Treninger 2012
Collapse
X
-
Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339 -
-
Er Dadson sykt bra, så håper jeg selvsagt at vi signerer han. Men han er ikke den eneste. Uavhengig om han er dritt eller ikke under oppholdet sitt - jeg håper vi signerer Trøen. Hvorfor? Fordi det er en voldsom kilde til irritasjon for mange, inkludert meg, at vi ikke har signert ham allerede og jo lenger vi venter jo mer kommer andre klubber med større budsjetter på banen. Skal vi virkelig la det som skjedde med Linnes skje igjen?Kommentar
-
Kommentar
-
Noen som var på dagens trening og har noe å fortelle oss som ikke kunne komme? (hjemme med feber)LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Alle var der med unntak av logi og stoor. Mini b kom sykklene med den greia på foten.
De hadde noen pasningsøvelser og spill på 7'er bane. Om jeg ikke husker feil så ble det bare 1 mål, og det var det BHR som scora. Ikke noe spesielt og melde om. Men det var en 40 stk som var og så på. Og jeg hørte noen sa at logi nå er operert nylig, men mulig det er old news.Kommentar
-
Noen som var innom dagens trening? Kjenner jeg er over gjennomsnittlig interessert i HVEM, HVA, HVORDAN ifht. dagens økt?Kommentar
-
-
-
Kommentar
Kommentar