Kanoninnhopp av Solberg. Föles som vi virkelig satt inn stötet i det han ble bytta inn. Sjeft.
Lillestrøm SK-Strømmen IF, 7 februar 2012 kl 15.00- LSK-hallen
Collapse
X
-
Kommentar
-
Utrolig kult for Solberg at han fikk æren av å dra iland første LSK seieren på.. nesten 6måneder?*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Ingen andre som syntes Sbai så ut som en dugelig fotballspiller? Han ble riktignok ikke satt på store prøver bakover, men virker rolig (nesten nonchalant), med god teknikk og konstruktiv fremover. Fett med Solberg. Vi trenger absolutt målscorere i laget. Ellers var det spaserfotball mesteparten av tida. Godt defensivt fra begge lag. Utelukkende defensivt fra 2010. Vi kan også sende speidere til 2010 for å sjekke ut Duwayne Kerr i sesongen som kommer. Skikkelig god i feltet og virket trygg. Det er vel omtrent det eneste jeg var enig med kommentatoren i, i løpet av kampen. Typisk treningskamp, men er glad for at vi fikk inn en seier og et par mål. Det har vært en stund siden.Last edited by Kimito; 07.02.2012, 17:33.FerdigskåraKommentar
-
Legg merke til at Andersson og Palmason står bak begge Solbergs scoringer også. Sbai viser mer av det vi allerede kunne se på YT-klippene, mannen kan behandle ballen. At han i tillegg har et venstrebein gjør meg automatisk svak for ham. Ellers tar jeg meg selv i å spørre om gamle LSK hadde klart å få en seier ut av dette.Kommentar
-
Kommentar
-
Stemmer det at laget trente før kampen? Ikke at det spiller noen rolle, men forklarer det lave tempoet.
Sbai virket trygg og bra selv om det var litt slurv, men det setter jeg på kontoen for ny på laget. Tror han blir en god tilvekst. Nico er selvfølgelig dagens mann med to mål. Man ser at det er noe på gang med dette laget, selvom det var en kamp med lavt tempo og lite trøkk.
Med Palmason og Andersson så har vi skutt gull. Dette kan ikke annet en å bli bra. Det er lekent og deilig.Kommentar
-
Kommentar
-
Moro med Solberg. Dette bør åpne diskusjonen om rangordningen i angrepet vårt. Gulbrandsen er flink til å komme i posisjoner, men er til gjengjeld elendig til å avslutte - samt har åpenbare problemer i forhold til å spille fra seg ballen når det er riktig.
Solberg har et klokt fotballhode, og viser evnen til å holde hodet kaldt foran kassa. Han er også enormt SULTEN på å vise seg frem. Hvis Haglund nå viser gutten tillit, tror jeg han vil kvittere med mye nettsus.Kommentar
-
Moro med Solberg. Dette bør åpne diskusjonen om rangordningen i angrepet vårt. Gulbrandsen er flink til å komme i posisjoner, men er til gjengjeld elendig til å avslutte - samt har åpenbare problemer i forhold til å spille fra seg ballen når det er riktig.
Solberg har et klokt fotballhode, og viser evnen til å holde hodet kaldt foran kassa. Han er også enormt SULTEN på å vise seg frem. Hvis Haglund nå viser gutten tillit, tror jeg han vil kvittere med mye nettsus."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Legitimt poeng, ser gjerne mer til Solberg i tida fremover. Ingen ekstrem fart eller fysikk, men det behöver ikke bety at man ikke kan putte masse. En spiller som Mos har jo heller ikke veldig mange andre ekstreme egenskaper enn avslutningene, og han blei toppscorer i fjor. Tror dog ikke Solberg funker särlig bra om han blir for alene på topp. Der har Fredrik et fortrinn.
Ellers synes jeg Ohi så rimelig frisk ut i dag frem til han ble skada. Viktig at han utvikler seg fint nå. Synes han virker mindre keitete, letter i beina og lurere i valgene enn tidligere. Fortsatt mye å gå på, men gutten er så vidt 18 og utvikler seg i riktig retning.
Ellers var dette en fryktelig dårlig kamp. Ikke mye å ta med seg.Kommentar
-
Kommentatoren på tv2Sumo sa i hvertfall at han traff på han i pausen og at han satt på en sykkel og det så ut til å gå bra.Kommentar
-
Ingen veldig god kamp, men stemmer definitivt for å gi han kontrakt om ikke de personlige problemene det var snakk om er noe veldig alvorlig.Kommentar
-
Var en meget svak kamp dette her. De siste 15 så økes balltempo, det blir satt opp noe veggspill og kombinasjoner, og plutselig ble det 2 mål. Ikke tilfeldig. Må si at jeg er blitt veldig glad i Isak Scheel. Trygg bakover, og i motsetning til Steinar som slår nesten bare langt, så er han rolig med ball, og spiller ofte langs bakken, samt finner gode løsninger. Sbai virker som en spiller som bør signeres. På midtbanen var det tydelig at det var nesten den samme som spilte hele høstsesongen. Erling og Ruben er fine fyrer, men langt fra gode nok til å spille fast for et topplag. Synes Ohi er mer spennende, selv om naturlig nok er veldig uferdig.
Det er tydelig at Roger'n trenger en god makker ved siden av seg. Dette er jo førstepri, men synes den mystiske spilleren bør være på vei snart. Gjelder å få satt laget skikkelig før seriestart, som ikke er så alt for lenge til. Ellers digg å se at Andersson fortsatt er involvert i det vi skaper av målsjanser, for en spiller han er. Et par deilige link-up med Palmi, som er en typisk spiller som kommer i farlige situasjoner. Fredrik er en skikkelig nesten-spiller. Snart løsner det for han og. Men er desperat etter å se Björn i aksjon igjen, og til å få Björn-Johan linken til å sitte. Potensialt ligaens beste spisspar.Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Så bare andreomgangen, og det var jo som mange sier alt annet enn spektakulært. Setter det på kontoen for blytunge bein. Nok et baklengsmål som følge av personlig feil (Midtgarden). Meget positivt at vi klarte å snu kampen det siste kvarteret. Ellers syntes jeg Isak Scheel ser ut som den beste signeringen vi har gjort på mange år. Syns også kampen i dag nok en gang gjenspeilet at vi må få inn en dokumentert målscorer før sesongstart, ellers frykter jeg mange frustrerende ettermiddager utover i sesongen.
Sbai var vel ok uten å utmerke seg. Ikke veldig rask, og hadde litt for mange (ofte overambisiøse) feilpasninger. Ett bra løp. Ikke lett å komme inn på den måten, håper han får flere sjanser til å vise seg fram. Tror han kan klare seg i TL, og venstrebacker vokser ikke akkurat på trær.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar