Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Her må vi få til å flytte treninga på kvelden slik at flest mulig har mulighet til å få med seg dette.
Frode Thai er vel allerede på saken?
Genialt initiativ!
Viktig å vise Haglund og resten av (de nye) spillerne at dem har valgt klubben med de mest høylyde og fanatiske supporterne !
Dette er jo grunner alle har nevnt som har vært med på å spille inn for valget
Det er mye diskusjon om treningsmengde, jeg anbefaler en titt i dagens Aftenposten.
Der er en stor omtale av Heidi Løke, som viser at det er bedre å trene enn å ligge på sofaen m Playstation.
En "arbeidsdag" for en fotballspiller på over 2 timer (vanlig treningstid) bør vel heller ikke være noen uoverkommelig oppgave? Ikke minst lønna tatt i betraktning, for å "jobbe" med noe man liker,
Fotball er vel ikke så forskjellig fra ALLE andre idretter?
Lillestrøm Sportsklubb: Treningen er allerede flyttet, og den lar seg ikke flytte seinere på grunn av at LSK-hallen allerede er booket til et annet lag. Vi håper imdlertid at så mange som mulig kommer 14:30 :-)
Får desverre ikke dratt grunnet skole, men hadde vært kult om Kreativ Kanaris hadde laget en video fra økta, som det ble gjort til den første treninga i 2009.
Er det noen som faktisk har tenkt seg på denne treningen? gi gjerne en tommel opp isåfall, så er det jo mulig for ale å se hvor stor interesse det faktisk er.. kanskje det og kan hjelpe å overtale et par stk extra til å ta en tidlig dag fra jobben?
Hadde vært gött med noen siste signeringer før vi setter i gang. Men ikke krise om de kommer etterhvert utover i januar. Nå må vel forresten treningstidene for neste uke snart komme?
Blir det noe organisert mottagelse av spillerne og treneren på første trening av fansen?
Burde kanskje stilt oss opp i 2 rekker med flagg og klappet gutta inn i hallen når de går igjennom flaggtunellen :-)
Er det evt noe interesse for å lage en slags live-greie på forumet fra treninga mandag 9. januar? Jeg opprettet en tråd og gjorde noen tilsvarende fra en trening for noen år siden, og det funket ok. Nå har jeg igjen ordnet meg fri, slik at jeg evt kan ta med PCen til hallen å følge treninga mens den pågår. Kan ikke love mer enn tekst, evt bilder får komme som ren bonus. Og jeg er avhengig av at Tullebukk eller andre hjelper meg å observere hva som skjer, siden jeg selv trolig blir sittende med øynene på PC-skjermen og ikke på banen det meste av tiden. Tommel opp dersom det er interesse for dette.
Er det evt noe interesse for å lage en slags live-greie på forumet fra treninga mandag 9. januar? Jeg opprettet en tråd og gjorde noen tilsvarende fra en trening for noen år siden, og det funket ok. Nå har jeg igjen ordnet meg fri, slik at jeg evt kan ta med PCen til hallen å følge treninga mens den pågår. Kan ikke love mer enn tekst, evt bilder får komme som ren bonus. Og jeg er avhengig av at Tullebukk eller andre hjelper meg å observere hva som skjer, siden jeg selv trolig blir sittende med øynene på PC-skjermen og ikke på banen det meste av tiden. Tommel opp dersom det er interesse for dette.
Jeg er på plass kl 1400 Per ,kan være dine øyne jeg....Skal vi intervjue spillere og trenere etter treninga også??
Jeg er på plass kl 1400 Per ,kan være dine øyne jeg....Skal vi intervjue spillere og trenere etter treninga også??
Bra!
Vi konsentrerer oss om treninga og det som skjer der, vi. Det vil være mye media til stede, og det kvil omme flust med intervjuer på div nettsteder i bakkant av treninga. Men kanskje vi skal trille terning på enkeltspillere, hardt og brutalt..?
Kommentar