Treninger 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Playboy1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 2151

    Opprinnelig skrevet av Tittil
    Løp og kjøp. Slike ting har nvi ikke sett på Åråsen siden Nosa forsvant
    I dagens RB papir-avis Stod det nesten 1 side om denne spilleren og inntrykket han allerede hadde gjordt.
    Alle var mektig imponert:rask,tekninsk og målfarlig.Var nå toppscorer i serien i Elfenbenskysten,med 11 mål på 10 kamper(Mulig motsatt,har ikke avisen her nå?)
    Haglund og Co mente at dette var et "ferdig produkt",her var det ikke vits med mere kartlegging.Her måtte LSK bestemme seg raskt,ellers var det garantert andre kjøpelystne klubber i Europa som ville signe han.

    -Høres veldig spennende ut . Og når ledelsen virker mere imponert enn noen gang over denne Afrikaneren,håper jeg "investorne" igjen kan overtales ?

    Kommentar

    • Bukkenbruse
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 515

      Man har jo sett gang på gang at raske målscorende afrikanske spisser er lette å omsette for gode penger i det europeiske markedet. Med mindre han er veldig dyr ser jeg ikke helt risikoen på å bruke penger på han her, fremfor etablerte skandinaviske spillere med tilnærmet null videresalgspotensiale som vi har brukt masse penger på hittil i år. Spillere av denne typen er absolutt veien å gå - vi trenger definitivt x-faktor fremover på banen!

      Kommentar

      • Fotball24/7
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2008
        • 266

        Noen som kan melde noe fra dagens trening?
        Dette er en ball

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3208

          Trening lørdag 11. august

          Dagens trening var i sola på Åråsen 10.00-11.15. Alle tilgjengelige spillere var der; bare Logi var fraværende. Isak Scheel var med og er også med på en del andre treninger med LSK, både for å holde kontakten og fordi Bærum trener mindre enn LSK. Erik Midtgarden var innom treninga og ble gratulert av de andre spillerne for en god debutkamp utlånt til Mjøndalen i går. Når det gjelder de to skadde Fredrik'ene var Fredrik Gulbrandsen med på oppvarminga, men trente ellers alternativt med Sundgot, mens Fredrik Stoor var med på det meste av treninga, såvidt jeg kunne se, selv om han neppe spiller i morra.

          Det var ingen formasjonstrening, men det vil neppe overraske mange om 11'ern mot Hønefoss blir:

          Sead
          Ruben-Anders-Frode-Stian
          Palmi-Roger-Bjørn Helge-Ohi
          Petter
          Erling

          Jeg tipper Helstad inn på slutten, og tror vel at et rånerinnhopp noen minutter helt mot slutten også kan være sannsynlig - og trolig vil få litt ekstra oppmerksomhet fra publikum.

          Assistenttrener Bård Wiggen tok en meget aktiv rolle på dagens trening, og har innført en del nye variasjoner i øvelsene. Jeg så blant annet en del angrepsøvelser med innlegg fra kant han var veldig aktiv i å dirigere. Her merka jeg meg også at mens avslutningene i denne øvelsen fra Erling Knudtzon og Thorstein Helstad ikke alltid var like gode, så var Moryke Fofana meget sikker i avslutningene i samme øvelse. 20-åringen fra Elfenbenskysten gjorde seg også bemerka med et spektakulært brassespark i tverrliggeren i spillsekvensen på liten bane (mellom to "jevne" lag) noe seinere. Jeg gir lave odds på at han er signert om et par ukers tid.

          gilbert

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            Opprinnelig skrevet av gilbert

            Assistenttrener Bård Wiggen tok en meget aktiv rolle på dagens trening, og har innført en del nye variasjoner i øvelsene. Jeg så blant annet en del angrepsøvelser med innlegg fra kant han var veldig aktiv i å dirigere.
            Liker det. Liker det...
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • *46*

              Det var snakk om en treningskamp i perioden som kommer. Noen som har hørt noe om når, hvor og mot hvem?

              Liker Haglunds tanke om at laget må spille.

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                Intern kamp på Åråsen torsdag kl 1000.

                Kommentar

                • RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

                  Moderatormelding:
                  Chatting ikke tillatt på hovedforumet. Innlegg slettet

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Kampen på torsdag starter kl 1100 på Åråsen.

                    Kommentar

                    • sten
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2005
                      • 873

                      Fint om noen kan skrive litt om internkampen.

                      Kommentar

                      • Patriot
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2010
                        • 437

                        LSK Gul leder 1-0 etter ti minutter. Målscorer? Fofana, selvsagt.

