KFL medlemskap 2012
Collapse
X
-
KFL medlemskap 2012
Foreslår at diskusjon rundt dette temaet taes her.
Ellers anbefaler vi at alle spm sendes til styret@kanari-fansen.noKim
Styremedlem KFL -
Selv klarte jeg kunststykket å gjøre meg selv og resten av familien til "inaktive brukere".Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Og noen får ikke logget inn selv om man har 5 forskjellige brukernavn med passord....Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Foreslår at diskusjon rundt dette temaet taes her.
Ellers anbefaler vi at alle spm sendes til styret@kanari-fansen.no
Håper den kommer frem?Kommentar
-
Enten må det komme en lettfattelig, steg for steg brukerveiledning på hva jeg skal gjøre på portalen, under fortusetning at jeg kommer inn der, da... Eller så må jeg få en ny korrekt faktura på familiemedlemskap.
Alt jeg ønsker er å støtte Kanari-Fansen med et familiemedlemskap, ikke ha 1000,- + straks påløpende purregebyr utestående hos firmaet Intellibill!Kommentar
-
KFL har ingen rett til å sende ut purregebyr, det er tross alt frivillig å melde seg inn i KFL for 2012. Velger jeg å ikke betale fakturaen som kommer, så er jeg ikke å betrakte som et medlem i KFL.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Regnet nesten med att det med purregebyr var kødd fra KFL, men hvis dette er seriøst ment så begynner jeg å lure. Enig med rønnern, det er ikke lov til å ta purregebyr på noe som er frivelig innmelding på. Bedre med å true med att Mykle ringer hvis du ikke betaler, det er mer effektivt.Kommentar
-
Beklageligvis er det litt oppstartsproblemer, men vi håper dette vil løse seg raskt.
Når det gjelder dette med purregebyr så er ikke det noe vi ønsket, men som intellibill krevde å ha med. MEN det er KFL styret som bestemmer når en ny giro sendes ut, og det vil ikke skje med det første, så dette er ikke noe å tenke på egentlig.
Når det gjelder innloggingsproblemer så jobber vi med å finne ut hva som er galt der.
Håper dette var litt oppklarende. Ellers oppfordrer vi også til å sende mail til styret hvis det skulle være noe mer.
Knut: du kan fint sende til medlemsmailen, mail sendt dit havner hos Mari, og ikke hele styret.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Når det gjelder dette med purregebyr så er ikke det noe vi ønsket, men som intellibill krevde å ha med.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Det er vel kun KFL som har hatt en ordning der man må melde seg inn hvert eneste år. Vanligvis må man enten melde seg ut eller betale. Og da kan man også gi purregebyrPetter Ø - Kreativ Kanaris
-
Det hjelper lite å sende mail eller pm til styret når ingen svarer på henvendelsene...
Ellers kjenner jeg at jeg blir skikkelig grinete når det trues med et purregebyr til meg som alltid har betalt medlemskapet så fort en giro har dukket ned i posten. Jeg stoler ikke på at det ikke vil komme et purregebyr, selv om KFL velger når neste giro blir sendt ut.
Dette må dere ordne opp i SNAREST, ellers ender KFL opp med færre medlemmer og mindre inntekter enn i fjor, og det ønsker vel ingen?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Ellers kjenner jeg at jeg blir skikkelig grinete når det trues med et purregebyr til meg som alltid har betalt medlemskapet så fort en giro har dukket ned i posten. Jeg stoler ikke på at det ikke vil komme et purregebyr, selv om KFL velger når neste giro blir sendt ut.
Dette må dere ordne opp i SNAREST, ellers ender KFL opp med færre medlemmer og mindre inntekter enn i fjor, og det ønsker vel ingen?
Jeg blir flau av mengden syting det er internt i supportermiljøet i Lillestrøm. Merkelig at ikke flere melder seg for å hjelpe til når de tydeligvis har fasiten til alt som blir gjort. Gi styret litt tid og slutt å krisemaksimer så jævlig! Dette vil ordne seg, men kanskje ikke innen den neste halvtimenPetter Ø - Kreativ Kanaris
-
Det har såvidt gått et døgn siden giroen datt ned i postkassa og du klager på at ikke styret svarer på henvendelser?! Tror du blander KFL med en anen supporteklubb hvor medlemmene går på trygd.
Hva skal styret ordne opp i? At du ikke stoler på at det ikke kommer purregebyr?
Jeg blir flau av mengden syting det er internt i supportermiljøet i Lillestrøm. Merkelig at ikke flere melder seg for å hjelpe til når de tydeligvis har fasiten til alt som blir gjort. Gi styret litt tid og slutt å krisemaksimer så jævlig! Dette vil ordne seg, men kanskje ikke innen den neste halvtimenNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Nå får folk roe ned litt og la oss prøve å løse dette. Vi har jobber som vanlige folk og dermed vil det ta litt tid å svare og fikse evt problemer.
Kan herved garantere deg at du slipper å betale 1250 kr for familiemedlemskapet ditt og at du slipper purregebyr, Jordbakke.
Vi har hatt flere innmeldinger og ingen utmeldinger de siste dagene, så ting kan ikke være så ille!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Nå får folk roe ned litt og la oss prøve å løse dette. Vi har jobber som vanlige folk og dermed vil det ta litt tid å svare og fikse evt problemer.
Kan herved garantere deg at du slipper å betale 1250 kr for familiemedlemskapet ditt og at du slipper purregebyr, Jordbakke.
Vi har hatt flere innmeldinger og ingen utmeldinger de siste dagene, så ting kan ikke være så ille!
Jeg er egentlig en blid og grei gutt, så da skal jeg betale familiemedlemskapet med gledeNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
-
Mistenker kanskje at Kanarifansen er "prøvekanin" for godeste Intellibill; og får forsøke å ta det med godt mot . . Håper bare regningen fra Intellibill gjenspeiler kvaliteten på tjenesten . . .
Hadde selv noen "banne og sverte"-tokter da jeg forsøkte å endre de 5 mottatte regningene tilbake til ett familiemedlemsskap...
Ble så oppgitt at jeg googlet "det kjente firmaet IntelliBill som har løftet oss til et profesjonelt nivå . . ." (som det står i fakturabrevet), og fant følgende:
- Intellibill ble etablert 2. september 2010 . . .
- Intellibill hadde ingen inntekter i 2010 . . . .
Kanarifansen er kanskje første kunde (?)
Interesserte kan for øvrig lese mer på den omfattende hjemmesiden http://www.intellibill.no/; legg spesielt merke til det omfattende Patner-nettverket . . .
Kontoret er for øvrig plassert i Østensjøveien bare en liten kilometer fra våre kjære "venner" på Valle . . .woodyKommentar
Kommentar