Prøvespillere 2012
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Jeg føler meg svært lite betrygget ved at det dukker opp to afrikanske prøvespillere i de posisjonene hvor vi trenger noen som går rett inn i førsteelleveren. Ujaher vokser ikke på trær og de fleste trenger tid til å venne seg til alle kuldegradene på Romerike.
Denne tida har ikke vår nye toppscorer og vår midtbanegeneral. De må rett inn på laget.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!! -
Tolket notisen slik at dette var prøvespill som var avtalt for lenge siden. Før Haglund..?Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Jeg føler meg svært lite betrygget ved at det dukker opp to afrikanske prøvespillere i de posisjonene hvor vi trenger noen som går rett inn i førsteelleveren. Ujaher vokser ikke på trær og de fleste trenger tid til å venne seg til alle kuldegradene på Romerike.
Denne tida har ikke vår nye toppscorer og vår midtbanegeneral. De må rett inn på laget.
Men enig i at det er liten sjanse for at disse to er det vi trenger nå.Kommentar
-
Vi trengte investorhelp for å hente Ujah og Nosa også. Alle spillere fra Nigeria ser ut til å koste rundt 1 mill. Dette er nok ikke penger klubben har.Kommentar
-
Ferdig utvikla kanskje, men ikke ferdig tilpassa. Det var verken Nosa eller Ujah heller da de kom og Nosa ble det vel aldri.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Han var dog veldig varierende i starten. Jeg husker jeg sa til bruttern etter en treningskamp (mot Molde tror jeg) at Ujah kom til å komme seg til masse sjanser og brenne de fleste. Han vokste seg heldigvis veldig fort inn i Norsk fotball.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Jeg sa faktisk det motsatte. Tror faktisk aldri jeg har sagt det om aferikanske kjøp, men han syntes jeg så ut som gull fra dag 1!Kommentar
-
Fra RB sin livesending fra første trening :
Det skal også være med to prøvespillere framover. I dag kommer midtbanespilleren Jamal Arago (19) fra Ghana. Fra i morgen vil også ivorianeren med det fengende navnet N'Gebesso Agoussi (18) være på plass.Kommentar
-
Jeg likte best "Jamal gets a foul". Gratulerer
Ser ut som en god spiller...litt Nosa stil på han måten han rykker og sentrer.Kommentar
-
Kommentar