LSK anno 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

    Opprinnelig skrevet av Playboy1
    Veldig ueneig .
    Selv synes jeg at det ikke akkurat er et styrketegn for laget,selv om vi viser fremgang og nekter å tape,at en middelmådig TL-spiller som Palmi,har startet alle våre kamper denne sesongen.
    Palmi er vel en av få spillere som har levert varene i år, duellsterk, brukbar med ball og målfarlig. Hans erfaring skal man heller ikke kimse av og blir en viktig spiller i kampen om å unngå 14. plassen.

    Kommentar

    • Marit
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2010
      • 885

      Jeg ønsker Udjus velkommen. Har ikke følt meg trygg på keeperplassen de siste par årene, plassen har vært preget av usikkerhet pga. skader, halvskader og gjentatte tabber. En lite skadeplaget stabil+ keeper med hadde gitt meg litt lavere puls og Udjus virker å være en slik type.
      Andas in och andas ut
      Orkar jag så orkar du

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        Den nye nettsiden til LSK kan forøvrig ses her.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          Opprinnelig skrevet av bingolfs
          Udjus til LSK, men ikke et ord på lsk.no? Stemmer det? Har vi nå fire keepere på lønningslisten + en talentfull juniorkeeper? Er det meningen at vi skal så god dekning på keeperplassen fremover også? Eller ligger utfordringen i at både Sead og Stefan er mer skadet enn friske samt ikke akkurat har imponert voldsomt så langt i sesongen?
          Overgangen er jo ikke bekrefta fra noen av partene enda, derfor står det heller ingen ting på LSK.no. Ryktene melder også som nevnt at han er klar fra 01.01.2013.
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            Opprinnelig skrevet av dollyholly
            Palmi er vel en av få spillere som har levert varene i år, duellsterk, brukbar med ball og målfarlig. Hans erfaring skal man heller ikke kimse av og blir en viktig spiller i kampen om å unngå 14. plassen.
            Men langt fra så dominerende som Kippe.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • HolterKanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 1603

              Opprinnelig skrevet av Playboy1
              Ja..ja..... spørs om hvem som er mest tulling her da ?
              Selv om jeg ikke er enig med deg,har jeg vel alikevel lov til å uttrykke mine meninger her.
              Uttrykk meningen din så mye du vil du Det endrer jo ikke det faktum at du tar feil og at Palmi definitivt har levert På samme måte som DollyHollys argumentasjon for hvor viktig og god Frode Kippe er, ikke endrer det faktum at det er feil
              ***Større baller enn vett***

              Kommentar

              • bingolfs
                Medlem
                Bøffel
                • Apr 2006
                • 36

                Ok, det gir jo litt mer mening til det hele. Antar at Stefan og Sead begge er historie fra 01.01.13?
                Last edited by bingolfs; 29.08.2012, 22:38. Begrunnelse: Stavefeil

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av bingolfs
                  Ok, det gir jo litt mer mening til det hele. Antar at Stefan og Sead begge er historie fra 01.01.13?
                  Stefan har kontrakt ut 2013, så jeg forventer meg i såfall at LSK gjør det på en ryddig måte eller gir han en sjanse til å trene seg opp.

                  Kommentar

                  • Playboy1
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 2151

                    Opprinnelig skrevet av *46*
                    Stefan har kontrakt ut 2013, så jeg forventer meg i såfall at LSK gjør det på en ryddig måte eller gir han en sjanse til å trene seg opp.
                    Enig,han bør få beskjed at han ikke er med i LSK sine fremtidsplaner,og LSK bør ta farvel med han på ryddig måte.
                    Vi kan like gjerne satse på Staw som 2 keeper.Antar at han er mye "billigere i drift" også,selv om Stefan skal ha en slupppakke?

