Kanarifansen SIST på Fair Play-statistikken!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

    Kanarifansen SIST på Fair Play-statistikken!

    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

    Stuart Baxter har forstått det.
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4380

    #2
    Haha! Hva faen er detta for no søppel??
    ..................

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      #3
      Det er dommerstanden som setter disse "karakterene". Dette er jo bare nok et bevis på at dommerstanden har et eller annet imot oss. Jeg fatter det bare ikke.

      Ingen, og da mener jeg INGEN, andre supporterklubber i Norge har klart å lage så god atmosfære på stadioner rundt i Norge. Av de andre store supporterklubben er Klanen de aller verste til å slenge dritt til både motstanderens spillere og supportere.

      Er NøFF og dets dommere kjøpt og betalt? Det er absolutt et legitimt spørsmål :!:
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • rEPPA
        *****istrator
        • Nov 2003
        • 3933

        #4
        Dette sier vel litt mer om dommerene enn om Uwe/Halle/kanari-fansen? Det er 6 stykk dommere som avgir bedømmelse på dette, og det viser igjen at det ikke finnes en eneste dommer i Norge som liker LSK/Kanari-fansen/Lillestrøm osv. Ja til svenske/danske dommere i Norge, så kan Sverige/Danmark få de søppledommerene vi har. Da kanskje det blir fair play med dømminga også!
        www.kfl.no/debatt

        Kommentar

        • Jan Banan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 809

          #5
          Det er jo helt utrolig... Kan skjønne at fansen får pepper dersom det er riktig at det ble kastet mynter etter Odd-kampen. Men når andre lags trenere og ledere konkurrerer i å vise fingeren og skrike mest dritt til hverandre; så hva i helvete gjør våre ledere nederst på samme rangering?
          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

          Stuart Baxter har forstått det.

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #6
            Opprinnelig skrevet av Jan Banan
            Kan skjønne at fansen får pepper dersom det er riktig at det ble kastet mynter etter Odd-kampen.
            ...og så var det vist en i Klanen som brukte bluss :lol:
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • Jan Banan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 809

              #7
              Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
              Opprinnelig skrevet av Jan Banan
              Kan skjønne at fansen får pepper dersom det er riktig at det ble kastet mynter etter Odd-kampen.
              ...og så var det vist en i Klanen som brukte bluss :lol:
              Hehe, a very naughty boy indeed! :lol:
              - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

              Stuart Baxter har forstått det.

              Kommentar

              • andee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 1191

                #8
                Og hva gjorde Brannbataljonen da Tore Andre Flo tok turen til Bergen? Brann ligger nest øverst på "Publikums oppførsel"! Jeg ler så jeg griner. Den enorme støtten og synginga vår blir altså knust av "hore-tifo" i Bergen, blussing av Klanen osv.

                Egentlig er det jo ingen bombe, da det er dommere, assistentdommere, fjerdedommere, kampinspektører og dommerobservatører (de samme svina som fordomsfullt putta klubben vår øverst og nederst på lista over henholdsvis de minst fairspillende og de mest fairspillende klubbene i Tippeligaen) som har vekta skalaen over de beste og verste supporterne i Norge.

                Mener å huske at det var en hel busslast med dommere på hjemmematchen vår mot Odd, og hvis det da blei kasta mynt mot dommertrioen, styrker vel ikke akkurat det anseelsen vår hos de sortkledde gutta i fra helvete.

                Men egentlig betyr ikke undersøkelsen en dritt. Som Hjermundrud skriver på forsida, egentlig var det jo bare overskrifta som var negativ! Stuper man ned i teksten ser vi at Per Mathisen, Uwe Rösler og nesten også Roger Solheim er godt fornøyde med de gode supporterne til LSK.
                TS05 - Felt C

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Ingen bombe dette her nei. Synd at myntene som ble kastet ikke traff Skjerven..
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • mr.Jordbakke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3845

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                    Ingen bombe dette her nei. Synd at myntene som ble kastet ikke traff Skjerven..
                    jeg tror en av myntene må ha truffet han midt i planeten utfra dømminga sist :lol:
                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                    Mvh
                    Mr.Jordbakke

                    Kommentar

                    • Do'h
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 1891

                      #11
                      Så vi har gått ifra 2. til Siste plass i denne konkuransen nå?
                      Jeg er IKKE hvordan vi har blitt dårligere supportere siden ifjor.
                      Men siden det er SÅNN dommerne vil at vi skal være så får vi faen meg bare gi dem mer av det onde :evil:
                      LSK FOR GULL 2006

                      Kommentar

                      • chrissp
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 2403

                        #12
                        Dette er jo bare helt utrolig dumt. Jeg skal klare å ta kritikk hvis det er berettiget, men dette er bare så bak mål som det kan få blitt. La oss bare glemme de kjøpte-og-betalte-gutta-i-sort, journalister og annet møl som ikke har peiling.

