LSK anno 2012
Collapse
X
-
Er det ikke på tide å vurdere sportsdirektørstillingen som LSK fortsatt tviholder på? Hvilke positive ting har den egentlig tilført LSK? Står den mest i veien for en trener som vil sette sitt preg på laget? Hva kommer det av et en klubb som i praksis bytter ut en hel stall i løpet av en sesong virker å være helt i villrede hva angår spillestil og måten man vil fremstå på? Bjarmann og Haglund kan umulig jobbe mot samme mål, med en samordna plan.
"Nye LSK" mangler alt, det er null begeistring rundt laget. 4376 tilskuere mot Odd, selv om det er på en regntung lørdag, vitner om en klubb i oppløsning. Krisen har aldri vært dypere enn den er nå, paradoksalt nok når man var over kneika og kunne satse igjen. Å sparke Haglund løser ingenting, det er heller på tide å sette spørsmål ved om lederskikkelser som har dominert klubben i en årrekke setter eget ego over det som er det beste for klubben.Kommentar
-
Er det ikke på tide å vurdere sportsdirektørstillingen som LSK fortsatt tviholder på? Hvilke positive ting har den egentlig tilført LSK? Står den mest i veien for en trener som vil sette sitt preg på laget? Hva kommer det av et en klubb som i praksis bytter ut en hel stall i løpet av en sesong virker å være helt i villrede hva angår spillestil og måten man vil fremstå på? Bjarmann og Haglund kan umulig jobbe mot samme mål, med en samordna plan.
"Nye LSK" mangler alt, det er null begeistring rundt laget. 4376 tilskuere mot Odd, selv om det er på en regntung lørdag, vitner om en klubb i oppløsning. Krisen har aldri vært dypere enn den er nå, paradoksalt nok når man var over kneika og kunne satse igjen. Å sparke Haglund løser ingenting, det er heller på tide å sette spørsmål ved om lederskikkelser som har dominert klubben i en årrekke setter eget ego over det som er det beste for klubben.Kommentar
-
Fom neste kamp ønsker jeg dette laget fra start;
Ramovic
Stoor - Nystuen - Kippe - Gabrielsen
Riise - Hauger - PVM - Bolly
Knudtzon - Fofana
- FG kommer inn i 2.
- Dette er etter min mening det beste vi kan stille med pdd.Kommentar
-
Kommentar
-
For å balansere debatten litt, det var altså lyspunkter å skimte under gårsdagens kamp. I går lanserte LSK omsider kiosk-appen, slik at de av oss som iblant glemmer kontanter likevel har mulighet til å kose oss med en kaffe og vaffel. Bra, LSK, 35 kroner til klubbkassa der!Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
For å balansere debatten litt, det var altså lyspunkter å skimte under gårsdagens kamp. I går lanserte LSK omsider kiosk-appen, slik at de av oss som iblant glemmer kontanter likevel har mulighet til å kose oss med en kaffe og vaffel. Bra, LSK, 35 kroner til klubbkassa der!Kommentar
-
Det som skremmer meg mest i hele situasjonen er hvordan klubben takler motgangen. Med unntak av et par facebook meldinger er klubben fraværende i mediebildet. Det er nå klubben burde vært ute med massiv markedsføring, prøve å få opp litt stemning, senke prisene resten av sesongen (senke prisen på 200 billetter hjelper lite) osv.. Det er i samling i bånn for alle og det betyr klubben også, ikke bare den sportslige delen.Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Jeg vil se en helt annen formasjon og fungerer den kan man fortsette å trene på dette gjennom vinteren.
4-3-3
Sead
Stoor-Østli/Ruben-Kippe/Nystuen-Ruben/Ringstad
BHR-HH-PVM
Erling-Fofana-Bolly
Fredrik skadefri kan bekle en av 3 posisjoner i angrep, Roger får uansett ikke spille så jeg har ikke tatt med han en gang selv om han nok kunne gjort en bedre figur enn mange andre og Ringstad tilbake i slag kan gjerne få VB plassen også skyver man Ruben inn som stopper.Kommentar
-
Kommentar
-
Skjønner ikke at dere kan være så sikre på at vi ikke rykker ned. Se på tabellen!! Media gidder nesten ikke nevne oss en gang. Med dette laget burde det stått noe i avisa nesten hver dag. Og ikke gidder folk gå på kamper lenger. Tydelig at ingen bryr seg lenger.Kommentar
-
Den dagen man er fornøyd å ikke rykke ned, så kan man bare legge ned A-laget til LSK. Å ha realistiske mål før sesongen er sunt, for da har man lagt en list som man skal hoppe over før sesongen er over. Men LSK har jo ikke rive ned lista denne sesongen, nei, dem har snublet i tilløpet og ligger 1 meter foran sjukkasen med oppskrapa tryne og shortsen på knærne med rasshølet til skue for alle og enhver. Ikke att det er noe uvant for de ansatte i LSK, dem har vel klart den prestasjonen i mange år allerede.Kommentar
-
Jeg begynner å bli engstelig for enkeltes evne til å oppfatte ironi..."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Det er mye galt med LSK om dagen, og det henger nøye sammen med hvilke personer som har ansvar. Jeg er kritisk til hvilken fotballfaglig kompetanse som finnes i LSK-systemet. Det har jo vært mange på forumet som mener at LSK råtner på rot, vi er gjennomsyret av dritt, forumfolk kan lede/trene klubben bedre osv.
Hvilken fotballfaglig kompetanse har Torgeir, Per, Jo Henning, Frank, Henning og resten av styret? Hva er det som tilsier at disse har greie på fotball? For å sette det på spissen; kunne vi klart det like godt med (tilfeldig utvalgte) Rønnern, 46, BennyLem, Totti, Gilbert osv.?Kommentar
-
Hvilken fotballfaglig kompetanse har Torgeir, Per, Jo Henning, Frank, Henning og resten av styret? Hva er det som tilsier at disse har greie på fotball? For å sette det på spissen; kunne vi klart det like godt med (tilfeldig utvalgte) Rønnern, 46, BennyLem, Totti, Gilbert osv.?Kommentar
-
Men dette var også i de tider da vi med rette kunne forvente resultater, og mange tilskuere var ekstremt og nærmeste kvalmende blaserte.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
-
Hvilken fotballfaglig kompetanse har Torgeir, Per, Jo Henning, Frank, Henning og resten av styret? Hva er det som tilsier at disse har greie på fotball? For å sette det på spissen; kunne vi klart det like godt med (tilfeldig utvalgte) Rønnern, 46, BennyLem, Totti, Gilbert osv.?
Hvis vi legger den spøken til side (ja - jeg tolker det som en spøk at jeg skulle sittet i styre og at det er satt på spissen), så er det en del mer som teller i et styre enn kunnskapen rundt det å ha en elitesatsing i idretten. LSK er ikke noe idrettslag med fire lag (G16, G19, A-laget og rekruttene), men en rekke lag, en stor eiendomsmasse som skal forvaltes, en rekke ansatte i administrasjon og spillere som skal lønnes og "tas hånd om". Å få inn en drøss med mennesker med kun fotball som sitt fagfelt, ville vært døden for LSK. Noen må ha sin kunnskap også andre steder.Kommentar
Kommentar