LSK - Strømsgodset, fredag 3. januar kl. 12:00, LSK-Hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    #81
    Opprinnelig skrevet av KFL109
    Jeg velger hvilken dag som helst å være frustrert over misbrukte målsjanser enn å være frustrert over at vi ikke spiller oss fram til dem.

    Inntil det motsatte er bevist velger jeg å tro at pila peker oppover!
    Tommel opp. Dette er Treningskamp og Haglund sier jo at fokuset er ikke på resultat, mennspillet. Det er når 1 runde i ligaen starter opp på Hønefoss, at det viktig at sjansene settes. Oppløftende spill i dag i perioder.

    Midtgarden imponerte meg mest i dag. Roger gjorde en vesentlig bedre andre omgang enn første. Andersson tror jeg blir en hit. Bedre takter av Jesper i dag. Ny venstre back asap, eller spill inn Ringstad i disse kampene - han har mer behov for trening med førstelaget enn Steinhard.

    Sett under ett, en grei kamp.

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #82
      Tv2 skal ha det til at Godset burde vunnet med denne tittelen:
      http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/kovacs-kjempemiss-oedela-for-godset-3700110.html

      Kovacs miss ødela for godset...

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7080

        #83
        Opprinnelig skrevet av Paddis
        Tv2 skal ha det til at Godset burde vunnet med denne tittelen:
        http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/kovacs-kjempemiss-oedela-for-godset-3700110.html
        Kovacs miss ødela for godset...
        Det er jo passe lættis. LSK vant sjansestatistikken 10-3, dominerte etter hvert banespillet kraftig og ble etter mitt skjønn snytt for minst to straffespark. Gratulerer til TV2.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #84
          Ja og i videon viser de kun målet til LSK og Godset samt Kovacs sin presise og klasse avslutteregenskaper

          Kommentar

          • ynnor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 857

            #85
            Lenge siden jeg har sett et mer spillende og ballsikkert lsklag. Vi var klart best gjennom hele kampen og burde vunnet med 3-4 mål. Uten skader vil Johan Andersson og Roger kjempe om tittelen årets spiller i år. Dommerstanden fortsetter derimot på samme begredelige måte. At noen ikke forstår at de passer bedre til hobbyer som å samle på syltetøyetiketter

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              #86
              Frustrerende dårlig dommer, henta fra GU? At dette etterhvert ble en kortlek er bare hans egen feil. Fire straffesituasjoner for oss, ingen blir dømt på. Spesielt Ohis så klar ut fra min posisjon. Synes dette lover jævla godt jeg, får vi inn det vi så og si er lovet så kan jeg ikke se annet enn at vi endelig skal kjempe på øvre halvdel igjen. Inntrykket man satt igjen med etter første var mye bra kombinasjoner, men det siste vi manglet på de hadde Godset og vi ble straffa hardt.

              Så bytta de inn Kovacs og Godset ble helt ufarlige til det sto igjen ti minutter i en periode vi trykket på for seiersmålet. Vi styrer kampen helt, og Roger tar virkelig tak etter en middels førsteomgang. Et varp, og det blir bare bedre! Midtgarden imponerer tidvis med godt blikk og raske avleveringer. Fredrik er dessverre for inneffektiv og lider i tillegg av tunnelsyn. Du må faen meg løfte blikket oftere å se bedre plasserte medspillere! Westerberg var bedre i dag, men sliter enten med blytunge bein eller har litt for store tempoproblemer.

              Pri en, en spiss!

