Treninger 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maurakanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 638

    #81
    Dagens trening inneholdt 18 spillere inkl 2 keepere. I tillegg trente Ohi og Ringstad alternatvit. Logi og Palmi med landslaget, Og Johan så jeg ikke noe til. Synes Petter viser hurtig ballkontroll og fine avleveringer, både langs bakken og over lengre avstand. Ankom ca 10.45 og da spilte de på 2/3 bane. Lagene var som følger:

    Lag 1:Sead, Jesper-Scheel-Kippe-Pedersen, Midtgarden-Roger, Afrikaner-Solberg.
    Lag 2:Stian, Bassey-Høibråthen, Erling-Ruben-Moen-Bolly, Bjørn-Fredrik.
    Her var det først og fremst den defensive organiserigen som var hovedfokus, hvor vi da stilte et tilnærmet toppet forsvar-6-er. Halvveis byttet Midtgarden-Roger-Solberg med Ruben-Moen-Bolly.

    Siste del ble avsluttet på halv banelengde med smalere bredde. Lagene:

    Gult lag:Stian, Jesper-Scheel-Høibråthen, Nico-Roger-Petter-Bolly, Bjørn
    Sort lag:Sead, Bassey-Kippe-Pedersen, Erling-Ruben-Midtgarden, Afrikaner-Fredrik.

    1.kamp endte 1-1: Bjørn, Fredrik. 2.kamp endte 1-0 til gult,selvmål. 3.kamp endte1-0 til sort, Midtgarden. Siste endte 1-1: Bjørn,Fredrik.

    Var altså meget tette, jevne kamper dette her med høy intensitet over 5 min pr kamp. Synes spillerne har fått bedre ballkontroll sånn generelt.

    Etter dette drev Fredrik, Bjørn og Solberg avslutningstrening med Powell. Alle hadde noen susere, og synes Solberg utmerket seg positivt her. Traff neste hver gang.

    Dette var en kort oppsumering av dagens trening.
    Last edited by maurakanari; 01.03.2012, 15:54.
    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

    Kommentar

    • perrern80
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2006
      • 603

      #82
      Afrikaner??? Prøvespiller, ell?? Var han no god???

      Kommentar

      • maurakanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2005
        • 638

        #83
        Opprinnelig skrevet av perrern80
        Afrikaner??? Prøvespiller, ell?? Var han no god???
        Var nok en prøvespiller, navn vet jeg ikke. Var spiss hvertfall. Hadde grei fart og teknikk, men synes ikke han var noe bedre enn Fredrik. Ikke all verden til avslutninger hadde han heller.
        VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

        Kommentar

        • perrern80
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2006
          • 603

          #84
          Fikk plutselig en meget behagelig dag på på jobben, og tenkte meg innom hallen for og få med meg en trening. Så jeg titter innom LSK.no for og se på treningstidene, der står det at tirsdag 13.3 er det LSK-tume, evt. turne-i LSK hallen. Noen som veit hva det er for no???

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #85
            Lsk spillerne skal møte alle yngre lag i kveld .

            Kommentar

            • Håkon Henriksen
              Administrator
              • Nov 2003
              • 6411

              #86
              Håkon Henriksen
              -
              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
              -
              ALT FOR FUGLA

              Kommentar

              • Ginola
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2010
                • 549

                #87
                Noen som har vært på treningen i lpet av de siste dagene? Hvoerdan ser det ut? er det terping defensivt som gjelder? Drilles det en 11er?

                Kommentar

                • Poreto
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Nov 2011
                  • 105

                  #88
                  Var på treninga idag. Laget som ble drilla var: Faye Lund - Westerberg,Nystuen, Kippe, Pedersen - Roger, PVM - Palmi,Sigurdarson, Ringstad - Guldbrandsen. Sistnevnte gikk dessverre av mens han holdt seg på baksiden av låret, og fullførte derfor ikke treninga. Andersson sa også at han ikke visste om han ble klar eller ikke..

