Treninger 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    Luke Rodgers dro hjem på fredag ihvertfall (England) , og er ventet tilbake i dag eller i morgen...Men regner virkelig med at gutta ikke har hatt fri de siste par dagene?

    Kommentar

    • sholen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2009
      • 381

      Opprinnelig skrevet av ON
      Luke Rodgers dro hjem på fredag ihvertfall (England) , og er ventet tilbake i dag eller i morgen...Men regner virkelig med at gutta ikke har hatt fri de siste par dagene?
      Jeg håper de har hatt fri noen dager nå. Vi har hatt et veldig tett kampprogram nå i mai. Og den siste uken har det vært veldig varmt, og som vi så mot Aafk så var det en tafatt gjeng. Tror i så fall at noen fridager i finværet med familien og litt avkobling, kan være et smart trekk fra Haglund.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Luke har en spesial avtale med Lsk og reiser hjem noen ganger i uka...For min del kan han bare bli igjen på øya for dårligere spiss har aldrig hatt på seg gul trøye...

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          Hvem blir med meg på trening i morgen? Dette skal ikke gutta slippe unna. Pinlig, ræva, elendig, slapt, uinteresant osv. Nedrykket er ikke så langt unna.

          Kommentar

          • Bukkenbruse
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 515

            Må si jeg blir en smule forundret over at det legges opp til treningsfri i dag fordi "kroppene ikke er fysisk rustet til å trene kvalitet 2 dager etter kamp".
            For det første har laget akkurat hatt ferie, for det andre er tempoet i tippeligaen noe av det laveste jeg har sett "live", og jeg har vært en del rundt og sett fotball på bra mange nivåer....og for det tredje så bør ikke det å løpe 7-10 kilometer (riktignok i intervallpreget form) over 90 minutter være så belastende at man ikke er klar for kvalitativ trening 48 timer senere.

            Et annet moment er at i og med at vi akkurat har byttet taktikk, noe som tydeligvis forvirrer hele midtbaneleddet, at forsvarsleddet har vært mer enn forvirret i hele år og at dødballene våre ikke akkurat har luktet krutt i år - så burde vi ikke akkurat mangle ting å trene på - som ikke bør være så veldig fysisk krevende. Jeg håper virkelig ikke den mentale forfatningen er så dårlig at gutta ikke tåler dette 2 døgn etter kamp....Jeg er klar over at det er kamp onsdag (et kampprogram de lever med i store deler av fotballeuropa), men restitusjon i går, kort økt i morgen....reise onsdag...burde egentlig passa bra med en organisatorisk kvalitetsøkt i dag da spør du meg.

            Kommentar

            • Martin83
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2007
              • 794

              Noen som vet hva som kom ut av den lange treningen i går (les samtalene i spillergruppa)?

              Kommentar

              • Brækken
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jun 2007
                • 109

                Noen som var på treningen i dag?

                Hører rykter om at 2 meters Brassen er like treg som alle på over to meter er, stemmer dette? Og hva med Østli?
                Hvordan reagerte spillerene på banneret som var hengt opp?
                Team Wenche Myhre

                Kommentar

                • armykanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2009
                  • 742

                  Ja, han var treg og jeg er overhode ikke imponert. Virket ikke som han ville vise seg så mye frem heller. Østli greide seg fint. Virket som det generelt var fin stemning på treninga, Roger prøvde og gi Erling handa etter en fair takling. Men Erling snudde seg arrogant unna. Det er vell det som er nevneverdig. Fikk ikke med meg når de gikk forbi banneren, den var så og si blåst bort når treninga var ferdig. Så da fikk de det i hvertfall ikke med seg, hvis det var det som var meninga.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    Hvis vi først skal hente et fyrtorn kan vi like godt lete hjemme i norge(Hoås).
                    Youtube videon og i følge folk på dagens trening så er det lite spennende med denne samba mannen.

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      Opprinnelig skrevet av Paddis
                      Youtube videon og i følge folk på dagens trening så er det lite spennende med denne samba mannen.
                      Han har gjennomført én trening, innendørs på plast (i solskinnet...) med folk han aldri har sett før, på et språk han ikke har den fjerneste beherskelse av.

                      Gi nå fyren en sjanse da, i det det minste.
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • fjacob82
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 1507

                        Er det noen trening idag? eller har gutta fri, på grunn av kraftanstrengelsen igår?
                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                        *Brasseberget*

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2128

                          Noen som burde drive egentrening
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • ragnarrock
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2008
                            • 937

                            når gutta spiller så elendig som de gjør for tiden må det da kunne gå ann å bedrive en form for trening som iallefall terper bevegelsesmønster? man kan jo gå rundt på banen med henda på ryggen og sentre til hverandre. All trening er bedre enn ingen trening nå..Å bli hjemme mens kapteinen går ut i riksmedia for ente gang og inrømmer hvor ræva alle er... føler ikke at det bringer så mye godt med seg..
                            *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                            -RagnarRock-

                            Kommentar

                            • Mariel
                              Juniormedlem
                              Bøffel
                              • Feb 2012
                              • 26

                              Noen som vet om de har kommet hjem fra Bodø ennå? - bør vel kanskje vite det før det blir konstantert at de ikke trener i dag?

