Kanarifansen SIST på Fair Play-statistikken!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FuglAvFaan
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Aug 2005
    • 1

    #21
    Hvem faan bryr seg , bånner jo alle "tabbeler" fra før av , tar det som tillitt at ikke rasshøla liker oss!!!!!!!!

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      #22
      enig med mykle i avisa idag...

      hvorfor leder brann? de piper jo mot eget lag, disser egne spillere osv..

      når har vi gjort dette?? og vi er den supporterklubben som sikkert synger mest til eget lag..

      kanskje nff ikke liker tromma?? :o
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #23
        og ikke minst "Hore Flo"...
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • Supermann
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 433

          #24
          Er en merkelig avgjørelse syntes jeg, men det viser vel at vi er mest engasjerte?
          Ultras Felt C
          www.ultrasfeltc.com

          Kommentar

          • MedlemNR35
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 905

            #25
            Dette blir bare for dumt!

            Trenerene og oss på bunnen.Røsler er engasjert mens Halle sier vel ikke så mye i løpet av en kamp.De har aldri blitt vist bort av dommeren i forhold til Keiko og denne gjengen.

            Så over tiL Kanarifansen.Det er bare å drite i hele greiene.NFF har aldri vært fair mot LSK så i løpet av de siste sesongene synes jeg rett og slett at NFF ligger sist på fair play.Jævla amatører!

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #26
              Enig. NFF kan bare gi faen i å kritisere noen, de som selv er en temmelig svak organisasjon. Tidenes dårligste såkalte Fotball-forbund. Utrolig at Drillo klarte å ta de til et VM!

              Null innovasjon, de er inkonsekvente, forgubbet, pengeglade (ref. priser på landskamper), de styrer et innavla pampevelde uten like.

              At de går ut og VÅGER å kritisere den fine klubben LSK og dens stolte supportere sier alt om manglende vett og verdighet hos pappskallene som surrer vekk dagene vekk kaffimaskina på Ullevoll.

              Og en ting til: hadde vi ikke vært glade & gode supportere, så hadde NFF-pampenes (og Lyn's) lokaler vært tilgriset og delvis ramponert utvendig idag.

              Hadde dette vært utlandet hadde Hooligansen satt sine spor. Man fornærmer ikke publikummet ubegrunnet, ustraffet. Hadde de gjort noe tilsvarende med Kålenga kan du banne på at en eller annen skinhead/limsniffer/sprøytemisbruker/selvfornektende Odøling hadde urinert på døra til NFF i fyllerus. Takke meg til slike herlige supportere, NFF ?
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                #27
                Korreksjon:
                At de går ut og VÅGER å kritisere den fine klubben LSK SOM INNFØRTE PROFF-FOTBALLEN I DETTE LANDET og dens stolte supportere sier alt om manglende vett og verdighet hos pappskallene som surrer vekk dagene ved kaffimaskina på Ullevoll.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #28
                  Dette gidder jeg overhodet ikke å bli engasjert av. Med de begrunnelsene som blir gitt, er det tydelig at denne vurderingen er fullstendig verdiløs på grunn av manglende objektivitet.

                  Det som teller for meg er at Styre & Stell i og rundt LSK er godt fornøyd med tingenes tilstand. Det er tross alt de KFL er til for, ikke NFF.
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #29
                    phø, drittkåring.

                    Kommentar

                    • RSP
                      Moderator
                      • Aug 2004
                      • 10498

                      #30
                      Vi alle er vel enige om at denne "kåringen" ikke er verdt noenting. Har vært på alle hjemmekampene hittil i år, og aldri opplevd bedre stemning enn den kanarifansen har skapt. Vi tar ikke dette så tungt: Virker som om NFF, i likhet med media, er ute av stand til å registrere alt det positive som skjer i LSK.

                      Jeg er ikke i tvil om at kanarifansen kommer til å synge ut klanen bigtime i semifinalen mot enga. Og hva skriver Esten O. Særher etter kampen: Jo, han kommer ikke til å nevne faktum engang, kun nok en gang skrive godord om klanen - "som det er vedtatt at er Norges beste supportere."

                      Nei, sålenge laget setter pris på oss, gir jeg fullstendig blaffen i "kåringer" osv.

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #31
                        Kan noen skaffe en link til hele lista? vært inne på fotball.no og finner overhodet ingenting.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • theriksen
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Apr 2005
                          • 123

                          #32
                          FotballXtra på TV2 kjørte en kort diskusjon på dette i sin søndagssending, og det er fler enn bare vi LSK-supportere som er negative til denne lista. Erik Solér hadde også gått hardt ut i mediene og meddelt sin misnøye. For å sitere ham sånn noenlunde kan jeg skrive at han sa at det var på trynet at utdankede fotballdommere på over 60 som skulle sitte på tribunene på arenaene omkring i landet og se på det som foregikk på banen, hvordan dømmingen var, hvordan spillerne oppførte seg, hvordan benken og styreapparatet til begge lag oppførte seg og hvordan tilskuere på den andre siden av banen, til høyre og venstre og bak denne utdankede dommeren oppførte seg under kampforløpet før de til sist satte en karakter. Selv er jeg helt enig med både Fjøra og Solér om at denne FairPlay-tabellen bør avskaffes omgående ettersom den ikke eier verken relevanse eller rettferdighet.

                          ENDRET: En samlet liste som tar for seg seks kriterier og ikke bare fansens og ledernes oppførsel under kampløpet kan sees her.
                          Tor H. Eriksen
                          Sleeping is a form of art,
                          hence am I an artist.

                          Kommentar

                          Working...