Syns den hjemmesiden så mistenkelig dårlig ut ,til og med skrivefeil på forsiden(patnere skal vell være Partnere) Håper kfl styret ikke har blitt lurt her.Er det lov for et medlem og spørre hvor mye dette firmaet tar for denne jobben???
KFL medlemskap 2012
Collapse
X
-
Jeg forventer er svar på dette spørsmålet,ikke ei krone blir satt inn på denne kontoen før jeg får bekrefta at dette er et seriøst firma.Kommentar
-
Uten at jeg kjenner til disse kan jeg si at det ikke er uvanlig å starte datterselskaper som tar over deler av driften eller der de starter en ny del av driften i. Regnskapstallene for 2011 kommer ikke før i oktober så det er vel sannsynlig at de har hatt inntekt i denne perioden.
Tillegg: Jeg betaler i hvert fall min regning uten å være bekymret.Last edited by Kjell.T.Ring; 07.01.2012, 12:00.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Vi er nok ikke deres første kunde nei.
Stabæk har også IntelliBill inne i sine systemer viser et lite googel søk : http://bu.stabak.no/stab_kmodellen_1...17_for_web.pdf
Dette purregebyret er jo uansett ikke noe dere vil komme noen vei med. Hvis man ikke betaler så må man bare anse at personen ikke ønsker å være medlem. Hvis derimot personen er for sent ute kan han da bare svare at han ikke betalte for å melde seg ut og så melde seg inn igjen. Ingen purregebyr man trenger betale da.
Tåpelig at dere følger IntelliBill sitt krav om å måtte ha noe slik!
Stusser også på denne nettsiden da de har en blanding av Norsk og Engelsk på deres side. Menylinjen "home".
Også deres side med "partnere" som ikke inneholder noen samarbeidpartnere.KnutHSolbergKommentar
-
Jeg kjenner selvsagt ikke til avtalen mellom IntelliBill og KFL, men det er vanlig for denne type selskap å få betalt via purregebyr. Således er det naturlig at IntelliBill ønsker dette fakturert. Samtidig har jeg problemer med å se at KFL som kreditor ikke har fullt ansvar for gebyrene som faktureres, uavhengig hvem som sender fakturaene.
Jeg kjenner et sting av irritasjon over å få en faktura med forfall 7 dager etter, samt trussel om gebyrer, men det er likevel ikke så ille at jeg ikke betaler fakturaen med den største glede.Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.Kommentar
-
Da er vi minst to familier av inaktive brukere Jørgen :-)
Foreslår at vi istedet benytter portalen 'retard' Ed som er designet for sånne enkle sjeler som oss..
Kommentar
-
Prøver etter beste evne å følge tilsendt bruksanvisning, men skjønner absolutt like lite som tidligere. Slik jeg ser det, har KFL fire muligheter:
1. Legge ut en detaljert trinn-for-trinn bruksanvisning som fungerer.
2. Gi idiotibill.no klar beskjed om at de må klare å importere eller registrere informasjon om familiemedlemskap.
3. Tilby et alternativ som fungerer, f.eks. kontant betaling.
4. Vinke farvel til mange trofaste medlemmer.Kommentar
-
Jeg skjønner heller ikke hvordan jeg kan endre til familiemedlemskap for min familie, sånn at alle kommer under samme paraply. Jeg trenger nok en oppskrift, for så langt skjønner jeg ingenting...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Litt utfordrende for en som ikke helt har oversikten på når Lånekassa har planer om å gjennomføre sin første utbetaling dette semesteret, men jeg skal vel klare å skrape sammen penger innen fristenKommentar
-
Hvis du har lest litt av det vi har skrevet tidligere så gjør det ingenting om det går over fristen...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
De som normalt har fått tilsendt familiemedlemsskap, men denne gangen mottok en giro for hvert husstandsmedlem, kan benytte "sjefen i huset" sin tilsendte giro, endre beløpet til 500,- og betale, så skal vår samarbeidspartner og KFL sammen vaske og pussle sammen listene etterhvert som vi mottar betalingene.
Send oss gjerne en mail, med husstandens navn på, når dette er gjort, da blir vi raskere ajour.
Når det gjelder innlogginger på medlemsportalen, ber vi folk vente med å utforske denne, da den ikke er slik som vi skulle ha den. Det jobbes med å få denne i orden, og info kommer når alt er på stell.
Står du fast, er det bare å sende en mail til medlem@kanari-fansen.no . Vi hjelper deg gjerne.
2012 - Rock`n Roll.Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Jeg er ikke av den surmulende typen, snarere tvert i mot, men dette intellibillgreiene irriterer meg.
Jeg har ventet (lovlig) lenge med å fornye medlemskapet mitt i KFL, men tenkte jeg skulle prøve i kveld.
Maken til irriterende og amatørmessig løsning!
En nettside som ikke lar deg trykke på backspace, uten å bli tatt tilbake til forrige side? Litt irriterende når man skal fylle ut felter etc. Dette er sammen med skrivefeil naturligvis bare småpirk, men det bidrar til en ganske uspiselig pakke.
De fleste kommer seg vel i gjennom etter en stund, men dette taper vi -garantert- potensielle medlemmer på.Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Jeg får det fremdeles ikke til. Det fryser seg og er generelt jævlig. Uansett om det går knirkefritt for andre, så er dette i mine øyne en dårlig løsning, som distanserer KFL fra sine medlemmer. Med det mener jeg at det for enkelte vil virke rart å logge seg inn på en side, som ikke direkte har noe med KFL/Lillestrøm å gjøre. Det ser halvgjort ut, og virkelig ikke spesielt pålitelig. Jeg hevder ikke at det faktisk ER upålitelig, men jeg skjønner at det kan oppfattes slik.
Jeg forstår naturligvis at KFL vil vårt beste, og har valgt en løsning en kan stole på, men her tror jeg desverre man har bommet på rammene rundt. I kombinasjon med sen utlevering av giroer (sammenlignet med tidligere år) - og en løsning som ennå ikke var 100% (utydelig informasjon på giroene) har man nok skremt unna en del rutinerte medlemmer og potensielle nykommere.
Det beste ville vært å ha en innmeldingsfunksjon på KFL sine egne hjemmesider. Alt på ett sted! Det er samtidig også det mest naturlige stedet å lete etter innmeldingsmuligheter for helt nye medlemmer som ikke har fått giro i posten, basert på tidligere medlemskap.Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
-
Jeg har fått betalt medlemsskapet med kid fra giroen, men hele innloggingsbiten i intellibill virker unødvendig/overflødig. Om intellibill allikevel er en bakenliggende funksjon for å sikre ryddighet i medlemsregistre, er det vel ikke nødvendig å legge ved innloggingsinformasjonen på giroen dersom kun et fåtall av medlemmene trenger det?
Mulig det bare er jeg som henger meg opp i ting og er vanskelig. Nå er uansett medlemsskap (+litt tifo) og sesongkort betalt, så nå er jeg covered frem til neste år.Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
-
Det kommer til å bli mye spennende vi kan gjøre med portalen etterhvert, bare smør dere litt med tålmodighetKim
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar