LSK anno 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • perrern80
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2006
    • 603

    Noen som har en oversikt ang. fair play billeten til Europa?? Hvem som ligger best an, Osv..?

    Kommentar

    • McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5099

      Opprinnelig skrevet av perrern80
      Noen som har en oversikt ang. fair play billeten til Europa?? Hvem som ligger best an, Osv..?
      Odd ligger øverst, vi er midt på treet.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4113

        Opprinnelig skrevet av perrern80
        Noen som har en oversikt ang. fair play billeten til Europa?? Hvem som ligger best an, Osv..?
        Rankingen over hvilke tre land som får en ekstra plass, beregnes for perioden fra 1. mai 2012 til 30. april 2013. Så det er lenge igjen før det er klart.

        Når det gjelder LSKs muligheter til å toppe den norske fair play rankingen og dermed få en eventuell norsk ekstraplass, ser disse heller dårlige ut. I følge VGs superbørs 25/9, er vi dårligst sammen med VIF mht frispark med 14 i snitt per kamp. Vi har også flest gule kort, 36, men merkelig nok ingen røde.
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
          Rankingen over hvilke tre land som får en ekstra plass, beregnes for perioden fra 1. mai 2012 til 30. april 2013. Så det er lenge igjen før det er klart.

          Når det gjelder LSKs muligheter til å toppe den norske fair play rankingen og dermed få en eventuell norsk ekstraplass, ser disse heller dårlige ut. I følge VGs superbørs 25/9, er vi dårligst sammen med VIF mht frispark med 14 i snitt per kamp. Vi har også flest gule kort, 36, men merkelig nok ingen røde.
          Faen, nå blir det rødt kort i dag...

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5916

            Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
            Rankingen over hvilke tre land som får en ekstra plass, beregnes for perioden fra 1. mai 2012 til 30. april 2013. Så det er lenge igjen før det er klart.

            Når det gjelder LSKs muligheter til å toppe den norske fair play rankingen og dermed få en eventuell norsk ekstraplass, ser disse heller dårlige ut. I følge VGs superbørs 25/9, er vi dårligst sammen med VIF mht frispark med 14 i snitt per kamp. Vi har også flest gule kort, 36, men merkelig nok ingen røde.
            Når begynte røde og gule kort å ha noe som helst med fair play- rankingen å gjøre?
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4113

              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
              Når begynte røde og gule kort å ha noe som helst med fair play- rankingen å gjøre?
              Fair play-tallene regnes ut i fra følgende seks kriterier:
              1. Røde og gule kort
              2. Positivt spill
              3. Respekt/oppførsel overfor motstander
              4. Respekt/oppførsel overfor dommer
              5. Ledere/treneres oppførsel
              6. Publikums opptreden

              Lenke i McGuffys innlegg litt tidligere i tråden.
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                Fair play-tallene regnes ut i fra følgende seks kriterier:

                5. Ledere/treneres oppførsel


                Lenke i McGuffys innlegg litt tidligere i tråden.
                [ironi]Fint at Stabæk vant i fjor da [/ironi]
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5916

                  Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                  Fair play-tallene regnes ut i fra følgende seks kriterier:
                  1. Røde og gule kort
                  2. Positivt spill
                  3. Respekt/oppførsel overfor motstander
                  4. Respekt/oppførsel overfor dommer
                  5. Ledere/treneres oppførsel
                  6. Publikums opptreden

                  Lenke i McGuffys innlegg litt tidligere i tråden.
                  Jada, jeg vet også hva kriteriene er. Praksis er noe helt annet og innsyn i vurderingene etter hver kamp får man ikke.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • holmiz
                    The kjøkken-kanariz
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6064

                    LSK anno 2012=ræva, med masse oppskrytte navn av noen spillere. Bjørn Helge, Petter, Henning - you name it. Problemet er ikke treneren, men de jævla påpstjernene vi har i stallen, som går rundt hver bidige dag og faktisk tror at de er bedre enn det de er. Vi har en stall bestående av primadonnaer som faen ikke hadde klart å skifte dekk på sin egen bil om det så stod på livet, de hadde vel heller ringt Jan Tomas eller sin egen PR-konsulent for å spørre om de kunne tørke seg i ræva før de skifta det dekket.

                    Sportsklubben betaler de 2 og 3 millioner i året for å spille fotball=sparke på en ball og få den i riktig retning. Hvor jævlig vanskelig er det å få til det egentlig?

                    Jeg gremmes over den kampen jeg så i kveld, det var middelmådighetenes kamp, og vi var desidert mest RÆVA.
                    Hilsen Anders

                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Sjeldent å se at Holmiz er så langt ute å kjøre.. Når LSK gjør en god figur, så er det alltid fordi det andre laget er dårlig og aldri fordi LSK har gjort noe bra? Full kontroll på Eliteseriens formlag, de fikk knapt låne ballen i 2. omgang. Godkjent!

                      Kommentar

                      • holmiz
                        The kjøkken-kanariz
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6064

                        Hehe, Folke min mann, du veit at vi egentlig er enige. Men slik jeg ser det så har LSK henta inn et premium-mannskap som presterer til ræv. Sportsklubben i vårt hjerte betaler ut penger i hytt og gevær så lenge de har spilt for en klubb i premiership eller lavere, at det de leverer på banen bare er bæsj har ingenting å si for de unge lønnsmottakerne. Ei heller at hele stoltheten vår står i fare for å rykke ned, hva er vi da? INGENTING!

