LSK anno 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • jeykey
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2012
    • 452

    Opprinnelig skrevet av glasgow
    Da kom vi på 4 plass. Vant 12 av 13 hjemmekamper av 26 kamper. Fort Åråsen.......
    Du får trøste deg med LSK hallen er et Fort. Kun tapt 1 kamp der i 3. div. Resten er seire.
    "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
    - Sitat Grusom B

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9463

      Blir tilstander neste hjemmekamp. 2500 tilskuere?

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        Opprinnelig skrevet av knut
        Blir tilstander neste hjemmekamp. 2500 tilskuere?
        Blir som den gamle skøytesketchen.

        Når kan du komme?
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • Roll75
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 834

          Har nå desverre mistet helt trua på dette laget. Vi er og blir en dumpekanditat år etter år. Jeg kan heller ikke se for meg at alt skal bli så mye bedre neste år.

          Kommentar

          • Gjest

            Finnes det EN god grunn til å gå på Åråsen på Lørdag. den 20

            Ps. Jeg hater å tape

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              Opprinnelig skrevet av daf
              Finnes det EN god grunn til å gå på Åråsen på Lørdag.

              Ps. Jeg hater å tape
              Hvis du liker å se på en tom fotballstadion vil jeg anbefale å dra på lørdag.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Gjest

                Det er en god grunn! , jeg mente selvsagt den 20.
                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Hvis du liker å se på en tom fotballstadion vil jeg anbefale å dra på lørdag.

                Kommentar

                • Roll75
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 834

                  Opprinnelig skrevet av daf
                  Finnes det EN god grunn til å gå på Åråsen på Lørdag.

                  Ps. Jeg hater å tape
                  Nå til lørdag kan du være trygg. Da er det landslagspause. Lørdagen derpå vil med stor sannsynlighet ende med U, som vi forsvarer rundt cornerflagget siste halvdel av 2. omgang. Hvis dette høres fristende ut så ta turen!

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Imed og motgang vi er Lsk.......... Der har du grunnen til og gå på kamp.

                    Kommentar

                    • mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

                      Jeg drar sydover den 20. Normalt en greie som normalt skaper misnøye siden det er hjemmekamp når jeg er borte, men nå har apatien slått inn og jeg er rimelig likegyldig. Det er så jæ.... trist, jeg føler jeg er i ferd med å miste et holdepunkt i livet. Pokker ta disse slabbedaskene utpå banen og han dærre evnveike svensken på sidelinja.
                      Fugla mot nye høyder

                      Kommentar

                      • Mariel
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Feb 2012
                        • 26

                        Opprinnelig skrevet av mooph
                        Jeg drar sydover den 20. Normalt en greie som normalt skaper misnøye siden det er hjemmekamp når jeg er borte, men nå har apatien slått inn og jeg er rimelig likegyldig. Det er så jæ.... trist, jeg føler jeg er i ferd med å miste et holdepunkt i livet. Pokker ta disse slabbedaskene utpå banen og han dærre evnveike svensken på sidelinja.
                        Håper du klarer å kose deg, da ......

                        Kommentar

                        • Canário
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1471

                          Det virker klarere og klarere at vi har underprestert fordi vi ikke har brukt det potensialet som ligger i troppen, brukt litt for mange spillere i litt feil roller og satset på feil konstellasjoner på topp. Kunne vært artig å summert opp antallet som har vært prøvd her. Felles er at ingen av konstellasjonene har fungert. Synes vi er langt unna å finne det spissparet som "tikker synkront", eller å gjøre "alenespissen" god. Det har vært for stor ustabilitet i hele år - litt for mange midtbanespiller lengst fremme og mangel på den "rene spissen", som kan være et sikkert oppspillspunkt, både støte og stange og gjøre spillerne rundt seg gode. Denne spilleren bør stå på lista! Det har vært mange jallaløsninger.

