Som det står i nyhetstråden, så spiller altså Sbai en omgang i dag. Blir spennende å hvordan han klarer seg.
Lillestrøm SK-Strømmen IF, 7 februar 2012 kl 15.00- LSK-hallen
Collapse
X
-
Egentlig skjønner jeg ikke vitsen med å sette opp et lag til denne kampen. Haglund har 15 spillere til rådighet. Han kommer til å benytte 15 spillere.
Bolly, Bassey, BBS og Marius spiller ikke i følge nyhetstråden.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
-
Veldig begredelig 1.omgang. Lav tempo og intensitet - dårlig med bevegelser. Strømmen med en god mulighet, ellers har vi ikke skapt noe som helst offensivt. FG er dog bevegelig der framme - samt Ruben med avslutning som gikk 10 meter over er det som er å rapportere om + en dommer som er immun mot å blåse frispark, det gjelder dog begge veier.Kommentar
-
Jeg mener det vil være være et svakhetstegn for laget,om noen av disse( bare nesten gode nok-spillerne) er i 1-elleveren vår ved seriestart ?
Pedersen,Ohi,Knutzon,Gabrielsen,Guldbransen.Isåfal l vil det bety at vi ikke har vært flinke nok med "shoppinga" ?Kommentar
Kommentar