              Kommentar

              • Skinke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2007
                • 3914

                #87
                hvordan går det ui den andre kampen?
                Daukjøtt Felt C

                Kommentar

                • Fotball24/7
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2008
                  • 266

                  #88
                  Tror ikke vi trenger å lete lenger enn i våre egne rekker for å finne en spiss, tror en BBS i matchform hadde tippet dette i vårt favør. Men ser jo også at savnet etter en skikkelig venstreback og en kreativ midtbanespiller kan gjøre seg gjeldene. Men blir moro å følge utviklingen.
                  Dette er en ball

                  Kommentar

                  • tonkro
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2009
                    • 344

                    #89
                    Enig, dommeren var forferdelig dårlig! Hørte at han vanligvis dømmer Adeccoligaen, men håper ikke det er tilfelle. I hver eneste situasjon ventet han 10 sekunder før han blåste, fordi han måtte titte rundt seg for å se reaksjonene til spillere og tilskuere før han bestemte seg for hva utfallet skulle bli. Snytt for ihvertfall 1 soleklar straffe.

                    Ellers er jeg enig med de fleste andre - Johan er god, Roger er en stor og sterk "no bullshit"-type som kan bli veldig god, Sead skaper trygghet i de bakre rekker, og Gulbrandsen vil mye, men får som regel ikke til mye.

                    De få minuttene Bassey spilte skjønte jeg lite av hva han holdt på med. Det ble skreket til han konstant fra sidelinja og fra Steinar, så mulig han var like forvirret som meg.Kippe merket jeg nesten ikke at var på banen en gang, er ikke mye kommunisering fra den mannen... (her snakker jeg om "tilstedeværelsen", ikke hvordan han spilte). En kaptein burde vel høres litt mer? Ellers skulle jeg gjerne sett Bjørn fra start.

                    Alt i alt er jeg ganske fornøyd. LSK kjørte over Godset i 2.omgang, og det meste fungerte fint. Får vi en ordentlig god spiss nå, så ser dette lovende ut!

                    Kommentar

                    • Fjeller'n
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 905

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av tonkro
                      Ellers er jeg enig med de fleste andre - Johan er god, Roger er en stor og sterk "no bullshit"-type som kan bli veldig god, Sead skaper trygghet i de bakre rekker, og Gulbrandsen vil mye, men får som regel ikke til mye.

                      De få minuttene Bassey spilte skjønte jeg lite av hva han holdt på med. Det ble skreket til han konstant fra sidelinja og fra Steinar, så mulig han var like forvirret som meg.Kippe merket jeg nesten ikke at var på banen en gang, er ikke mye kommunisering fra den mannen... (her snakker jeg om "tilstedeværelsen", ikke hvordan han spilte). En kaptein burde vel høres litt mer? Ellers skulle jeg gjerne sett Bjørn fra start.
                      Kommuniseringen er det tydeligvis Sead som skal stå for i år. Han brukte virkelig stemmen så fort Godset nærmet seg.
                      Sterk og klar keeper i mangel av en sterk og klar kaptein.
                      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #91
                        Når man fokuserer så mye på Kovacs bom, hva med Fredriks? Runder keeper og setter den i nettveggen?! Nå satt jeg på andre siden, men var virkelig vinkelen så skarp?

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7080

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Når man fokuserer så mye på Kovacs bom, hva med Fredriks? Runder keeper og setter den i nettveggen?! Nå satt jeg på andre siden, men var virkelig vinkelen så skarp?
                          Veldig skrå vinkel, og han var litt ute av balanse. Gikk i stolperota og ut. Bommen fra ti meter da Johan serverte ham var mye verre.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Mingus
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Mar 2004
                            • 193

                            #93
                            Mye urettmessig kritikk av Fredrik her synes jeg. Ja, han brandt noen store muligheter i dag, men han må også få cred for at han faktisk kommer seg til de mulighetene som han gjør. I dag jobber han som vanlig veldig hardt på topp og betyr mye som pressende spiss. Bedre at han brenner noen muligheter nå enn at han gjør det til sommeren. Husk at han fortsatt er en ungkalv og mye av den coolness som han mangler i dag vil komme med rutinen senere.

                            I Fredrik kan vi få frem en skikkelig toppspiss i norsk målestokk og jeg har fortsatt trua på at han vil nå langt.

