi ikke hengte med i utviklinga.
          Last edited by GIFKanari; 15.08.2012, 20:43.

          Kommentar

          • dollyholly
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2007
            • 965

            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Kippe er en stor akilleshæl i vårt offensive spill, det kan ingen komme utenom. Samtlige motstandere veit dette. Det merkelige er at vi selv insisterer å bruke ham så mye i det oppbyggende, det er ikke til å fatte. Han er hjelpeløs med ballen i beina, selv om langpasningene hans var litt mer presise sist. Langpasninger i hytt og pine dreper tempoet vårt og muligheten til å skape trygghet med ball. Det legges opp til en evinnelig tut og kjør-fotball som faktisk ikke passer oss best, særs Andersson og PVM. Vi er for enkle å lese og det merker vi på hjemmestatistikken. Tre seire på siste seksten hjemmekamper er ikke mindre enn katastrofalt. Det dreper interessen for å gå på kamp. Dette er ikke hjernekirurgi, men det er få som virker å være villige til å peke på problemet.

            Åråsen, stadion der bortelaget trives aller best. En gang en fryktet arena, men nå betaler vi fortsatt for at vi ikke hengte med i utviklinga.
            Jeg foreslår at du ser de 15 første minuttene i 2.omg mot Hønsa. Flere gode og presise igangsettinger etter at han vinner ballen. Dette er Frode istand til, feilpasningene kommer først når han slår en del lange baller men kan være et godt våpen når vi må flytte opp laget. Feks den første lange mot Kaklefoss som gav oss en corner og corner er en god sjanse. Men var lettere når gode gamle Sundgot var på topp, ingen gode hodespillere på topp lenger.

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4384

              Opprinnelig skrevet av dollyholly
              Dette er Frode istand til, feilpasningene kommer først når han slår en del lange baller men kan være et godt våpen når vi må flytte opp laget. Feks den første lange mot Kaklefoss som gav oss en corner og corner er en god sjanse. Men var lettere når gode gamle Sundgot var på topp, ingen gode hodespillere på topp lenger.
              Morsomt at du med den siste linja, forsvarer Kippe's meningsløse kælking. Det har en sammenheng med kritikken som kommer. Når Sundgot spilte var det jo til en viss grad forståelig å spille lange baller. De to siste årene har Kippe lempet opp mot Fredrik G og Erling Knudtzon. Det er en vits
              ..................

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                Opprinnelig skrevet av dollyholly
                J Feks den første lange mot Kaklefoss som gav oss en corner og corner er en god sjanse.
                En utrolig dårlig klareringsjobb av hønseforvaret skaffet oss corner. Ballen hadde ingen adresse og kom ned med snø på. Backen presterte å skalle den tilbake til månen når han hadde full kontroll rundt seg. Sånn sett kunne det jo faktisk blitt mål.

                Er forøvrig helt enig i kritikken her, dessverre. Intervjuet med Haglund fra krisekampene i sommer levner ingen tvil om at oppskriften har vært å flytte rundt på spillere til det begynte å se ut som et lag. Mao INGEN plan, og et spill som varierer deretter At det spilles mer direkte i Norge var visstnok også nytt for ham. Vi kan iallefall trøste oss med at han er villig til å dø for at vi skal beholde plassen. Når han nå går ut i pressen og i beste fall prater opp prisen på egen prøvespiller, i verste fall lar ham forsvinne til en konkurrent, så er det enda en opplysning som bekrefter at det er andre enn Haglund som må få skikk på laget. Bjørnebye virker jo skarpsindig i forhold. Jeg er alvorlig bekymra.

                Kommentar

                • dollyholly
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2007
                  • 965

                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                  Morsomt at du med den siste linja, forsvarer Kippe's meningsløse kælking. Det har en sammenheng med kritikken som kommer. Når Sundgot spilte var det jo til en viss grad forståelig å spille lange baller. De to siste årene har Kippe lempet opp mot Fredrik G og Erling Knudtzon. Det er en vits
                  Forsvarer ikke langballene. Blir for mange av de uten adresse, men påpeker at FK er istand til å prestere gode igangsettinger langs bakken og viser til 15min i 2.omg. der det var mye bra. Men FK er selvsagt også avhengig av gode løp og alternativ fremover på banen.

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    Opprinnelig skrevet av reka
                    En utrolig dårlig klareringsjobb av hønseforvaret skaffet oss corner. Ballen hadde ingen adresse og kom ned med snø på. Backen presterte å skalle den tilbake til månen når han hadde full kontroll rundt seg. Sånn sett kunne det jo faktisk blitt mål.

