LSK - Strømsgodset, fredag 3. januar kl. 12:00, LSK-Hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • nebbjævel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2009
    • 511

    "..kan tenkes at jeg bør slutte å drikke som ikke ser navnet Erik Midtgarden noe sted.... ..."

    Trigz får føre ham opp to ganger på neste børs så er han pr. kasse igjen
    Gledelig med alle nykommerne som ser ut til å slå til ordentlig. Fredriks problem er vel at han fremdeles blir litt for heit i toppen i scoringsposisjon. Dette burde det være mulig å få gjort noe med.

    Kommentar

    • lars p
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2005
      • 190

      Opprinnelig skrevet av WAK
      Er det ingen som kan si noe om hvorfor ikke Bergman spilte? Er Ringstad også skadet siden han ikke spilte noen av kampene? Hvor lenge er Knudtzon og Bolly ute? Er de klare til kampen mot Strømmen til tirsdagen?
      Bergmann og Ringstad trente på torsdag men gikk av ca halveis i treninga uten noe dramatikk. Knudtzon trente alternativt , men blei testet i spurt med kjapp stopp så han er nok ikke ute lenge. Bolly fikk en liten skade i lysken og er tilbake om ett par dager

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        Opprinnelig skrevet av Lars
        Bortsett fra det, hadde jeg forventet enda mer av Erik M. Han er en bedre spiller enn han fikk vist i dag. Jeg synes det var tydelig at det var første (?) gang han spilte sentralt på TL-nivå. Han blir bedre når han får vent seg til TL-tempoet.
        Dette var feil. Jeg har sett kampen i opptak nå, og Midtgarden var vår beste spiller i første omgang. I andre virker han sliten, men gjør en del bra da også. Tror feilene hans i andre omgang kan settes på kontoen for uvant treningsmengde. Jeg tror han er blant de spillerne som har fått den største økningen i treningsmengde i år.

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          Opprinnelig skrevet av trigz
          Johan: 8. Haha. Tenk at han spiller for LSK. Helt sykt. For en spiller. Stockholmsarrogant scoring.
          Landskronaarrogant om jeg får be. Johan er fra Skåne, og setter nok ikke pris på å karakteriseres som Stockholmer.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            Opprinnelig skrevet av Lars
            Dette var feil. Jeg har sett kampen i opptak nå, og Midtgarden var vår beste spiller i første omgang. I andre virker han sliten, men gjør en del bra da også. Tror feilene hans i andre omgang kan settes på kontoen for uvant treningsmengde. Jeg tror han er blant de spillerne som har fått den største økningen i treningsmengde i år.
            Ingen tvil om det. Har en felles kompis med Midtgarden og treningsregimet i Estland var visstnok ikke så veldig hardt. I tillegg var Erik nok ikke så veldig flink til å trene i perioden mellom signért kontrakt og oppstart... Tror han får svi for det nå, men han har jo alle muligheter nå.

            Synes forøvrig at dommen fra Haglund var veldig nøktern, jeg synes som deg at Midtgarden var vår beste spiller i 1. omgangen.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Synes forøvrig at dommen fra Haglund var veldig nøktern, jeg synes som deg at Midtgarden var vår beste spiller i 1. omgangen.

              Bra at trener`n setter krav og ikke syr puter under armene på noen. Her skal det jobbes!
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

              Kommentar

              • Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

                Opprinnelig skrevet av Lars
                Dette var feil. Jeg har sett kampen i opptak nå, og Midtgarden var vår beste spiller i første omgang. I andre virker han sliten, men gjør en del bra da også. Tror feilene hans i andre omgang kan settes på kontoen for uvant treningsmengde. Jeg tror han er blant de spillerne som har fått den største økningen i treningsmengde i år.
                Prøv å forklar hva Midtigard'n tenkte på før 0-1... Tømme sentral-midt på den måten er helligbrøde. Kjeppe var på vei ut for å avverge faren på vår venstre. Det sagt, skåringa har flere skyldige.

                Steinar P hadde, som forventa, en tristesse av en middelmådig kamp. Hvem som helst på v-backen, Ruben, Jesper, Erik M, Marius H.. alle er velkomne utenom gamlis. Utlån ultimo mars? (Å giiid, nå blir det vel raamaskrik.)

                Du har gjort ditt, SP, dessverre. Svak i duellene, medioker avslutning i fjor, psa er bedre, rævva venstrebein (klarerer rett i motstander), ingen samhandling - eller phorsøk på sådant - med Ohi sist. Sein i starten. Rygger på 0-1. Ser dere ikke dette, lsk?

                Men phor en tilvekst du hadde blitt for Start, særlig i høst som var. Ja hele fjor. Merkelig at vi som gammel stopper-klubb skal opptre som vi har gjort siden 2007. Riseth? Johnsen? Pedersen? Herregud, ekke rart vi ikke er i nærheten av topp fem.

                Og altså tilslutt; Steingal har gjort sitt beste han, det er bare ikke godt nok, og spesielt ikke som vænsterbækk. Du hadde forresten en rekke riktig gode kamper, og viktige sådan, høst 2009 og 2010.

                Kommentar

                Working...