Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ny kamp i morgen. Første på La Manga. Haglund har sagt at i de to kampene på La Manga så vil han at mange skal få opp mot 90 minutter, så blir nok derfor få bytter. Vanskelig å spå noe lag, ettersom vi ikke vet hvilken av de to kampene man prioriterer.
Men blir godt med kamp, og den vises på TV2 Sport og Sumo. Kampstart kl 16!
Tipper Haglund ønsker å sette standarden her og kjører full pupp med toppa lag, kanskje èn til to utskitftninger fra antatt førsteellever.
Jeg synes vi bør forvente å se litt av konturene i laget nå. Laget har hadde et god treningsperiode over lengre tid, og nå bør spillet begynne å sitte. Resultatet er for meg irrelevant, men jeg forventer av vi stiller sterkt og gjør unna et varselskudd til NAV-gutta som sitter på spillerbussen ved siden av og venter på dagpengene.
Haglund sier jo selv at flest mulig skal få prøve seg og at han ikke regner med å "toppe" laget før mot IFK. Etter en lang periode med hard trening skal det bli spennende å se om spillerne blir litt lettere i beina nå som de skulle slippe opp litt på trening!
11eren i følge RB: Logi - Jeppe, Isak, Kippe, Stian - Erling, Ruben, Erik, Ohi - Björn, Fredrik.
Spennende med forsvarsfireren som skal drilles sammen, og blir moro å se Björn og Fredrik sammen. Midtbanen er derimot meget svak, faktisk dårligere enn det vi hadde i høst. Men greit å hvile Palmi, Johan, Roger og Bolly.
Haglund sier jo selv at flest mulig skal få prøve seg og at han ikke regner med å "toppe" laget før mot IFK. Etter en lang periode med hard trening skal det bli spennende å se om spillerne blir litt lettere i beina nå som de skulle slippe opp litt på trening!
Men så vidt jeg skjønte skal de ihvertfall trene en økt i dag før matchen.
Takk! Ifølge Get-appen min er det ingen programmer på TV2 Sport 2 i dag. Rønnern?
Hei, i følge programguiden til Get sendes ikke kampen på TV2 Sport, ergo finner du den ikke på Get App. Men i følge hjemmesiden til TV2 Sport så sendes kampen live kl. 16.00 på TV2 Sport 2. Denne har antagelig ikke vært på sendeplanen til TV2 Sport når de har sendt ut innhold for den kommende uken, men ser ingen grunn til å ikke stole på TV2 Sport.
Er problemet at du ikke får muligheten til å ta den opp? Nå vet jeg ikke hvordan Get App presenterer sendingsflaten på det tidspunktet, men på selve dekoderen kan jeg ta opp "sendingen" som går fra kl. 16.00 - 00.00 (Ingen informasjon tilgjengelig).
OKB skriver følgende på twitter om BBS: «Han skulle testes før kampen, og den testen viste at man ikke vil bruke han. En liten kjenning med noe. Ikke alvorlig».
Fordi det stod at han skulle starte, men så blir han trukket fra laget. Har skjedd tidligere dette, at han får en kjenning før kamp. Ikke sikkert det er en alvorlig skade.
Kommentar