LSK - Strømsgodset, fredag 3. januar kl. 12:00, LSK-Hallen
Collapse
X
-
Johan Andersson er god og virker til å passe perfekt til rollen han har blitt gitt (viktig å ha noen som ikke får panikk i nærheten av 16-meteren). Roger er god (ser at noen nevner feilpasninger, men han har også hatt et par nydelige bakromspasninger). Brukbar omgang hvor Godset dessverre scoret på sjansen sin. Mangler litt flyt i angrepsspillet, men noe annet hadde jeg ikke ventet. Liker måten vi prøver å spille på. Midtgarden er ikke så verst på midten heller. Kommer seg ut av trange situasjoner og virker til å ha hodet på plass. Bra returløp også, litt ut i omgangen. Scheel må fortsette å spille seg ut av forsvar, men må også bli enda bedre under press. Fredrik har ikke vært all verden. Heller ikke Ohi. Forsvaret har vært stødig, bortsett fra ved målet og Ramovic virker på hugget og setter i gang spillet fort. Det er bra. Westerberg er bedre enn forrige gang og villig med fremover. Godkjent.FerdigskåraKommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Er synd å si det men guldbransen har vært dårlig. Det eneste han har gjort de første 55 minuttene er å løpe. Når han får ballen så prøver han på noe han har sett på youtube, og det funker ikke for han.
Mens jeg skrev det her så fikk han en fin sjanse. Trur han kan være en bra supersub som kommer inn når motstanderen er sliten, men per dags dato så trenger vi en spiller som har litt mer teknikk og ro foran mål
Kommentar
-
Jeg endret det fra veldig god til god rett etter jeg hadde lagt ut innlegget. Roger var han som sendte Fredrik igjennom alene, mens Midtgarden var han som mistet ballen rett foran egen 16-meter nå i den andre omgangen tror jeg (blunkesmilefjes).FerdigskåraKommentar
-
-
-
Kommentar