                        SIGNÈR!

                        Kommentar

                        • Mikki Mifsud
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2005
                          • 244

                          LSK rød utlignet ved Palmason etter 55min.

                          Kommentar

                          • Mikki Mifsud
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Sep 2005
                            • 244

                            LSK Gul vant 2-1 etter scoring av Bolly.

                            LSK Gul:Christensen - Weseterberg, Gabrielsen, Østli, Ringstad - Osvold, Toindouba, Søgård, Bolly - Vaagan Moen, Fofana

                            LSK Rød:
                            Staw - Scheel, Nystuen, Kippe, Kolbjørnsrud - Palmason, Omoijuanfo, Riise, Furseth - Andersson, Knudtzon

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              Rød hadde ballen mest i 1. omgang (Ohi & BHR sentralt) og Gul scorer mål litt i mot spillets gang. Til tider fint spill langs bakken, men skal sies at det ble litt labert etterhvert som kampen gikk. Bjørn Helge veldig god sentralt (1. omgang sentral og 2. omgang kant), mindre synlig på kant men fikk assist på målet fra kant posisjonen.

                              * Bolly hadde ett mål til, som ble feilaktig avblåst for offside.
                              * Fofana gikk av banen midtveis i 2. omgang med det som kunne se ut som en strekk. Spilte passe bra, men var lite med i spillet og i forhold til det så gjorde han 2-3 veldig gode angrep nesten på egenhånd som resulterte i 1 mål (Pasning fra PVM) og 1 i tverra (skudd innom motstander og i bue over keeper).

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                Fofana var leken og scora 1 mål hvor han dro vekk forsvarspiller og keeper.. Han blei også skada (strekk???) men var banens klart beste fram til da.Virka veldig hurtig og utrolig teknikk

                                Kommentar

                                • sten
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2005
                                  • 873

                                  Noen grunn til at Helstad ikke var med?

                                  Kommentar

                                  • tonkro
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2009
                                    • 347

                                    Opprinnelig skrevet av sten
                                    Noen grunn til at Helstad ikke var med?
                                    Begravelse

                                    Kommentar

                                    • TomLundby
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 616

                                      Noen flere betraktninger fra kampen:
                                      Alt i alt en svak affære med få sjanser og dårlig tempo. Rødt lag klarte til tider å spille litt klikk-klakk. Keeperne hadde lite å gjøre men speiselt Staw virket solid. Riise banens beste i 1. omg, Vaagan Moen i andre. Betenkelig at disse gamlingene også så ut til å løpe mest i sola på Åråsen. Kanskje var Roger banens beste hele kampen sett under ett, men at han er god med lavt tempo er ikke noe nytt.

                                      Lett å kjenne igjen laget fra de siste 2 seriekampene. Langsomt pasningspill, lite framdrift, og når ballen endelig er i nærheten av motstanders mål kommer ingen etter. Ikke tilfeldig at det blir mye U.

                                      Bolly skapte det meste av det som skjedde begge veier da han nesten bare gadd å være med offensivt, men virket farlig og pigg når hans lag angrep. Fofana lite involvert men lagde et fint mål da han fikk ballen inne i feltet etter litt klabb og babb, dro seg foran sin mann, lurte av keeper og satte ballen i mål fra skrått hold. Fin teknikk på små flater hele veien der. De som vil ha et bilde av hvordan han er som spiller kan se for seg en litt mindre versjon av Ujah men med noe bedre nese for medspillerne.

                                      Også skuffende at unggutta ikke løp mer og dro til mer i duellene. Kanskje hadde alle beskjed om å unngå de verste taklingene? Dog skal det sies at jeg tror det var en av unggutta med uvisst navn som avgjorde på slutten med et fint raid langs dødlinja avslutta med et ferdigscora innlegg til Bolly.

                                      Tror det var lite å bli klok på her for trenere og spioner. Vedder på at ingen av de ca 50 som var på Åråsen kommer til å stjele Fofana basert på det de så heller.

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        Innlegget som Bolly scoret på kom fra Osvold. ( som vel var det eneste Osvold lyktes med i kampen.)
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        • Ungfugl
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Dec 2011
                                          • 113

                                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Fofana var leken og scora 1 mål hvor han dro vekk forsvarspiller og keeper.. Han blei også skada (strekk???) men var banens klart beste fram til da.Virka veldig hurtig og utrolig teknikk
                                          Vel hvis man skal se det positive i det så må det vel være at en eventuell skade setter ned prisen, og dermed høyner sannsynligheten for at vi har råd?

                                          Kommentar

                                          Working...