                        Det som betyr noe er KUN hva spillerne, trenerne, ledelsen og oss sjøl mener. De og vi vet bedre!!

                        100% STOLT KANARIFUGL
                        Bølerkanaris

                        Kommentar

                        • lp
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Dec 2003
                          • 223

                          #13
                          Må inrømme at jeg ble litt stolt når jeg leste rb i dag.
                          Vi leder jo. er vel egentlig ingen som noen gang har tatt denne konkuransen seriøst.
                          lagene som leder her har tapt i mine øyne. følger alt hva nff sier.
                          dette driter vi i. så prøver vi å være like "dårlig" i hamar på søndag
                          Skjetten gutta
                          Wenche Myhre,
                          "Muligens Hooligans" ;)

                          Kommentar

                          • Mingus
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Mar 2004
                            • 193

                            #14
                            Forstår jo veldig godt at dommerne ikke liker ledelsen i LSK. Her har vi ledere som liker å vise glede, de løper ut på banen etter kampslutt, hopper og spretter og viser spontane gledesutbrudd. Ledere som er med og hyller sine supprtere etter kamp, deltar i sang og danser etter det fansen synger.
                            De er desverre ikke ledere som under kamp viser fingern til trenerapparatet til motstanderene i det de scorer(Tom Nordlie). De er desverre ikke ledere som aldri(!!) smiler(Reka). De uttaler seg desverre heller ikke i alle riksdekkende media, etter en tapt kamp, om hvor katastrofalt dårlig dommerne er(Morgan Andersen).

                            At da fansen som skaper den desidert beste stemningen i landet også kommer på jumbo plass er derfor veldig forståelig. Vi er desverre ikke prakteksemplet på hvordan fans skal være i Nff`s ånd. - vi ser jo alle hvordan de vil ha det i landskamper på Ullevåll. Ingenting overgår den stemningen som presteres der... Vi synger heller ikke om vold, skamslåtte bønder eller om å drepe motstanderne slik forbundets kjeledegge(apene) gjør.
                            Nei! KFL vill ikke stå på topp av en sånn liste før vi holder helt kjeft i kampene. Vi må rett og slett slutte og engasjere oss... forsvinne...

                            Noen som lurer på hvorfor det ALLTID blåses 60-40% i favør bortelaget på Åråsen eller tilsvarende i favør hjemmelaget på bortekamper?
                            Jeg beskylder da alldeles ikke dommerne til forbundet for å ha en egen agenda om hvordan dømming skal utføres!? Statistikken presentert i en annen tråd på dette forumet må man jo ikke bry seg om! At det kan være en sammenheng mellom dommernes oppfatning av klubb/supporter Norge og deres sææærdeles nøytrale dømming(?) er jo egentlig nå bekreftet...

                            Kommentar

                            • Rolergra
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Aug 2004
                              • 80

                              #15
                              Endelig vant vi noe!
                              Blir det utdeling av pokal etter cupfinalen?

                              Kommentar

                              • Vestfold Kanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Oct 2004
                                • 4583

                                #16
                                Hehehe :lol: Hvem bryr seg?

                                Vi er Norges beste fans,
                                ja visst faen er vi det.
                                Vi er Lillestrøm, Lillestrøm SK!!

                                8)
                                LOUD
                                PROUD
                                ULTRA

                                Kommentar

                                • Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                  Det er dommerstanden som setter disse "karakterene". Dette er jo bare nok et bevis på at dommerstanden har et eller annet imot oss. Jeg fatter det bare ikke.

                                  Er NøFF og dets dommere kjøpt og betalt? Det er absolutt et legitimt spørsmål :!:
                                  Av en annen nyhetssak i Dagbladet i dag fremgår det at LSK sammen med Start er det eneste laget i Tippeligaen som ikke har fått tildelt straffespark ennå. Til sammenlikning har Vålerenga og Rosenborg fått fem hver. Er det noen som tror det er noen sammenheng mellom den konsekvente dømminga mot LSK og dommernes vrudering av Kanari-fansen og LSK-ledelsen?

                                  Vennlig hilsen
                                  Torolf

                                  Kommentar

                                  • FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

                                    #18
                                    ligger hele lista ute? med begrunnelser og hele pakka?
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • Supermann
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 433

                                      #19
                                      Finner hvertfall saken i RB.. det er alt jeg har sett og hørt
                                      Ultras Felt C
                                      www.ultrasfeltc.com

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        #20
                                        At Roger Solheim ikke hadde noe konkret svar på hvorfor vi lå sist, tar jeg bare som et bevis på at dommerne har noe imot oss. Hadde det bare vært en enkelt episode under en kamp, kunne vi i hvertfall forstått det, men når det ikke er det og vi får en tilbakemelding som bare er svada når vi spør om hvorfor vi er sist, ja da må ting være forutbestemt.

                                        Kommentar

                                        Working...