Selv den mest ihuga Sarp supporteren må innrømme at denne seieren var et RAN. LSK hadde 4 stolpetreff, og spilte visstnok også med en mann mindre halve kampen.
Lillestrøm junior 2012
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Målmaskinen Christian Bjerkenes scoret (selvfølgelig) målet da G17-landslaget spilte uavgjort 1-1 mot Ukraina.
Marius Høibråten spilte hele kampen på stopperplass.
Kommentar
-
Så ikke kampen, men LSK vant 1-0 etter mål av Ramstad etter 3 min.
Kampfakta her:
Kommentar
-
Vi vant 2-1. Er kun 3 kamper igjen og det skiller kun to poeng mellom nr 1 og 4. Kan fort bli slik at alt avgjøres den siste matchen. Vi møter Oppsal og VIF møter Bærum.
Kommentar
-
Juniorlaget vant torsdag sin nest siste kamp med 5-1 mot KFUM:
Dessverre så er differansen opp til 1 og 2 plass 4 poeng så en 3 plass blir nok status i år.Kommentar
-
Kommentar
-
På vei ut av hallen i går så jeg et lag kledd i rødt som så ut til å skulle spille en kamp. Lite visste jeg at motstanderen skulle være juniorfugla. Hvor kunne jeg fått informasjon om det? LSK.no?
Jeg har for øvrig hørt rykter om en policy-endring i UA, der den nye planen er at lokale talenter skal utvikle seg i sine lokale klubber. Dette har visstnok ført til en masseoppsigelse blant trenere i systemet, og en betydelig mindre offensiv satsing på området. Kan noen avkrefte eller utdype dette?"I'm terrified, mortified, petrified, stupified... by you."Kommentar
Kommentar