Bjørn Helge Riise var også inne på førstelaget på treninga i dag , sentralt sammen med Ohi.
Treninger 2012
Collapse
X
-
Merkelig for min del.
Ohi har greid seg bra de siste kampene,er ung og har en spennende fremtid i LSK.
Men jeg ser Roger som en del bedre spiller pr d.d.Kommentar
-
Ja , på dagens trening var han det. Roger og Espen spilte sentralt på "andrelaget".
Men ikke dermed sikkert det er det som blir laget på Søndag. Tar vel en tur og ser trening i morgen også.
PS : Tidligerer storspiller Johan Petter Winsnes var på treninga i dag også, like blid som i sine glansdagerKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Rogern har vel karantene denne helga. Mente Andersson også skulle ha det, men deter mulig Alzheimeren min slår til igjen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Var en tur innom treninga i dag fra kl 14.00-15.30 på Vigernesjordet.
De fleste tilstede, men så ikke Stoor, Helstad og Nystuen. Til og med utlånte Scheel trente med laget(??). Er også et par prøvespillere med på treningene i tillegg til juniorene Osvold og Nordermoen. Hvem prøvespillerne er vet jeg ikke, imponert ble jeg ikke i hvert fall...
Første timen gikk stort sett med til diverse øvelser, ikke mye å melde om her. Drilla litt formasjon på slutten av treninga og det er den som er interessant med tanke på hvem som starter på søndag mot Hønsa. Laget virker å bli som følger:
Sead
Ruben, Østli, Kippe, Stian
Palmi, Roger, Riise, Johan/Ohi
PVM
Erling
Eneste plassen som virker noe usikker er venstre kant hvor Johan og Ohi byttet på. Selv håper jeg Ohi starter, Johan virker å være et stykke unna noe som kan kalles form om dagen.
pitKommentar
-
Alle mann på plass på dagens trening utenom Logi...2 prøvespillere var også på plass hvor en av de skal hjem i morgen..Han andre fra Elfenbenkysten var utrolig bra og under spill delen dro han noen finter som sendte spillerne laaaangt ut i pølsebua...Han er toppscorer i ligaen der han kommer fra men jeg husker ikke navnet hans han var 91 modell. Ellers så det ut som Roger var inne på laget og Ohi på kant i steden for Johan. Så laget så ut til og bli..
Sead.
Ruben Kippe Østli Ringstad
Palmi Roger BHR Ohi
Erling PVM.
De som er nærmest og starte er ellers Johan for Ohi og Helstad for Erling...Kommentar
-
Spør vanlige folk hva de forbinder med LSK, svaret blir TOM Lund, Arild Sundgot, Torgeir Bjarman, Kanarifansen eller bøfla og Frode Kippe. Håper noen av disse levererer på søndag og bringer laget oppover på tabellen. Frode spiller for ny kontrakt og det gir meg en god følelse!!Kommentar
-
LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Jeg vet at kanarifansen levererer, ALLTID, norges beste supportere by far. Glemmer aldri 4-0 tapet for Skeid på Ullevål for snart 20 år siden, gjorde meg stolt og glad for at jeg ble Lillestrømfan i 1976. Ikke innlysende for en liten drittunge fra en grå bydel i Oslo!Kommentar
-
Sist gang jeg leste en slik entusiastisk beskrivelse av en prøvespiller gikk det bra. Den gangen handlet det om en skallet tysker med fortid i City ....Kommentar
-
Nei, imorgen kl. 10:00
LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
Kommentar