Lillestrøm SK-Strømmen IF, 7 februar 2012 kl 15.00- LSK-hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #81
    Kanoninnhopp av Solberg. Föles som vi virkelig satt inn stötet i det han ble bytta inn. Sjeft.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #82
      Opprinnelig skrevet av Lars
      Kun én ting å ta med seg fra denne kampen: Nicolay Solberg veit hvor målet står. Mestscorende på trening, putter for LSK 2 og nå også for A-laget.
      Viser det samme her som han gjorde i forsesongen i fjor, meget gode avslutninger.

      Kommentar

      • ragnarrock
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 937

        #83
        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Viser det samme her som han gjorde i forsesongen i fjor, meget gode avslutninger.
        dette nevnte jeg vel etter match og, meeen; jeg tror denne gutten bare trenger noen sunne inhopp på mere enn min om gangen.

        Utrolig kult for Solberg at han fikk æren av å dra iland første LSK seieren på.. nesten 6måneder?
        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

        -RagnarRock-

        Kommentar

        • Kimito
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 2601

          #84
          Ingen andre som syntes Sbai så ut som en dugelig fotballspiller? Han ble riktignok ikke satt på store prøver bakover, men virker rolig (nesten nonchalant), med god teknikk og konstruktiv fremover. Fett med Solberg. Vi trenger absolutt målscorere i laget. Ellers var det spaserfotball mesteparten av tida. Godt defensivt fra begge lag. Utelukkende defensivt fra 2010. Vi kan også sende speidere til 2010 for å sjekke ut Duwayne Kerr i sesongen som kommer. Skikkelig god i feltet og virket trygg. Det er vel omtrent det eneste jeg var enig med kommentatoren i, i løpet av kampen. Typisk treningskamp, men er glad for at vi fikk inn en seier og et par mål. Det har vært en stund siden.
          Last edited by Kimito; 07.02.2012, 17:33.
          Ferdigskåra

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            #85
            Legg merke til at Andersson og Palmason står bak begge Solbergs scoringer også. Sbai viser mer av det vi allerede kunne se på YT-klippene, mannen kan behandle ballen. At han i tillegg har et venstrebein gjør meg automatisk svak for ham. Ellers tar jeg meg selv i å spørre om gamle LSK hadde klart å få en seier ut av dette.

            Kommentar

            • Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2601

              #86
              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Sbai viser mer av det vi allerede kunne se på YT-klippene, mannen kan behandle ballen. At han i tillegg har et venstrebein gjør meg automatisk svak for ham.
              YouTube, en vakker drøm her i vindens land.
              Ferdigskåra

              Kommentar

              • barte
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Oct 2011
                • 145

                #87
                syntes sbai gjorde et veldig bra innhopp.meget god offensivt og bra bakover.her har vi en flott back!løp og kjøp!!!

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  #88
                  Stemmer det at laget trente før kampen? Ikke at det spiller noen rolle, men forklarer det lave tempoet.
                  Sbai virket trygg og bra selv om det var litt slurv, men det setter jeg på kontoen for ny på laget. Tror han blir en god tilvekst. Nico er selvfølgelig dagens mann med to mål. Man ser at det er noe på gang med dette laget, selvom det var en kamp med lavt tempo og lite trøkk.
                  Med Palmason og Andersson så har vi skutt gull. Dette kan ikke annet en å bli bra. Det er lekent og deilig.

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #89
                    Det var trening som vanlig kl. 10. Kampen var økt nr. 2.

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Lars
                      Det var trening som vanlig kl. 10. Kampen var økt nr. 2.
                      Da er det en helt godkjent gjennomført kamp.

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3209

                        #91
                        Moro med Solberg. Dette bør åpne diskusjonen om rangordningen i angrepet vårt. Gulbrandsen er flink til å komme i posisjoner, men er til gjengjeld elendig til å avslutte - samt har åpenbare problemer i forhold til å spille fra seg ballen når det er riktig.
                        Solberg har et klokt fotballhode, og viser evnen til å holde hodet kaldt foran kassa. Han er også enormt SULTEN på å vise seg frem. Hvis Haglund nå viser gutten tillit, tror jeg han vil kvittere med mye nettsus.

                        Kommentar

                        • magnuslt
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Oct 2011
                          • 213

                          #92
                          Har trua sjæl!

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av G-Man
                            Moro med Solberg. Dette bør åpne diskusjonen om rangordningen i angrepet vårt. Gulbrandsen er flink til å komme i posisjoner, men er til gjengjeld elendig til å avslutte - samt har åpenbare problemer i forhold til å spille fra seg ballen når det er riktig.
                            Solberg har et klokt fotballhode, og viser evnen til å holde hodet kaldt foran kassa. Han er også enormt SULTEN på å vise seg frem. Hvis Haglund nå viser gutten tillit, tror jeg han vil kvittere med mye nettsus.
                            Legitimt poeng, ser gjerne mer til Solberg i tida fremover. Ingen ekstrem fart eller fysikk, men det behöver ikke bety at man ikke kan putte masse. En spiller som Mos har jo heller ikke veldig mange andre ekstreme egenskaper enn avslutningene, og han blei toppscorer i fjor. Tror dog ikke Solberg funker särlig bra om han blir for alene på topp. Der har Fredrik et fortrinn.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • Tvilling
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 1475

                              #94
                              Her prøvd å lete etter info om Steinar Pedersen.. Å se en mann som han ikke klare å reise seg (etter skade?) - tyder ikke bra! Noen som kan fortelle hva som skjedde, og status?