                  Kommentar

                  • gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3208

                    #89
                    Trening torsdag 22. mars

                    Treninga i dag var utendørs i fint vårvær på KGB 10.00-11.30. Tre keepere og 17 utespillere stilte på treninga, foruten to Magnus'er, fysio, keepertrener, Bjarmann, fixer'en samt juniortrener Tommy Berntsen fra trener- og støtteapparatet.

                    Totalstallen er nå 24, men Marius Johnsen er bare formelt og delvis å regne med, Arild har i beste fall langt igjen (se under), Nico er utleid til S08, Bassey var ikke å se og er vel på vei til utleie i Nigeria (?), og Marius Høibråten har vel skolen å passe. Derimot deltok ny juniorkeeper Jacob Faye Lund (fra Oppsal) på treninga, som den eneste helt skadefrie keeperen. Sead Ramovic jogga litt for seg sjøl, men var også med de andre på keepertrening, og Logi sliter nok fortsatt med at det har tatt svært lang tid å komme tilbake etter meniskoperasjonen.

                    Fysioterapeut og fysisk trener Geir Kåsene sier at det fortsatt er planen at alle så nær som Arild Sundgot skal være kampklare mot Hønefoss, selv om to av keeperne som nevnt i dag var noe forsiktige, og Frode (låret), Fredrik (fingeren, men særlig låret), Roger (?), Petter Vågan Moen (litt tynt grunnlag?) og Johan Andersson (strekk) alle på ulike vis tok spesialtrening og ikke alltid deltok for fullt. Han sier også at Sundgot har en lang vei å gå; han merker det (smerter) når han skal trøkke til ordentlig, og ikke bare småspille, og håper at noen uker (måneder?) ute på naturgras kan gi tegn til framgang.

                    Treninga hadde ikke akkurat høy intensitet, bortsett fra et kvarter med sju mot sju mot fire små mål (to på hver side), men dette er vel perioden der en slipper litt opp for å få overskudd til første seriekamp. Ingen formasjonstrening som ga noe svar på 11'ern mot Hønefoss.

                    gilbert

                    Kommentar

                    • Mikki Mifsud
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2005
                      • 244

                      #90
                      Kan noe gi meg egentlig status på Marius Johnsen? "takker som faen" gis.

                      Kommentar

                      • gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3208

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Mikki Mifsud
                        Kan noe gi meg egentlig status på Marius Johnsen?
                        Såvidt jeg har fått med meg er han fortsatt formelt under kontrakt med LSK fram til 1. juli i år. Men for over ett år siden flytta han tilbake til Sørlandet, der han studerer historie og religion ved Universitetet i Agder ("jeg må jo ha noe å gjøre"). Han hadde, da LSK spilte hjemme mot Start i fjor (se nedenfor), ennå ikke gitt opp tanken om comeback, men så også for seg at han kanskje måtte legge opp hvis kneproblemene ikke ga seg. Uten at detaljene er kjent, veit vi vel også at han og LSK har blitt enige om et økonomisk opplegg som belaster klubben langt mindre enn den lønna han hadde da han faktisk spilte noen kamper for oss i starten av femårskontrakten (!) fra 1. juli 2007.

                        Jeg regner derfor med at vi kan stryke ham helt og endelig fra lista om tre måneder.



                        I et intervju 8. august i fjor, etter å ha skrytt av Espen Søgård (da Espen gikk til Start), sa Marius for øvrig følgende:

                        "Johnsen, som har kontrakt med LSK til sommeren 2012, har fortsatt en uviss fremtid på fotballbanen. Han ble operert i oktober i fjor, og regner med en opptreningsperiode på 18 måneder. – Det går fremover, men det går sakte. Jeg er langt fra noe fotballspill, sier Johnsen, som skryter av måten LSK har oppført seg i saken. De har vært reale med meg hele veien, og lagt alt til rette. Dette er en kjip situasjon både for meg og klubben, sier han"

                        gilbert
                        Last edited by gilbert; 22.03.2012, 14:15. Begrunnelse: Tillegg fra intervju 08.08.2011

                        Kommentar

                        • fjacob82
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 1507

                          #92
                          Når er treningen imorgen?
                          1000?
                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                          *Brasseberget*

                          Kommentar

                          • El Caco
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2009
                            • 2286

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av fjacob82
                            Når er treningen imorgen?
                            1000?


