Treninger 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    Opprinnelig skrevet av superbøffel
    K
    1. Laget:
    Sead
    Stoor – Østli – Nystuen – Ringen
    Palmi – HH – BHR – Bolly
    PVM
    Føniks
    Takk for update.

    Begynner vi endelig å se konturene av et klassisk LSK-lag nå? Spesielt Ringen og Bølly på kanten lukter svidd!

    Synd vi ikke har plass til en 12. mann. Savner en target-man ala Powell, Sundgot eller Zane (jada, da hadde alle forskjellige kvaliteter, men var staute menn!).

    Okke som. Her er det bare å stille med bluss i ræva til søndag!
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      Delvis enig Benny, men det hjelper ikke med en bauta på topp om ingen kan legge inn. Bolly er god på mye, men å legge inn er ikke en av de tingene. Palmi trekker jo oftest inn.

      Den sentrale midtbanen skal vi dog mange år tilbake for å finne liknende kvalitet på.

      Mitt tips: det blir nytt Bollywood show på søndag. Den gutten har tatt store steg! Med Stian bak seg er det enormt med offensiv kraft på venstesiden.
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      • *46*

        Opprinnelig skrevet av superbøffel
        Delvis enig Benny, men det hjelper ikke med en bauta på topp om ingen kan legge inn. Bolly er god på mye, men å legge inn er ikke en av de tingene.
        Han er bedre når han kan komme på høyresiden. Synes han har blitt bedre på å legge inn fra venstre i høst. At Palmi trekker mye inn, kan jeg tilgi hvis han putter 7-8 mål.

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          Opprinnelig skrevet av *46*
          Han er bedre når han kan komme på høyresiden. Synes han har blitt bedre på å legge inn fra venstre i høst. At Palmi trekker mye inn, kan jeg tilgi hvis han putter 7-8 mål.
          Jepp, fra venstre er det ille. Funker uansett som f de få gangene det flyter, men dessverre er det liten bruk for en bauta i boksen sånn vi tydeligvis skal spille.
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9466

            Litt off topic men, Årets øyeblikk hittil på Åråsen:

            Bolly forserer som faen nedover venstre sia. Dribler en. Dribler to. Dribler tre! Kommer ned forbi Kanari-Fansen. Alle er i ekstaste. Detta lukter svidd, og mulig mål! For inn forran kassa er to mann på vei. Bolly er fortsatt i farta, og velger å legge inn på "direkten" når han er nede der UFC står. Han legger inn... Tre meter(!) over spillera våre inne i boksen. Ballen går til innkast... Og av en eller anna grunn, så klikker det totalt for Bolly; han hopper og skriker og skjeller ut de to i boksen.

            Fy faen å jeg dævva!

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3208

              Trening lørdag 17. november

              Lite å rapportere fra dagens trening på Åråsen i lett regnvær 11.00-12.00. Daff trening, som ofte før kamp. Ingen formasjonstrening. Alle aktuelle spillere så ut til å være blant de 22 utespillerne og tre keeperne som trente; blant de 22 deltok for en gangs skyld i år, på linje med alle andre, spilleren som i mange år har hatt trøye nummer 18. Jeg håper det kan tyde på at han har en viss mulighet for å få noen minutters innhopp på slutten av kampen og spillerkarrieren på søndag. Jeg snakker naturligvis om spilleren som lyder navnet

              gilbert

              Kommentar

              • perrern80
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2006
                • 603

                Opprinnelig skrevet av knut
                Litt off topic men, Årets øyeblikk hittil på Åråsen:

                Bolly forserer som faen nedover venstre sia. Dribler en. Dribler to. Dribler tre! Kommer ned forbi Kanari-Fansen. Alle er i ekstaste. Detta lukter svidd, og mulig mål! For inn forran kassa er to mann på vei. Bolly er fortsatt i farta, og velger å legge inn på "direkten" når han er nede der UFC står. Han legger inn... Tre meter(!) over spillera våre inne i boksen. Ballen går til innkast... Og av en eller anna grunn, så klikker det totalt for Bolly; han hopper og skriker og skjeller ut de to i boksen.

                Fy faen å jeg dævva!
                (Ironi) He he skjønner'n gått jeg, hvor i hæl.... høyrevingen som skal komme (kansje litt langt ut?) på bakerste stolpe! Har jo gjort dette gjentatte ganger, det bør jo sitte at denna kommer på enden av 5 eller 16 meter'n (ironi)
                Uannsett har Bolly spilt storartet på den plassen han har blitt tildelt, og jeg gleder meg til og følge han videre.

                Kommentar

                Working...