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6082

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av andersmm
                                Legitimt poeng, ser gjerne mer til Solberg i tida fremover. Ingen ekstrem fart eller fysikk, men det behöver ikke bety at man ikke kan putte masse. En spiller som Mos har jo heller ikke veldig mange andre ekstreme egenskaper enn avslutningene, og han blei toppscorer i fjor. Tror dog ikke Solberg funker särlig bra om han blir for alene på topp. Der har Fredrik et fortrinn.
                                Jeg avskrev Solberg i stor grad i fjor. Han mangler en ekstrem teknikk og han mangler ekstrem fart. Det han har er et bra fotballhode og evne til å se åpninger i tillegg til gode avslutninger. Tror kanskje han er en spiller som kan passe mye bedre inn under Haglund enn under Berg. Tror nok han kan gjøre en grei figur på alle plasser bak spissen, men ikke som spydspiss. HAn kan nok utfordre både høyrekanten og venstrekanten i år, om han får riktig utvikling gjennom vinteren.

                                Ellers synes jeg Ohi så rimelig frisk ut i dag frem til han ble skada. Viktig at han utvikler seg fint nå. Synes han virker mindre keitete, letter i beina og lurere i valgene enn tidligere. Fortsatt mye å gå på, men gutten er så vidt 18 og utvikler seg i riktig retning.

                                Ellers var dette en fryktelig dårlig kamp. Ikke mye å ta med seg.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6082

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Tvilling
                                  Her prøvd å lete etter info om Steinar Pedersen.. Å se en mann som han ikke klare å reise seg (etter skade?) - tyder ikke bra! Noen som kan fortelle hva som skjedde, og status?
                                  Kommentatoren på tv2Sumo sa i hvertfall at han traff på han i pausen og at han satt på en sykkel og det så ut til å gå bra.

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6082

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av barte
                                    syntes sbai gjorde et veldig bra innhopp.meget god offensivt og bra bakover.her har vi en flott back!løp og kjøp!!!
                                    Syntes han gjorde et middels innhopp, men han rakk å slå det beste innlegget jeg har sett i lsk-hallen, dribla av noen mann ved en anledning og var konstant spillbar.

                                    Ingen veldig god kamp, men stemmer definitivt for å gi han kontrakt om ikke de personlige problemene det var snakk om er noe veldig alvorlig.

                                    Kommentar

                                    • Herman
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2010
                                      • 1101

                                      #98
                                      Var en meget svak kamp dette her. De siste 15 så økes balltempo, det blir satt opp noe veggspill og kombinasjoner, og plutselig ble det 2 mål. Ikke tilfeldig. Må si at jeg er blitt veldig glad i Isak Scheel. Trygg bakover, og i motsetning til Steinar som slår nesten bare langt, så er han rolig med ball, og spiller ofte langs bakken, samt finner gode løsninger. Sbai virker som en spiller som bør signeres. På midtbanen var det tydelig at det var nesten den samme som spilte hele høstsesongen. Erling og Ruben er fine fyrer, men langt fra gode nok til å spille fast for et topplag. Synes Ohi er mer spennende, selv om naturlig nok er veldig uferdig.

                                      Det er tydelig at Roger'n trenger en god makker ved siden av seg. Dette er jo førstepri, men synes den mystiske spilleren bør være på vei snart. Gjelder å få satt laget skikkelig før seriestart, som ikke er så alt for lenge til. Ellers digg å se at Andersson fortsatt er involvert i det vi skaper av målsjanser, for en spiller han er. Et par deilige link-up med Palmi, som er en typisk spiller som kommer i farlige situasjoner. Fredrik er en skikkelig nesten-spiller. Snart løsner det for han og. Men er desperat etter å se Björn i aksjon igjen, og til å få Björn-Johan linken til å sitte. Potensialt ligaens beste spisspar.
                                      Twitter

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Herman
                                        Må si at jeg er blitt veldig glad i Isak Scheel.
                                        Ser ut som en kalas-signering. Vi var tidvis hjelpelöse når vi skulle spille oss ut med Steinar og Frode som stoppere. Isak er fantastisk på akkurat dette.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7092

                                          Så bare andreomgangen, og det var jo som mange sier alt annet enn spektakulært. Setter det på kontoen for blytunge bein. Nok et baklengsmål som følge av personlig feil (Midtgarden). Meget positivt at vi klarte å snu kampen det siste kvarteret. Ellers syntes jeg Isak Scheel ser ut som den beste signeringen vi har gjort på mange år. Syns også kampen i dag nok en gang gjenspeilet at vi må få inn en dokumentert målscorer før sesongstart, ellers frykter jeg mange frustrerende ettermiddager utover i sesongen.

                                          Sbai var vel ok uten å utmerke seg. Ikke veldig rask, og hadde litt for mange (ofte overambisiøse) feilpasninger. Ett bra løp. Ikke lett å komme inn på den måten, håper han får flere sjanser til å vise seg fram. Tror han kan klare seg i TL, og venstrebacker vokser ikke akkurat på trær.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...