Drakta i 2012
Collapse
X
-
I og med at UNICEF stoppa avtalen pga Solskjær ifor så er det vel ikke store sjanser for at de blir med i år heller...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Virker jo helt bakvendt om en internasjonal ambassadør av UNICEF skal hindre dem eksponering. Det burde heller være en av hans fremste oppgaver å få flest Tippeligalag til å fronte organisasjonen sin.
Som om Aksel Lund Svindal skal hindre andre lag enn LSK å støtte MOT. Henger ikke på greip.Kommentar
-
Kommentar
-
Forøvrig interessant at FHK lar supporterne bestemme hva slags 3. drakt de skal ha. Triste alternativer, men dog bra tiltak.
Jeg vil Heinzy Horny-Boy rosa 3. drakt!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Forøvrig interessant at FHK lar supporterne bestemme hva slags 3. drakt de skal ha. Triste alternativer, men dog bra tiltak.
Jeg vil Heinzy Horny-Boy rosa 3. drakt!Kommentar
-
Hønefoss har også Legea som draktleverandør og de lanserte nye drakter i dag. Ser at de bruker samme design som vi brukte i fjor. Både 2.- og 3.-drakta er jeg ikke helt fan av, men jeg synes hjemmedrakta deres ser bra ut.
Gleder meg til å se LSKs draktsett for 2012.Kommentar
-
Kommentar
-
Drakta vår, brukt i hallen, er pissegul og stygg rett og slett. Vi må tilbake noen år for å finne riktig tonesetting på den gulfargen. Ikke bra utvikling.Kommentar
Kommentar