                            Kommentar

                            • Playboy1
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 2151

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Mingus
                              Mye urettmessig kritikk av Fredrik her synes jeg. Ja, han brandt noen store muligheter i dag, men han må også få cred for at han faktisk kommer seg til de mulighetene som han gjør. I dag jobber han som vanlig veldig hardt på topp og betyr mye som pressende spiss. Bedre at han brenner noen muligheter nå enn at han gjør det til sommeren. Husk at han fortsatt er en ungkalv og mye av den coolness som han mangler i dag vil komme med rutinen senere.

                              I Fredrik kan vi få frem en skikkelig toppspiss i norsk målestokk og jeg har fortsatt trua på at han vil nå langt.
                              Helt Klart.Fredrik er god,og kommer til å bli en kjempespiller for LSK.Bare selvtilitten foran mål kommer,så vil vi få mye glede med han på banen.

                              Kommentar

                              • Oldtimer
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2011
                                • 316

                                #95
                                Må være skrevet av Berg. Føyer sg pent inn i TV 2 sin holdning til LSK

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6079

                                  #96
                                  Noen som så kamp nr 2? Håper å få en lagoppstilling og resultat og kanskje en rapport fra den også.

                                  Kommentar

                                  • Kanariz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2005
                                    • 2507

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Ser ut som godsetunionen er uenig med deg, Kanariz:
                                    Tar det som et must

                                    Vi spiller bedre enn Godset, det er jeg enig i. Men poenget mitt er vel egentlig det at vi har per dags dato ikke en spiss som kan score mål (hvis man ser på andersson som off midt.). Vi kommer til sjanser, ganske mange og, men det hjelper lite uten en spiller som vet hvor målet står. Vi kom til mange sjanser i fjor også, uten Ujah, men makta ikke å få ballen i mål, derfror jeg dro likhetstrekk med i fjor.

                                    Kommentar

                                    • armykanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2009
                                      • 742

                                      #98
                                      Lsk2 - sif2. 3-2

                                      Ruben, Solberg, høibråten og keeper-Stian var de ifra a-laget som spilte. Resten var juniorer.

                                      0-0 til pause.
                                      0-1 60*
                                      1-1 67*
                                      2-1 77*
                                      2-2 89*
                                      3-2 91*

                                      Osvold x 2? Og et av Solberg mener jeg.
                                      og husker jeg ikke feil fikk osvold sitt andre gule etter 82*

                                      Mye bra og generelt så var LSK best overall.

                                      Kommentar

                                      • Wanker
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 633

                                        #99
                                        Fredrik G

                                        Det var da fælt til syting i dag da!
                                        En så ung spiller som kommer til så mange sjanser, jobber så hardt på banen, trener så hardt for å bli bedre.
                                        Jeg er helt sikker på at dette blir veldig bra.

                                        OK, han er "vertically challenged", sliter litt med skylapper og de siste avslutningsdetaljene, men jeg husker i dag inderlig godt hvor oppgitt jeg og mange andre var over Heidar, før det løsnet for ham...
                                        Hunter S. Thompson:

                                        There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                        Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                        Kommentar

                                        • gutt94
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2007
                                          • 3272

                                          TV2 sin kommentator i fra kampen Jørgen Klem er helt enig slik vi også ser det.
                                          LSK helt klart best i 2.omgang, snytt for en soleklar straffe og helt feil retning av saken til denne artikkelforfateren hos tv2.


                                          Vi må vell se oss fornøyd med dagens kamp, mye sjangser fremover mangler bare spisser med kaldt hode. Lobben til Andersson var kanskje ikke av beste klasse men han fikk da med seg ballen inn i mål.
                                          Fredrik mangler tryggheten for å sette scoringene sine. Den kommer den kommer, og jeg har trua på at Fredrik vil kome ordentlig igjenom iløpet av sesongen. Om han derimot vil være "klar" til seriestart har jeg ikke noe tro på.
                                          KnutHSolberg

                                          Kommentar

                                          Working...