LSK - Sarpsborg, 27. jan kl 17, LSK-hallen
Collapse
X
-
Kommentar
-
ja får da håpe du gjør det for julaften er da ingenting å glede seg over så sant du ikke er under 12 år da Håper og regner med at det blir mange i hallen i morgen.Jeg har tatt meg fri fra jobb for denne kampen SKAL jeg seKommentar
-
-
Er du sikker på det tullebukk? Mener at dette var en av fordelene som ble fjernet før fjorårssesongen. Står ingenting om gratis inngang på treningskamper i sesongkortfolderen, ei heller i billettinformasjonen før denne kampen på lsk.noMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Fikk e-post fra LSK i dag om at jeg kunne hente to gratis billetter til treningskamper i vår. To stk pr sesongkort kjøpt 15 des eller tidlig. Hentes på shop'en.Kommentar
-
Edit: Er det inngang til treningskamper som er gavekortet?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Stian Christensen i mål; mange blytunge bein
I dagens papir-RB understreker Magnus Haglund at en ikke bør ha for store forventninger til dagens kamp, gitt at en har tre treningsuker med stadig økende intensitet bak seg, og mange spillere med veldig tunge bein. Fram til slutten av mars og seriestart vil prioriteringa være trening, heller enn resultat i treningskamper. Björn, Johan og Mathis er tre spillere som har vært tatt litt mer individuelle hensyn til, for å forebygge skader. De to første kan være aktuelle på topp i 4-4-1-1, men Haglund har ennå ikke helt bestemt seg. Mange spillere vil få sjansen i dag. Verken Logi eller Sead er klare, så det 15 år gamle stortalentet Stian Christensen vokter buret.
(Hvis mange får sjansen, er jeg spent på om Philippe N'Gebesso får en mulighet på topp; siden han har fått en tredje uke med prøvespill, burde det være godt håp om det.)
gilbertKommentar
-
Kommentar
-
Gleder meg stort! Forventer ikke det helt store prestasjonsmessig, men derimot at Haglund allerede har satt sitt stempel på laget og at det vil synes i kampen. Aller mest spent på Toindouba, håper han stiller fra start og får spille mye. Spent på hvor mange som dukker opp også, kanskje rundt 1500?Kommentar
-
Skjer ikke noe på radio eller sumo enda... Ivrig!!!!!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Selv om det er treningskamp, er det rart sumo ikke viser bilder ennå.
I dag tar jeg på meg analysebrillene og ikke supporterbrillene!
PS: På sumo har Christensen draktnummer -1. Artig!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
johan er en av tre som har blitt tatt hensyn til for å forebygge skader.. hva er hans utfordringer? vet at bolly lett får strekk + bbs har ankelen..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
Kommentar