                    Er forøvrig helt enig i kritikken her, dessverre. Intervjuet med Haglund fra krisekampene i sommer levner ingen tvil om at oppskriften har vært å flytte rundt på spillere til det begynte å se ut som et lag. Mao INGEN plan, og et spill som varierer deretter At det spilles mer direkte i Norge var visstnok også nytt for ham. Vi kan iallefall trøste oss med at han er villig til å dø for at vi skal beholde plassen. Når han nå går ut i pressen og i beste fall prater opp prisen på egen prøvespiller, i verste fall lar ham forsvinne til en konkurrent, så er det enda en opplysning som bekrefter at det er andre enn Haglund som må få skikk på laget. Bjørnebye virker jo skarpsindig i forhold. Jeg er alvorlig bekymra.
                    Ikke at det er noe nytt, men du er en fornuftig mann reka.

                    Med troppen Haglund har tilgjengelig er det en skandale at vi har prestert så dårlig som vi har. Jeg har argumentert sterkt (og tabloid) en annen tråd for et trenerskifte, jeg begynner å tro vi ikke trenger å skifte trener en gang, vi kommer langt ved å kvitte oss med han vi har.

                    Ingen plan.
                    Ingen oversikt.
                    Ingen taktikk.
                    Bare sjekkhefte.

                    Dessverre minner strategien til Haglund mest om en 14-åring med nyinnkjøpt FM.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      Jeg er ikke nødvendigvis veldig opptatt av å få ham sparket - vi har ressurser nok i klubben og trenerapparatet til å få dette til - om ikke annet virker det som om haglund klarer å samarbeide om dette, og han virker også som en systematisk og redelig type. Kvaliteten på treningene er jo iallefall blitt bedre. Men noen må ta grep for å få etablert en skikkelig plan for hvordan vi skal spille. Er glad for at Wiggen i følge treningstråden bidrar her, og at det innføres nye øvelser som forhåpentligvis medfører utelling på banen.

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7092

                        Jeg kan i parentes bemerke at mine svenske venner som følger med på Allsvenskan, kritiserer Haglund for å få veldig lite ut av mannskapet han rådde over i Elfsborg. Peker på de samme taktiske svakhetene som bl.a. reka gjør.

                        For ordens skyld mener jeg ikke Haglund bør sparkes. Enig i en del av kritikken (vi har fremdeles ikke et tydelig og gjenkjennelig grunnspill), men vi kan ikke fortsette med disse evige trenerskiftene og håpe å oppnå noe. Så lenge det er fremgang på banen og på tabellen er det heller ingen grunn til det, og jeg tror Haglund i kraft av sitt omdømme gjør oss attraktive overfor mange spillere, ikke bare fra Sverige. Men jeg håper virkelig vi beholder Bård Wiggen. Defensivt har vi sett ut som et helt annet lag etter at han kom inn, og jeg tipper han vil sette preg på det offensive spillet også utover høsten. Jeg håper Haglund får arbeidsro ut sesongen, og så får man evaluere da. Man kan også notere seg at spillergruppa ser ut til å være mer harmonisk enn den har vært på mange år. Folk trekker etter min oppfatning i samme retning nå, slik var det ikke under Nordli og Berg.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • PetterH
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2012
                          • 668

                          Kjernen i det å ha en mer pasningsorientert spillestil er at minstenivået på pasningsspillet til samtlige spillere må være høyere.
                          I dagens fotball så holder det ikke at en forsvarspiller er en god duellspiller og ikke noe mer. Forsvarerne er de som starter angrep, og om det kommer en panikkpasning ved det minste press på forsvarsleddet så er det vanskelig å spille slik man ønsker.
                          Ta f.eks kampen mot Hønefoss. Riise ligger mange ganger i første omgang fint plassert sentralt men forsvarsspillerne ser ikke/tørr ikke spille opp på han. Det samme med Vaagan i mellomrommet.
                          Å kunne spille seg ut av forsvar innebærer en viss risiko som spillere med gode ballferdigheter innehar. De som ikke har de blir usikre og velger det trygge ( lang ball ).
                          Da blir det som i første omgang mot Hønsa at man ser f.eks nevnte Riise og Vaagan slå ut med armene fordi de ikke blir brukt.

                          Dette kan selvsagt også ha en sammenheng med manglende struktur i laget, da det er veldig vanskelig å se skikkelige spilleprinsipper pr dags dato. Dette er noe som helt sikkert kommer til å bedre seg med tiden. Noe ikke ballferdighetene på de bakerst gjør med det første.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Jeg savner Planen! Et offensiv klubb med målretta kjøp og langsiktige ideer. Vi må handle nå for ikke å ha i bakleksa og bli værende der for alltid. Den dagen Søpla har fått sin stadion og infrastrukturen rundt kan ikke LSK være i samme sits'en som nå. Talentene vil valfarte til Vålerenga Park. Heldigvis lever vi i Norge og har sikkert et tiår til på å takle den nye hverdagen, men vi har ingen tid å miste. Martines første innrømmelse har allerede kommet, tida med å kjøpe etablerte oldinger er forbi, nå singler man inn unge spillere med nivået inne. Solskjær har vist dette i praksis allerede med spillere som Linnes, Hussain og Ødegård. Alle unge lovende norske spillere.

