Lillestrøm SK-Strømmen IF, 7 februar 2012 kl 15.00- LSK-hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Petter Ø
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3008

    Det blir medalje i år. Det tørr jeg vedde minst 10 kr på
    Petter Ø - Kreativ Kanaris
    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7092

      Venter til jeg vet hvem denne sagnomsuste spissen, midtbanespilleren og venstrebacken er før jeg tipper noen verdens ting som helst. Laget vi har akkurat nå, er solid og bra, men jeg ser for meg mange frustrerende ettermiddager med høyt ballinnehav og dominans uten uttelling. Vi mangler en spydspiss på topp, og jeg mener det er det definitivt viktigste området å forsterke.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • Herman
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 1101

        Opprinnelig skrevet av trigz
        Vi mangler en spydspiss på topp, og jeg mener det er det definitivt viktigste området å forsterke.
        Så du vil heller spille med Gabrielsen/Midtgarden sentralt på midten, enn Björn på topp? Sentral midtbane er det soleklart viktigste å forsterke, noe Haglund også har sagt.
        Twitter

        Kommentar

        • Mynten
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 484

          Opprinnelig skrevet av Herman
          Så du vil heller spille med Gabrielsen/Midtgarden sentralt på midten, enn Björn på topp? Sentral midtbane er det soleklart viktigste å forsterke, noe Haglund også har sagt.
          Med BBS skadehistorikk er jeg ikke like sikker på at han er kampklar til hver kamp i år, og da med Fredrik som neste valg lukter det ikke mye mål. Tror vi kommer til å oppleve mye frustrasjon dersom vi ikke henter inn en spiss av kvalitet. En midtbane med Andersson/Roger er mer aktuell per i dag enn Gabrielsen/Midtgarden.

          Kommentar

          • Herman
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2010
            • 1101

            Opprinnelig skrevet av Mynten
            Med BBS skadehistorikk er jeg ikke like sikker på at han er kampklar til hver kamp i år, og da med Fredrik som neste valg lukter det ikke mye mål. Tror vi kommer til å oppleve mye frustrasjon dersom vi ikke henter inn en spiss av kvalitet. En midtbane med Andersson/Roger er mer aktuell per i dag enn Gabrielsen/Midtgarden.
            Andersson kommer ikke til å spille sentralt på midten. Det blir Roger med enten Gabrielsen eller Midtgarden sånn som dagens stall er. Derfor er det ekstremt viktig å få en spiller som er god nok til å være Rogers makker.
            Twitter

            Kommentar

            Working...