                            Tok meg 10sek
                            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                            Kommentar

                            • gilbert
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 3208

                              #94
                              Står så på lsk.no.
                              Tips: Sjekk under Sportslig, A-laget, Treningstider!

                              gilbert

                              Kommentar

                              • Herman
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2010
                                • 1101

                                #95
                                Morgendagens trening er visst flyttet til 11:00, og er på Åråsen. Siste trening før årets første hjemmekamp. Jeg stikker bort og ser på, og siden det er siste dag på overgangsvinduet så ser vi kanskje et nytt fjes eller to på Åråsen?
                                Twitter

                                Kommentar

                                • ragnarrock
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 937

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Herman
                                  Morgendagens trening er visst flyttet til 11:00, og er på Åråsen. Siste trening før årets første hjemmekamp. Jeg stikker bort og ser på, og siden det er siste dag på overgangsvinduet så ser vi kanskje et nytt fjes eller to på Åråsen?
                                  topp, ser frem til fyldig rapport!
                                  *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                  -RagnarRock-

                                  Kommentar

                                  • ulfpulf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 2505

                                    #97
                                    Veldig kort fra dagens trening, som gamle-perta beskrev presist: "Det var som en gymtime, jo!"
                                    Oppvarming, stafettaktige konkurranser, litt avslutningstrening, men ingen formasjonstrening eller spill mot to mål.

                                    Alle spillere som burde være der var der.
                                    Roger var av dem som ble skilt ut og snakket til mot slutten, så det ser ut til at han starter i morgen.
                                    Det var ikke lett å få noe inntrykk av Luke Rodgers annet enn at han er kompakt bygd og ser ut til å være en god avsluttter.

                                    Åråsengresset ser veldig jevnt og bra ut.

                                    Kommentar

                                    • gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3208

                                      #98
                                      Trening lørdag 31. mars

                                      Treninga var på Åråsen 10.30-12.00. To keepere (Sead og Logi) og 18 utespillere deltok, deriblant Arild (bare i oppvarminga) og vår nye evangeliske spiss Lukas Johannes. Han er god med ballen, og har hardt og godt skudd (med begge bein) samt spenst til litt hodestyrke, selv med kort vei ned til grasmatta. Også Fredrik var innom og viste seg på treninga.

                                      Ellers er lite nytt å rapportere fra en trening med lav intensitet dagen før kampen mot RBK. Ingen formasjonstrening som klart viste noen 11'er, men det mest sannsynlige, også ut fra visse roller i dagens trening, er nok:

                                      Sead
                                      Jeppe-Espen-Frode-Steinar
                                      Erling-Roger-Petter-Palmi
                                      Johan
                                      Björn

                                      Luke Rodgers får vel trolig et langt innhopp (for Johan?) i andre omgang, og jeg vil vel tro at også kantene kan få avløsning av Mathis og/eller Stian. Men det kommer selvsagt an på kampbildet og mulige skader.

                                      gilbert

                                      Kommentar

                                      • bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 2936

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av gilbert
                                        Ellers er lite nytt å rapportere fra en trening med lav intensitet dagen før kampen mot RBK. Ingen formasjonstrening som klart viste noen 11'er, men det mest sannsynlige, også ut fra visse roller i dagens trening, er nok:

                                        Sead
                                        Jeppe-Espen-Frode-Steinar
                                        Erling-Roger-Petter-Palmi
                                        Johan
                                        Björn
                                        Hvis dette laget stemmer blir det første gang på maaaange år at jeg får se akkurat det laget jeg ønsker på banen. Det laget der kan bite fra seg og shave barten til trøndera!
                                        Last edited by RSP; 31.03.2012, 14:41. Begrunnelse: Fjernet unødv. quoting.
                                        I år så tar vi alt

                                        Kommentar

                                        • glasgow
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2007
                                          • 1252

                                          4 spillere fra 2011. Forventer en meget variert kamp. Litt skeptisk

                                          Kommentar

                                          Working...