                              Kommentar

                              • gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3208

                                Trening torsdag 12. juli

                                Treninga dagen før hjemmekampen mot TIL var i gråværet på Åråsen 10.00-11.30. Stefán Logi Magnusson og Jacob Faye-Lund trente med Tom Albertsen; Sead Ramovic har som kjent trøbbel med en strekk i leggen. Atten utespillere deltok for fullt i fellestreninga, medregna Anders Østli og Thorstein Helstad (spilleklare fra 1. august) og prøvespiller Washington Roberto Mariano da Silva (27), en høy og mørk spiss fra Brasil. Veldig høy (2.02) og veldig mørk. Det er høyst varierende vurderinger av hvor god han er og hvor nær han kan være kontrakt fra de som har sett ham på treninger de par ukene han har vært her på prøvespill. Fikk ikke noe klart inntrykk av ham fra dagens trening.

                                Fra juniorstallen deltok dessuten Joachim Osvold, som vel også spiller kvartfinale mot Odd Grenland i JET-turneringa siden i dag. Fraværende var Frode Kippe (ribbeinsbrudd), Fredrik Gulbrandsen (brudd i foten, klar i august), Björn Bergmann Sigurðarson (på vei til Wolverhampton, hvis han ikke blir bønnhørt* og får spille mot RBK), Espen Nystuen (sliter med muskelstrekk) og Erik Midtgarden (ryggen igjen?), foruten Sead, som alt nevnt. Steinar Pedersen deltok for fullt i treninga, og blir vurdert for kamp i morra, i følge Magnus Powell.

                                Formasjonsspillet var slik:

                                Logi
                                Fredrik Stoor-Ruben Gabrielsen-Isak Scheel-Stian Ringstad
                                Palmi Palmason-Ohi Omoijuanfo-Petter Vaagan Moen-Mathis Bolly
                                Erling Knudtzon-Johan Andersson

                                mot

                                Thorstein Helstad-Washington da Silva
                                Joachim Osvold-Marius Høibråten-Guy Roger Toindouba
                                Steinar Pedersen-Magnus Powell-Anders Østli-Jesper Westerberg
                                Jacob Faye-Lund


                                gilbert

                                *av Gud, p.t. trener i Wolverhampton
                                Last edited by gilbert; 12.07.2012, 12:00.

                                Kommentar

                                • Bibaboy
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 712

                                  Opprinnelig skrevet av gilbert
                                  .


                                  Formasjonsspillet var slik:

                                  Logi
                                  Fredrik S-Ruben-Isak-Stian
                                  Palmi-Ohi-PVM-Bolly
                                  Erling-Johan

                                  mot

                                  Helstad-Washington
                                  Osvold-Høibråten-Roger
                                  Steinar-Powell-Østli-Westerberg
                                  Jacob


                                  gilbert
                                  Fikk du noe inntrykk av Østli og Helstad? Har tro på at disse to ytteligere vil heve laget. Vi går tre tøffe kamper i møte og har tro på at vi kan få med oss 3-4 poeng i disse kampene hvis vi fortsetter slik vi gjorde mot FFK. Klarer trenerne å få Andersson opp på sitt toppnivå så kan dette bli riktig så bra.
                                  Fugla Forever

                                  Kommentar

                                  • gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3208

                                    Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                                    Fikk du noe inntrykk av Østli og Helstad? Har tro på at disse to ytteligere vil heve laget. Vi går tre tøffe kamper i møte og har tro på at vi kan få med oss 3-4 poeng i disse kampene hvis vi fortsetter slik vi gjorde mot FFK. Klarer trenerne å få Andersson opp på sitt toppnivå så kan dette bli riktig så bra.
                                    Jeg har også trua på både Østli og Helstad, uten at de viste noe helt spesielt på dagens trening. (Treningene dagen før kamp har sjelden høy intensitet og røper oftest lite om spillernes form og nivå; dessverre er det bare de jeg oftest får sett.) Vi trenger avgjort bedre, (litt) yngre, mer spillende og mindre skadeutsatte midtstoppere, og selv om Erling kan spille bakromsspiss, trenger vi sårt erfarne spisser - av flere typer. Er Helstad skikkelig motivert og profesjonell, noe alt tyder på (blant annet at han valgte å få spilletid i LSK heller enn å heve god lønn på benken utenlands) tror jeg vi har gjort et lite kupp, uansett alderen.

                                    gilbert

                                    Kommentar

                                    • BD
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2006
                                      • 1422

                                      Er Logi klar for kamp?

                                      Kommentar

                                      • gilbert
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3208

                                        Opprinnelig skrevet av BD
                                        Er Logi klar for kamp?
                                        Ut fra at han deltok for fullt i keepertreninga og var den som sto i mål for den antatte første-11'ern i formasjonstreninga ser det ut til at han regnes for kampklar. Et annet spørsmål er hvem trenerne vurderer som best av han og Jacob Faye-Lund. Foreløpig, igjen ut fra formasjonstreninga, antar jeg at det blir Logi.

                                        gilbert

                                        Kommentar

                                        • Torolf
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 9574

                                          Fra dagens RB:
                                          Tvillinger på klubbjakt
                                          i går deltok Tom og Kim Skogsrud (19) på LSK-treningen. Tvillingene gikk fra Manchester City til Glasgow Rangers i fjor, men er nå på jakt etter en ny klubb.
                                          Last edited by Torolf; 18.07.2012, 09:04. Begrunnelse: d

                                          Kommentar

                                          Working...