Lillestrøm junior 2012
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Juniorlaget gikk videre i nm i dag etter en sterk 4-3 seier hjemme mot Tromsø. Ohi, Osvold, Furseth og Holmedal scoret målene og Tromsø scoret utrolig nok på 3 straffer.Kommentar
-
VANT 4-3 OVER TROMSØ
http://www.lsk.no/no/sportslig/a-laget/nyheter/Vant+4-3+over+Troms%C3%B8.b7C_wtzG2x.ips
Noen som var på kampen og som kan fortelle litt om hvordan vi klarte å lage 3 straffer? Er det rekord?Elska þetta félagKommentar
-
VANT 4-3 OVER TROMSØ
http://www.lsk.no/no/sportslig/a-laget/nyheter/Vant+4-3+over+Troms%C3%B8.b7C_wtzG2x.ips
Noen som var på kampen og som kan fortelle litt om hvordan vi klarte å lage 3 straffer? Er det rekord?Kommentar
-
Hei, Pratet med Lagleder Solberg på Juniorlaget og han ga meg følgende Junior Tropp for 2012:
KEEPERE:
Stian Christensen (96)
Kristian Lillebo (95) Ny i fra Fjellhamar
FORSVAR:
Magnus Witzøe (93)
Christoffer Holsten (93)
Jakob Grefsli (94)
Simen Nordermoen (95) Ny fra Fjellhamar
Marcus Kveen (94) Ny fra Vålerenga
Simen Holter (94) Ny fra Raumnes & Årnes
Johan Kolbjørnsrud (94)
Amir Adjou (95) Ny fra Gutt
Hans Christian Bergsjø (95) Ny fra Gutt
Anders Baakind (95) Ny fra Gutt
MIDTBANE:
Fredrik Witzøe (93)
Markus Furseth (94)
Simon Gulbrandsen (93)
Joakim Holmedahl (95)
Espen Rødsand (94) Ny fra Rælingen
Lars Marius Heier Glasø (94)
Vetle Winger Dragsnes (94) Ny fra Rælingen
Atilla Rodriguez (95) Ny fra Gutt
Jørgen Kolstad (95) Ny fra Gutt
Keivan Ghaderamini (96) Ny fra Gutt
ANGREP:
Christian Bjerknes (95)
Joachim Osvold (94)
John Raymond Haraldsen (94)
Mark Tønnesen (94) Ny fra Raumnes & Årnes
Carl Oscar Moe Borgersrud (94) Ny fra Høland
Junior laget hadde visst allerede trent en god stund, startet 4.1 og de skulle spille Treningskamp i morgen mot Valdres.
I følge Solberg, så var det mange spennede nykommere også på Juniorlaget. Marcus Kveen som kommer fra VIF har Landskamper på G15, G16 og G17.
Borgersrud fra Høland scoret visst to siffret med mål i 3. Div i fjor.
Nordermoen hadde vært en av Fjellhamamrs beste spillere til tross for at han var guttespiller i fjor.
R & Å, gutta går for å være Øvre Romerikes største talenter.
De 2 Rælings gutta hadde imponert voldsomt på de Fysiske testene.
Så de så meget positivt på tingene på Juniorlaget, da alle spillerne de ønsket hadde takket ja.Kommentar
-
JET-turneringen har startet i dag: Juniorene startet med en sterk! 4-1 seier over Godset. 2 av Bjerkenes, ett av Furseth og ett av Widzøe. Ellers har vi med svært få hospitamter....1 eller 2...ihvertfall Bruno Leite fra Skeid, som er et stort talent - 95årgang fra Skeid. I tillegg har jeg fått høre at vi hadde Gard Aarvik i mål....personlig trodde jeg faktisk han var i Enga, og egentlig merkelig om vi har en hospitant fra Enga siden de er med selv...men mulig han har meldt overgang da han langt fra er noe førstevalg på juniorlaget deres.
Faye Lund (vanlig juniorkeeper for oss) er muligens med a-laget?? Hva Stian Christensen driver med aner jeg ikke...nok om det - hovedsaken var at resultatet var MEGET BRA!!!!Kommentar
-
Vetle Rygh er også med som hospitant. Tror han spilte mot Viking ettersom Høibråten var i Fredrikstad.
Kommentar
-
-
3-1 tap mot GAIS fra Sverige i dag, ny goal av Bjerkenes...og målet gjorde at vi slo Gais på bedre målforskjell og gikk videre fra gruppa som toer bak Viking. Vi møter Odd i kvartfinalen, lukter litt at det blir tap der....en kompis av meg som er og ser turneringen mener at Odd og Rosenborg er de lagene som har sett sterkest ut i gruppespillet...men kamper lever jo ofte sitt eget liv, så det er lov å håpe!Last edited by Bukkenbruse; 11.07.2012, 07:31.Kommentar
-
1-3 mot GAIS var ikke spesielt imponerende med tanke på at vi ledet kampen og i tillegg fikk GAIS 2 mann utvist i følge livescoren til futbol24.com.
Men bra å gå videre til sluttspillet!Kommentar
-
Juniorene røyk ut av NM i går på straffer borte mot Sarpsborg. Skuffende resultat, da jeg mener at Sarpsborg er et lag vi skal slå. Ser ut som om alle bortsett fra Ohi var med, så kan man jo alltids diskutere laguttak etc. Skal også legges til at en kompis av meg som var og så kampen mente at vi burde ha vunnet, og at vi var klart best i 2.omgang og i ekstraomgangene og hadde 2-3 i stolpe/tverrligger. Synd for gutta, nå er det stort sett kun forhåndsfavorittene og Lørenskog + Sarpsborg igjen i NM. Lillestrøm hører definitivt med i det selskapet der og vi skulle absolutt hatt gutta videre til kvartfinale i nm.Kommentar
Kommentar