                          Når det er sagt tror jeg fortsatt jobben starter med å fortsette arbeidet med å stenge igjen buret. Slipper vi inn lite mål, vil trepoengerne komme sigende, sakte men sikkert. Men på samme måte som angrespillet blir bedre av godt forsvarspill, er det grunn til å tro at forsvarsspillet blir bedre av at angrepet fungerer. Hele laget er avhengig av hverandre, og at alle lagdelene fungerer. Det er mange gode kvaliteter i stallen. Forhåpentligvis vil disse ferdighetene kommer bedre fram når relasjonene blir bedre. Det handler ikke bare om innsats. Selvfølgelig vil man gjøre sitt ytterste på banen. Ingen bør tvile på det, som Hauger har sagt. "Blø for drakta" handler også mye om å organisere laget riktig. Ikke alle signeringene har vært spesielt gjennomtenkte med tanke på å sette sammen et lag. Heller ikke alle laguttakene. For å gjøre det godt i eliteserien handler det i bunn og grunn om ferdigheter, og å sette sammen disse ferdighetene. Det er ingen tvil om at ferdighetene på spillerne er gode nok. Om sammensetningen har vært det samme er jeg mer i tvil om...

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            Å fortsette å jobbe med å stenge igjen bak? Har de virkelig begynt den jobben? Om de har begynt den bør noen gå, for det er slett arbeid. Om den jobben ikke har startet bør definitivt noen gå, for den burde vært startet for lenge siden.

                            Konklusjonen er som vanlig klokkeklar: Haglund må gå.
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 4112

                              Jeg vet at dette er en helt vanvittig og 100% uaktuell idé. Sikkert også provoserende for noen.

                              Men likevel: Det hadde vært utrolig interessant å se hva Henning Berg hadde fått til som redningsmann med denne stallen de siste fem kampene...
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • Stray Cat
                                Moderator
                                • Aug 2008
                                • 5916

                                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                Jeg vet at dette er en helt vanvittig og 100% uaktuell idé. Sikkert også provoserende for noen.

                                Men likevel: Det hadde vært utrolig interessant å se hva Henning Berg hadde fått til som redningsmann med denne stallen de siste fem kampene...
                                18 nye spillere på mytteriets rand, tenker jeg.
                                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                  18 nye spillere på mytteriets rand, tenker jeg.
                                  Ja, best at alle er snille og hyggelige mot hverandre, helst uten å stille krav....
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    Er det ingen som ser at det Lsk trenger til neste år er 1-2 Diamanter... Nå har vi et lag av hardt jobbene gråstein men ingen spillere som kan overaske med tekniske finneser... Vi trenger en Alanzinho type en som kan gjøre det uventa en som kan glede puplikum... Får vi på plass det + en stor og sterk spiss(+ kanskje en venstre back) så har vi ET LAG.

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 4112

                                      Jeg synes det er spesielt å se på Mix og Tarik, to spillere som har vært linket sterkt til oss, umiddelbart gjøre det så bra på Rosenborg. Nå vil kanskje mange si at i Liilestrøm ville de ha blitt brukt feil osv, men vi kan ikke tenke sånn. Det Mix allerede har vist i flere kamper for RBK, synes jeg er noe av det vi mangler. Tarik har jo skrevet lang kontrakt, men Mix er der vel foreløpig bare ut året? Sa ikke Mix at på Åråsen var det sikkert godt å være?
                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      • Herman
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2010
                                        • 1101

                                        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                        Sa ikke Mix at på Åråsen var det sikkert godt å være?
                                        Han sa også at Lillestrøm kunne vinne serien i år.
                                        Twitter

                                        Kommentar

                                        • DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 4112

                                          Opprinnelig skrevet av Herman
                                          Han sa også at Lillestrøm kunne vinne serien i år.
                                          Med andre ord bevisst feilinformasjon, mener du...?
                                          Elska þetta félag

                                          Kommentar

                                          Working...