Ønsker deg velkommen til LSK. Håper du vil trives å lykkes i din nya jobb
Daglig leder i LSK: Jo Henning Espevalen
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Bet meg merke i følgende fra saken som ligger på lsk.no:
«Jeg har syklet fra Kløfta til Åråsen fra barns ben av med en ettgirs Apache-sykkel, og funnet flasker under tretribunen for å betale inngangen».
Mannen er kvalifisert!
Velkommen!LSK Norges beste lagKommentar
-
-
Kommentar
-
- Daglig leder har det øverste administrative ansvaret for driften av klubben. Dette innebærer blant annet hovedansvar for økonomi, personal, organisasjon med mye mer. Daglig leder rapporterer direkte til styret.
- Bjarmann er jo sportsdirektør og har ansvaret for spillerlogistikk. Research, kartlegging, kjøp, salg, kontrakter.
- Haglund er hovedtrener og har ansvaret for A-lagets sportslige utvikling og resultater.
En oppfordring til OKB: Lag et mer dyptgående intervju på lsk.no med Jo Henning (og kanskje Mathisen?) hvor de forteller mer detaljert om hvordan klubben er organisert og hvordan daglig leder skal jobbe! (Men det har du vel allerede planlagt...?)Elska þetta félagKommentar
-
Rapporter ikke både Bjarmann og Espevalen til styret ?
Han snakker om å ha stor tillit til Haglund. Er det ikke Bjarmann og styret sin jobb å uttale seg om trenerens tillit ?
Trodde Espevalen var en ren "administrativ" sjef med ansvar for økonomi og "ikke-sportlige" tingKommentar
-
Rapporter ikke både Bjarmann og Espevalen til styret ?
Han snakker om å ha stor tillit til Haglund. Er det ikke Bjarmann og styret sin jobb å uttale seg om trenerens tillit ?
Trodde Espevalen var en ren "administrativ" sjef med ansvar for økonomi og "ikke-sportlige" tingKommentar
-
Vi må slutte å lete med lys og lykte etter negative ting som kan bidra til å forsterke våre egne depressive tanker rundt klubben!
Vi kan sikkert ha forskjellige meninger om det som sies i intervjuet, men at Espevalen gir et så omfattende intervju anser jeg som utelukkende positivt! Kudos!Elska þetta félagKommentar
-
Jeg hadde også reagert om Espevalen hadde gått ut og sagt noe om hvilke spillere som skulle spille, kritikk av spillestil osv. Espevalen redegjør for kortsiktig og langsiktig strategi i klubben. Jeg ser ikke noe merkelig med at en daglig leder sier noe om de overordnede strategiene i klubben, uansett om det dreier seg om de sportslige, økonomiske eller administrative strategiene.
Espevalen har ikke gitt noen føringer eller begrensninger i intervjuet på jobben Bjarmann eller Haglund skal gjøre. Enig med DoubleHi5 i at dette var veldig bra.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar