Lillestrøm SK-Strømmen IF, 7 februar 2012 kl 15.00- LSK-hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Reyrey
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2010
    • 379

    Synes Tiondouba var skikkelig god, Pasningene hans var nærmest feilfrie, LSK's Xavi
    (men kan bli skummelt om han får gule kort i hver kamp)
    Men han trenger en bedre partner på midten, og jeg drømmer våte drømmer om at William Kvist kommer Da tar det kaka!!!

    Synes debuten til Sbai var OK, husk han har ikke spilt fotball på en god stund og dette var første kamp for LSK.
    Vi trenger en venstreback, og jeg synes vi bør satse på Sbai.. bare vent til han får spilt seg inn i laget

    Isak Scheel BØR spille alle kamper han kan få føre kampstart, og er en kjempe signering sammen med Andersson/Palmason

    Solberg må ikke bli leid ut, han må fortsette å putte for LSK2 så de rykker opp, og han må få flere innhopp i TL enn i fjord!
    LSK i med- og motgang <3

    Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

    Kommentar

    • andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

      Opprinnelig skrevet av Reyrey
      han må få flere innhopp i TL enn i fjord!
      Hva har guttens badevaner med spilletid på A-laget å gjöre?

      Fra spök til alvor; Solberg kan bli en veldig bra joker i år. Få Arild til å coache ham litt, så kan han hoppe inn og putte på bestilling.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

      Kommentar

      • Martini
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2007
        • 294

        Etter å ha sett gårsdagens match bare bekreftes behovet for en v.back, offensiv midtbane og en en spydspiss.

        Laget pt. er virkelig ikke godt nok til mer enn en middels plassering, og jeg vil heller ikke kaste kontrakten etter Sbai med det første...
        Dog skal han vel være her hele uka, og muligens også få en sjanse mot Hønsa til lørdag, så skal gi han litt mer tid...
        FUGLA TIL VI DØR!

        Kommentar

        • AG-3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 1081

          Opprinnelig skrevet av Martini
          Laget pt. er virkelig ikke godt nok til mer enn en middels plassering, og jeg vil heller ikke kaste kontrakten etter Sbai med det første...
          Synes det er i hardeste laget å dømme ut Fugla etter noen få treningskamper midtvinters...Masse nye spillere inn og ny trener som må få tid til å befeste sitt spillesystem. Dette er ikke Playstation, så da synes jeg vi bør gi det litt tid kanskje?

          Kommentar

          • Martini
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 294

            Joda, vet det er tidlig, men mener man likevel bør kunne forvente mer mot Strømmen IF etter helgefri og en drøy måneds tid på treningsfeltet. Må kunne forvente høyere balltempo, intensitet, bevegelse og kreativitet.

            For tidlig å komme med tabelltips, men har dessverre ikke tro på mer enn midt på tabellen uten forsterkninger i hvert ledd...
            Bunnivået er fortsatt for lavt...
            FUGLA TIL VI DØR!

            Kommentar

            • gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

              Opprinnelig skrevet av Martini
              For tidlig å komme med tabelltips, men har dessverre ikke tro på mer enn midt på tabellen uten forsterkninger i hvert ledd...
              Men det er det vel ingen andre som forventer heller. Troppen er pr i dag ikke bedre enn i fjor, bare jevnere. Jeg tipper plass 7-10, selv om vi får et par forsterkninger til. De andre lagene jobber også med å bli bedre, og har ofte et bedre grunnlag (f eks spillemønster) enn oss. Vi må nesten begynne på null igjen. Da er det utopi å tro på topp fem-plassering det første året.
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

              Kommentar

              • Kimito
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 2601

                Jupp, foreløpig ser jeg på sjetteplassen som første delmål, akkurat som ved de forrige sesongene. Så får vi se hva som kommer inn. Uansett må alle de nye spille seg inn, så medaljer gidder jeg ikke å tenke på. Så får heller klubben overraske positivt. Jeg er lei av det motsatte.
                Ferdigskåra

                Kommentar

                • Lillestrøm Kirke
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2004
                  • 1470

                  Opprinnelig skrevet av Tvilling
                  Her prøvd å lete etter info om Steinar Pedersen.. Å se en mann som han ikke klare å reise seg (etter skade?) - tyder ikke bra! Noen som kan fortelle hva som skjedde, og status?
                  Såvidt jeg husker uttalte han til rb at han ikke trodde han haddde fått hjernerystelse, men at noen ribbein hadde gått (!).
                  Last edited by Lillestrøm Kirke; 08.02.2012, 15:03.
                  "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Mange av de nest beste starta i går, kan gi en indikator på at vi også dette året må stole på at en håndfull spillere leverer jevnt over.

                    Kommentar

                    • Martin Olsen
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Jan 2007
                      • 186

                      Så er spørsmålet, hvor mye spillerne la i denne kampen...
                      Trening på morgenen. Treningskamper lever sitt eget liv, det gjelder både for Norske lag og for utenlandske.
                      forbredelsene til kampene er helt anderledes enn til Serie og Cup kamper.
                      Jeg regner med at Treningskampene i La Manga og ikke minst mot Molde 10.3 og Tromsø 18.3 gir et bedre svar.

                      Kommentar

                      • Yellow-not-jella
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2009
                        • 1606

                        alltids mye påssitivt, feks sol'is to skåringer. Syns likevel ikke ohi skal brukes på venstre. Mye bedre på treninger. Sinker spillet, spiller utruli' my' bakover, bak jesper på vei fram..? Må være stinn av trening får en håpe. Ett bra skudd da. Helt sikker på at resultatene blir bedre med han som spiss, fg høyre med innlegg, og palmi venstre...

                        Kommentar

                        • christoffer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2004
                          • 326

                          Folk som mener at stallen vi har i dag er like god som fjorårets tar fullstendig feil. Roger, Palmi og Andersson er byttet ut med Ujah og Nosa. I tillegg har vi fått en keeper, back og stopper, altså er vi styrket bakover på banen. Så vil jeg også mene at Midtgarden er en bedere spiller å sette inn en feks Tokstad. Og til sist, unggutta som er igjen nå(bortsett fra ohi og nico)går inn i sin 4 sesong i tippeligaen, så noe utvikling bør en vel forvente seg.

                          Topp 3!

                          Kommentar

                          • Oddis
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 2744

                            Opprinnelig skrevet av christoffer
                            Folk som mener at stallen vi har i dag er like god som fjorårets tar fullstendig feil. Roger, Palmi og Andersson er byttet ut med Ujah og Nosa. I tillegg har vi fått en keeper, back og stopper, altså er vi styrket bakover på banen. Så vil jeg også mene at Midtgarden er en bedere spiller å sette inn en feks Tokstad. Og til sist, unggutta som er igjen nå(bortsett fra ohi og nico)går inn i sin 4 sesong i tippeligaen, så noe utvikling bør en vel forvente seg.

                            Topp 3!
                            Topp tre blir nok tøft, men er kun på spissplass vi ikke er sterkere i år mener jeg. Samtidig skal laget bli samspilt, noe som vil ta tid. Dette blir en ujevn sesong. Alt annet ville overrasket meg.
                            Last edited by Oddis; 09.02.2012, 14:37. Begrunnelse: r
                            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              Tokstad gjorde en god figur. Han har nok TL-nivå inne på sikt.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • christoffer
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2004
                                • 326

                                Topp 3 kan bli tøft, men det er også viktig å se på hvordan situasjoenen er hos våre kokurenter. Kan ikke se at hverken vif, rbk, viking, brann, til og Molde har styrket stallene.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6082

                                  Opprinnelig skrevet av christoffer
                                  Topp 3 kan bli tøft, men det er også viktig å se på hvordan situasjoenen er hos våre kokurenter. Kan ikke se at hverken vif, rbk, viking, brann, til og Molde har styrket stallene.
                                  RBK styrka i sommer, og disse signeringene får en vinter med laget vil nok styrke dem. Molde har en sterk stall og det styrker dem at de får et år med kontinuitet, i tillegg har de forsterka med Hovland. I tillegg til disse to er Tromsø og Aalesund et stykke forran oss. Brann, Viking og Vif er jeg enig i at ikke ser så uovervinnelige ut. Disse tre skal vi kunne utfordre.
                                  Last edited by HSft; 09.02.2012, 10:18.

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7092

                                    Skjønner ikke at Aalesund skal være så langt foran oss.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Kimito
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 2601

                                      Opprinnelig skrevet av christoffer
                                      Folk som mener at stallen vi har i dag er like god som fjorårets tar fullstendig feil. Roger, Palmi og Andersson er byttet ut med Ujah og Nosa. I tillegg har vi fått en keeper, back og stopper, altså er vi styrket bakover på banen. Så vil jeg også mene at Midtgarden er en bedere spiller å sette inn en feks Tokstad. Og til sist, unggutta som er igjen nå(bortsett fra ohi og nico)går inn i sin 4 sesong i tippeligaen, så noe utvikling bør en vel forvente seg.

                                      Topp 3!
                                      Vi endte på 13. plass. Stallen er bedre enn den som avsluttet fjoråret, men jeg tror ikke vi skal si oss sikre på at BBS leverer som Ujah, spesielt ikke med tanke på at han har vært mye skadet i det siste. Fredrik sliter fortsatt med avslutningene. Det er ikke sikkert at han får orden på det i løpet av sesongen. Andersson er god, men har også en skadehistorie som er skummel. Bakover bør vi bli mye bedre. Roger og Pálmi forsterker midtbanen, men du nevner ikke at Gislason har forsvunnet. Alt i alt er vi forsterket, men har mange nye fjes. Jeg tipper frustrerende mange uavgjortkamper, mas om manglende offensiv samhandling og sjette plass. X-faktoren er naturligvis disse andre spillerne som ventes inn. Dersom de kommer og er gode nok til å levere umiddelbart, kan jeg kanskje forestille meg fjerdeplass. Høyere nekter jeg å gå denne sesongen. Nok en gang, vi havnet på 13. plass i 2011. Det er et ganske formidabelt byks vi er nødt til å ta.
                                      Last edited by Kimito; 10.02.2012, 08:09. Begrunnelse: Ehm, årstallfeil.
                                      Ferdigskåra

                                      Kommentar

                                      • christoffer
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2004
                                        • 326

                                        Ble ikke mye poengfangst med Gisse på høsten i fjor, og på våren varv han en del skadet. Enig i at BBS ikke vil putte like mange som AU, men man trodde jo ikke at Heidar skulle putte så mye i 99 heller. Men si at BBS scorer 9-10 mål, og sead slipper inn 20 mål mindre en det Logi gjorde, så snakker vi om en del ekstra poeng..

                                        Kommentar

                                        • Kimito
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 2601

                                          Opprinnelig skrevet av christoffer
                                          Ble ikke mye poengfangst med Gisse på høsten i fjor, og på våren varv han en del skadet. Enig i at BBS ikke vil putte like mange som AU, men man trodde jo ikke at Heidar skulle putte så mye i 99 heller. Men si at BBS scorer 9-10 mål, og sead slipper inn 20 mål mindre en det Logi gjorde, så snakker vi om en del ekstra poeng..
                                          Som sagt, vi blir bedre defensivt. Der er jeg enig (og det skal ikke mye til). Midtbanen er noe forsterket, men med mye nytt og spillere som ikke helt kjenner hverandre eller trenerens system. Fremover er vi et ganske stort spørsmålstegn, spesielt med tanke på skadehistorikken til våre to desidert viktigste angrepsspillere. Bak dem er det tynt på målfronten. Kan ikke se at totalen her gjør at vi skal hoppe fra 13. til topp 3. Ikke på én sesong.
                                          Ferdigskåra

                                          Kommentar

                                          Working...