                            Jeg pushet ansettelsen av Haglund kanskje mer enn noen andre her inne, men føler vi har fått en trener som sitter på instrukser som virker hemmende på ham. Instrukser på hvordan LSK som lag skal fremstå, uansett.

                            Kommentar

                            • *46*

                              Fra nyhetstråden

                              Gjesteblogg: Spillertransaksjoner i Tromsø IL – en agentanalyse

                              I og for seg totalt uten interesse for den meninge mann som følger LSK, men slakten av LSK sin overgangsstraegi er plukket ut i eget sitat:

                              Lillestrøm
                              Når det er sagt er mitt personlige inntrykk at både norske klubber generelt sett og Tromsø spesielt, er blitt noe bedre til å tenke analytisk og langsiktig ved spillertransaksjoner. Dessverre finnes det imidlertid unntak. Lillestrøm er etter mitt skjønn et illustrerende eksempel i så måte gjennom kjøp av en rekke spillere som er dyr i drift og med lite eller ingen videresalgspotensial. En slik overgangsstrategi vil kanskje ha god sportslig effekt i resten av inneværende sesong i tillegg til neste sesong. På sikt er det imidlertid lite eller ingenting som tilsier at klubben ikke skulle være avhengige av eksterne investormidler i årene som kommer.
                              Skulle vært ganske så spennede å vite hva denne såkalte eksperten i form av sin stilling som agent, mener LSK skulle ha gjort. H2011 var det svært få spillere i troppen med erfaring som hadde kontrakt ut over sesongen. Hva mener man at man skal gjøre? Kjøre på med juniorer og spillere med potensiale + krysse fingrene for at dem klarer å få til noe uten erfarene spillere rundt seg? Kjøre på med en Logi som er skadeutsatt og junior i backup? Og hva vet han om lønn?

                              Han burde kanskje også feie for egen dør, da TIL nok har fått mere penger på bordet fra eksterne i ren gave enn LSK de siste årene. LSK har også solgt spillere for relativt mye mer penger enn TIL.

                              Kommentar

                              • PetterH
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2012
                                • 668

                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Skulle vært ganske så spennede å vite hva denne såkalte eksperten i form av sin stilling som agent, mener LSK skulle ha gjort. H2011 var det svært få spillere i troppen med erfaring som hadde kontrakt ut over sesongen. Hva mener man at man skal gjøre? Kjøre på med juniorer og spillere med potensiale + krysse fingrene for at dem klarer å få til noe uten erfarene spillere rundt seg? Kjøre på med en Logi som er skadeutsatt og junior i backup? Og hva vet han om lønn?

                                Han burde kanskje også feie for egen dør, da TIL nok har fått mere penger på bordet fra eksterne i ren gave enn LSK de siste årene. LSK har også solgt spillere for relativt mye mer penger enn TIL.
                                Ikke at jeg har lest annet enn det du limte inn her. Men poenget til denne Tromsø karen var vel dette med bærekraftigutvikling.
                                Ja, vi har hentet de fleste gratis. Men kan aldri tenke meg Riise, Helstad, Vaagan, Andersson er billige i drift.
                                Og da faller alt ned på om vi kan drifte disse selv eller er avhengig av PB.

                                Jeg er optimistisk på klubben sine vegne, men må også innrømme at jeg håper ikke investeringene det siste året totaltsett har blitt for dyre ift til inntekter/drift.

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7092

                                  Signeringene vi har gjort siden i fjor var delvis en dyd av nødvendighet (ung, dårlig og altfor liten stall ved sesongslutt) og senere en følge av tabellplassering og mulighet til å sikre klare forsterkninger som ville til klubben, en sjanse vi ikke kunne la gå fra oss (Riise, Østli, Helstad). Ohi er et soleklart salgsobjekt om et par år, kanskje også Gabrielsen eller Gulbrandsen. Fra juniorenes rekker kommer Osvold som et godstog. Eneste jeg håper er at lønna til Riise betales av investorene, så vi ikke brenner oss på det. For den øvrige stallens del sier jo klubben selv at de har kontroll på lønnsutgiftene, så jeg skjønner ikke helt hva denne agenten mener. Vi har en stor stall, men denne vil presumtivt slankes kraftig etter denne sesongen. LSK må være attraktive på banen for å overleve som klubb. Jeg mener vi har investert for å akkumulere, som blårussen sier.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Kritikken bunner i fraværende resultater og at mange rett og slett ikke ser noen sammenheng i våre kjøp, noen plan. Når man kan ta Bjarmann på sitat som "vi har gjort spillerkjøp som skal ta oss noen kjappe steg oppover tabellen" så blir det ikke akkurat noe bedre. Vår fremgangsmåte på innkjøpsfronten står i sterk kontrast til hva trenere med suksess gjør, les Solskjær og Deila. Den første med helt andre økonomiske midler enn den andre, men begge med en filosofi det ikke råder noen tvil rundt og som koster mindre. I Deilas tilfelle mye mindre. I en årrekke har vi henta dyre etablerte spillere som sliter vanvittig med å få ut sitt beste hos oss.