                        BHR, Petter og Henning gir fullstendig faen i hva LSK står for, hvorfor vår historie er viktig for oss supportere og hvorfor det er en del av vår identitet, de er her for å tjene penger. Da er det helt legitimt å stille spørsmål ved både innsats og resultater sett opp mot lønning.
                        Hilsen Anders

                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          Ingen ting å utsette på hva disse har vist etter at de kom tilbake til Norsk fotball, uten tvil tilfører de laget og ligaen kvalitet/innsats.

                          Kommentar

                          • skotten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 1794

                            Resultatet kunne vært bedre i kveld, men å komme med kritikk av innsatsnivået etter kveldens kamp rettet mot disse tre (i særdeleshet BHR) - kvalifiserer til årets metanolpris...

                            Kommentar

                            • holmiz
                              The kjøkken-kanariz
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6064

                              Opprinnelig skrevet av skotten
                              Resultatet kunne vært bedre i kveld, men å komme med kritikk av innsatsnivået etter kveldens kamp rettet mot disse tre (i særdeleshet BHR) - kvalifiserer til årets metanolpris...
                              Ja det blir mange 3-poengere fremover slik du ser det da?
                              Hilsen Anders

                              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                              Kommentar

                              • skotten
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 1794

                                Opprinnelig skrevet av holmiz
                                Ja det blir mange 3-poengere fremover slik du ser det da?
                                Det får vi da håpe...

                                Ellers er det ikke godt å liste ut hvilken sau som får bjella neste gang

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  At folk er fornøyde etter dagens kamp viser jo bare hvor lavt LSK har sunket. Her snakker man om en klubb for sterke personligheter, men vinnerkultur er det umulig å få øye på. Her skal det pakkes pent inn, til tross for det som er nok en satsing og nok et gedigent sportslig mageplask. Jeg akter ikke akseptere at to situasjoner man til og med med må ha litt litt velvilje for å kalle sjanser står til godkjent på hjemmebane.

                                  Jeg vel ha perspektiver, langsiktig tenkning og langsiktige mål. Ikke et ekkelt kjøpelag med merkelappen "det kunne vi ikke si nei til" der målet er medaljer kjappest mulig. Og toppen av kransekaka er at mesteparten av det "man ikke kunne si nei til" rett og slett ikke forsvarer det de hever i lønn.

                                  Nok en hjemmekamp uten seier, nok en hjemmekamp som viser at de individuelle ferdighetene spiller for spiller ikke er gode till at laget skal kunne hevde seg.

                                  Hva har du tenkt å gjøre med det, Bjarmann? Og fortjener du egentlig enda en sjanse?

                                  Kommentar

                                  • holmiz
                                    The kjøkken-kanariz
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6064

                                    Opprinnelig skrevet av skotten
                                    Det får vi da håpe...

                                    Ellers er det ikke godt å liste ut hvilken sau som får bjella neste gang
                                    Ja den diskusjonen kan vi gjerne ha når resten av saueflokken innser at vi faktisk kan rykke ned. Det er faktisk ikke utopi at vi neste år befinner oss i Adecco. Det blir jævli kult lizzom. Jeg er i overkant bekymra, og håper hver dag at jeg tar feil, men slik LSK spiller så leser jeg de slik at de kommer til å trives i Adecco. DET liker ikke jeg. Ikke noe mer, ikke noe mindre.
                                    Hilsen Anders

                                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                    Kommentar

                                    • jeykey
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2012
                                      • 452

                                      Sportsklubben viser fantastisk vilje. De er på gang! 4 seiere, 5 uavgjort og 2 tap siden overgangsvinduet. Forsvarsfirern bak fungerte prima. Holde nullen er alltid klapp på skuldern. Komisk å se Ramovic holde seg varm i 2. omgang - han fikk ikke mye å gjøre!! Riise banens beste. Kantene våre viser potensial. Helstad og Hauger kan bedre - og vil bli bedre. Syntes Haglund burde tatt av mr. krampe i 66 min istedenfor PVM. Han løp også mot innbytterstreken da det ble misforståelse om LSK skulle bytte (Bolly ja). Bolly gjorde forøvrig en god kamp. Anderson viser også taktene vi har sett tidligere.

                                      Oppsummert viser laget guts, og det er det fansen har etterspurt. Så lenge man blør for drakta og virkelig står på - så er resultatet det samme. Det gjorde gutta i dag. Syntes Haglund burde la noen andre starte for Helstad neste kamp. Og kanskje løfte på bryna over hvilke to fantastiske "poteter" Knudtzon og Gabrielsen faktisk er. Snakk om å tilpasse seg!! Kjenner engasjementet vokser. At det ikke ville seg i avslutningsøyeblikket kan man ikke klandre noen for. Ingen bommer på mål med vilje. Dette henger sammen med selvtillit. Det kommer når gutta står på slik de gjør de 2 siste matcha. Kun snakk om tid før det løsner. Vi ser alle at det er voldsomt potensial i dette laget.
                                      "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                                      - Sitat Grusom B

                                      Kommentar

                                      • holmiz
                                        The kjøkken-kanariz
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6064

                                        Sist jeg sjekka lå vi på 12 plass. DET er ikke greit i min bok.
                                        Hilsen Anders

                                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                        Kommentar

                                        • jeykey
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2012
                                          • 452

                                          Opprinnelig skrevet av holmiz
                                          Sist jeg sjekka lå vi på 12 plass. DET er ikke greit i min bok.
                                          Da må du se engang til. 11. står det her.....
                                          "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                                          - Sitat Grusom B

                                          Kommentar

                                          Working...