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      Stefan har kontrakt ut 2013, så jeg forventer meg i såfall at LSK gjør det på en ryddig måte eller gir han en sjanse til å trene seg opp.
                      LSK har en meget god og stolt historie i så måte. Med et grusomt unntak for behandlingen av Pål Strand...
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • rælingen kanaris
                        Kaptein Reketråler
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 1446

                        Opprinnelig skrevet av Leif A
                        LSK har en meget god og stolt historie i så måte. Med et grusomt unntak for behandlingen av Pål Strand...
                        Mener å huske at Werni heller ikke fikk den mest ryddige behandlinga. Om jeg husker riktig gikk vel Fjøra ut i avisa og kalte han grisk...
                        Custodes
                        I med og motgang

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          Jeg tenkte først og fremst på ivaretagelse av spillere som er skadet/i rehabilitering. Powell f.eks. fikk vel tilbud om ny kontrakt ett par dager etter kneoperasjon, om jeg ikke husker helt feil. På sykehuset.
                          Knurr...

                          Kommentar

                          • *46*

                            Fra stallen 2012:
                            Opprinnelig skrevet av Martin83
                            Nyttig hjelpemiddel for å sjekke stallen opp mot NFFs register:
                            https://fiks.fotball.no/Spillertropp/
                            Faktum: LSK er sammen med Aafk det laget med flest klubbutvikla spillere. Syv stk i LSK og Aafk.

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6082

                              Deadline day i dag og jeg kan ikke se noen rykter om overganger til LSK. Vi fremstår som svært passive på overgangsmarkedet. Skjønner ikke klubben at vi trenger forsterkninger etter den elendige serieåpningen?

                              Kommentar

                              • Lillestrøm Kirke
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 1470

                                Opprinnelig skrevet av HSft
                                Deadline day i dag og jeg kan ikke se noen rykter om overganger til LSK.
                                Hva med rykter om spillere fra LSK? Ramovic, Pedersen, Kippe, Nystuen, Toindouba og Knudtzon har utgående kontrakter...
                                "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                Kommentar

                                • Tam
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Nov 2005
                                  • 61

                                  Har de forsterket ?
                                  Kanskje en spiss...

                                  Kommentar

                                  • Boing
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2005
                                    • 711

                                    LSK må da være den klubben som har hentet flest spillere av samtlige lag i Norge, så å si att LSK ikke har hentet noen blir skivebom. Lønn skal betales, og jeg tror ikke akkurat flere av dem vi har signert er billige i drift.

                                    Jeg er nok redd for att i 2014 så må LSK rydde opp på nytt i det økonomiske uføre dem har havnet ut i.

                                    Og ja, jeg ser nå att dette var ett ironisk innlegg, så ikke ta det jeg har skrevet personlig.
                                    Last edited by Boing; 31.08.2012, 09:11. Begrunnelse: Ironi oppdaget

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6082

                                      Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                                      Hva med rykter om spillere fra LSK? Ramovic, Pedersen, Kippe, Nystuen, Toindouba og Knudtzon har utgående kontrakter...
                                      Bjarman har sagt at ingen har fått tilbud om forlengning og at de skal se på dette etter 1. september. Så vi har fortsatt noen interessante uker forran oss.

                                      Kommentar

                                      • Geirfugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 561

                                        Steinar Pedersen er ute. Går til Start, http://www.lsk.no/news/article/1xbay...rsen-til-start

                                        Kommentar

                                        • G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3210

                                          Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                                          Hva med rykter om spillere fra LSK? Ramovic, Pedersen, Kippe, Nystuen, Toindouba og Knudtzon har utgående kontrakter...
                                          Kommer Udjus kan jeg leve med at Ramo forsvinner, gitt at han nå synes veldig skadeutsatt. Steinar er klar for Start. En fin avslutning for en flott ambassadør for klubben. Erling og Espen N MÅ være med videre, og personlig skulle jeg også ønske at det gjaldt Roger (selv om midtbanen vår nå også er sterk uten han). Ser gjerne Kippe med videre også, men IKKE om det går på bekostning av Nystuen!

                                          Kommentar

                                          Working...