                                    Det er lett å ta agenten for å basere seg på rykter, men essensen i det han sier er det vanskelig å vri seg unna. Vi får smuler igjen for det vi satser reint sportslig. Et LSK i identitetskrise.

                                    Kommentar

                                    • PetterH
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2012
                                      • 668

                                      Vi, som mange andre, sliter med liten plan og struktur i spillerkjøpene våres. Spillere blir kjøpt mer eller mindre litt på måfå, eller etter den som er ledige på markedet akkurat da.
                                      Sjelden blir det hentet spillere til en gitt rolle-beskrivelse og fordi spilleren innehar de kvalitetene den posisjonen må ha.
                                      Dette ser vi også når det roteres mye på posisjonene innad i laget.

                                      Jeg skulle ønske at klubben fra toppen av har en klar filosofi om hvordan vi skal spille, og hvordan hver enkelt rolle på laget skal være. Dermed blir det også enklere å hente spillere ved neste korsvei.

                                      Nå er det altfor styrt av hvem som trener oss og hva som er ledig på markedet.

                                      Dette er ivertfall veien å gå for at vi ved senere anledninger skal få maks ut av de spillerne vi kjøper og maks ut av de pengene vi bruker.

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6082

                                        Sammenligningen med Molde blir noget søkt siden de hadde en helt annen stall forran sesongen enn oss, og vi måtte ta igjen forspranget på kort tid ettersom nivået bak våre beste (som vi solgte i en jafs) ikke var godt nok. Molde hadde allerende en ok stall på plass som de bygger videre på nå, de har bl.a. rutinerte spillere i Hoseth og Hestad som ble hentet til klubben når de var på samme alder som Moen og Riise er nå og de henta Bugge Pttersen som er på Ramovic sin alder ble hentet for 2 sesonger siden. Vi har gjort noen veldig merkelige signeringer i år, som ikke hinter om god sportslig ledelse, men vi har også gjort gode signeringer som jeg tror et lag som molde hadde gjort i samme situasjon.

                                        Samtidig er det kun 3-4 spillere av de 17 vi har signert som jeg ser på som langsiktige invisteringer i stallen. Altså spillere som blir en viktig del av stallen i 3 år fremover. Det er et veldig lavt tall.

                                        Riise og Moen kommer vi til å ha god nytte av i tiden fremover. De har et meget høyt tippeliganivå og kommer til å være sentrale i laget og bidra med rutine. Om vi skal ta de stegene Molde har gjort de siste årene kan disse spille samme rolle som Hoseth og Hestad har gjort i denne perioden i Molde.

                                        Erik Midtgarden, Palmi Palmason, Jesper Westerberg, Luke Rodgers, Thorstein Helstad har vært merkelige signeringer som jeg ikke helt har skjønt at skal kunne være sentrale deler av laget vi bygger. Palmason er nyttig i år, men passer ikke helt inn i spillestilen vi ønsker og holder ikke et nivå man ikke kan få fra yngre spillere med større potensiale.

                                        Resten av signeringene har misslyktes av forskjellige grunner eller har kun vært ment som kortsiktige invisteringer for å tette hull i skråget. Østli har jeg ikke sett nok av til å uttale meg enda.

                                        Kommentar

                                        • PetterH
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2012
                                          • 668

                                          Først: Hoseth og Hestad er klubbspillere i Molde. De er fra egne avd. Så er det sagt.

                                          Poenget er om du er fattig som Godset eller rik som Molde så er det gode langsiktige signeringer som gjelder.
                                          Jeg skjønner ikke tankegangen at siden vi har Per Berg nå så kan vi tillate oss å kjøpe spillere som verken skal bidra med øyeblikkelig nivåhevning av 11`ren, ei heller er et langtidsprospekt.

                                          Jeg finner det litt rart at vi har havnet i denne situasjonen. Å måtte skifte hele stallen på en sesong vitner om meget dårlig planlegging.

                                          Mulig jeg er negativ i kveld. Men potensialet med å ha en betalingsvillig investor i en tid der alle andre nesten må selge er et fortrinn vi er i ferd med å søle bort.

                                          Kommentar

                                          Working...