Gårsdagen LSK II match

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

Gårsdagen LSK II match

Noen som har rapporter?

Leste en sak i papirutgaven av RB. Hauge fikk to stjerner og Kiko en. Ellers mye "ukjente" navn i 11er'n.

Endte forresten 1-1.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
  • _Fugl_
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2005
    • 42

Kanskje litt dumt å trekke opp denne tråden, ettersom det er noen dager siden matchen, men kliner til.
    Har ikke sett mange 2. lags matcher i år, men tror dette var en heller dårlig match fra vår side. Var en jevnspilt kamp med mange dueller. Vi hadde ballen mest, men FFL skapte helt klart flere og større sjanser og burde ha punktert kampen på stillingen 1-0, da de hadde et par skikkelig fete. Harald gjorde en solid jobb defensivt, men har en tendens til å slå litt for ofte langt bakfra. Kiko var også brukbar. Prøvde seg på en del skudd fra distanse, uten å få skikkelig treff. God til å fordele baller på midten. Mato hadde mulighet til å sende oss i en tidlig ledelse, da han fikk stå umarkert på et innlegg, men headingen fra ca 10m. gikk desverre utenfor. Gjorde det godt igjen med en utsøkt assist på utlikningen.
    Må si jeg er litt skuffet over det ungutta presterte, men de kommer nok sterkere tilbake.

Kommentar

• BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

Opprinnelig skrevet av _Fugl_
      Kanskje litt dumt å trekke opp denne tråden, ettersom det er noen dager siden matchen, men kliner til.
      Overhodet ikke. Andrelaget er den viktigste arenaen for å spille seg inn. Kan f.eks. Kiko eller Mato tilføre førstelaget noe?
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• _Fugl_
        Medlem
        Hoffnarr
        • Apr 2005
        • 42

Ser jo helt klart at Kiko forstår spillet forball. Gjør som sagt mye bra, men virker litt rusten. Har spilt med Mato tidligere i Skjetten og det vil overaske meg om han ikke vil bli fast inventar i 11´rn etterhvert. Hvis han bare holder seg skadefri og motivasjonen er der. Hørte noe snakk om at en tysk klubb var interesert. Noen som vet mer?

Kommentar

Working...