Hvis du tror det er gratis for lag fra Danmark eller Sverige å komme seg til Lillestrøm for å spille kamp, så må du nok tro om igjen.
Treningskamper 2012
Collapse
X
-
Kommentar
-
Får man et ok lag fra Sverige eller Danmark til hallen en lørdag til et normalt klokkeslett, vil jeg tro man tjener inn utgiftene ganske greit på billett- og kiosksalg. Kjøre på med billett/sesongkortsalg og effektsalg i tillegg så blir det enda litt mer ut av det. I steden velger man å spille kamper mot kjedelige lag på hverdager, til tidspunkt ingen kan komme på.Kommentar
-
Får man et ok lag fra Sverige eller Danmark til hallen en lørdag til et normalt klokkeslett, vil jeg tro man tjener inn utgiftene ganske greit på billett- og kiosksalg. Kjøre på med billett/sesongkortsalg og effektsalg i tillegg så blir det enda litt mer ut av det. I steden velger man å spille kamper mot kjedelige lag på hverdager, til tidspunkt ingen kan komme på.
Som Jesper sa er fasilitetene våre "magiske" i hans egne ord og det er ikke tilfeldig at Uwe drar hit får å bruke dem.
Dette vil gi bra matching og penger i kassa.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Tromsø og Aalesund får hvertfall hard matching med FC København, Shaktar Donetsk og Anzji.
Hvis vi før noe i nærheten skal det bli muligheter for å vise seg fram for Isak og Sead bak...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
LSK har enda ikke sagt noe om hvem dem møter på La Manga, men Brann har sagt til Nettavisen (eller dem har lest det et sted - det vet jeg ikke) at de møter LSK 23.02.2012 på La Manga.
Tippeliganens treningskamper 2012
BRANN:
23.02: Brann - Lillestrøm (La Manga)Kommentar
-
gilbertKommentar
-
Tidligere år har et excel-ark med booking av hallen vært tilgjengelig. Finner ikke noe slikt nå. dette arket var identisk med det som gjerne henger på kiosken inne i hallen. Det var en veldig praktisk resurs om man ville få med seg litt ball i hallen.Kommentar
-
Det ser ut som om kampen går kl 15-17.Kommentar
Kommentar