Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Logi har ihvertfall ikke heva seg med konkurranse. Likandes kar og en god andre keeper.
Helt uenig! Logi er etter min mening langt fra å være god nok til å være andrekeeper for en klubb som Lillestrøm. Vi må kunne stole på keeper også når vi trener. Hvis vi ikke kan det, skaper det usikkerhet.
PS. Jeg er selvfølgelig helt ENIG i at han ikke har hevet seg.
Last edited by DoubleHi5; 20.02.2012, 17:38.
Begrunnelse: PS
Fy søren så svakt. Akkurat som fjoråret. Ingen press på ballfører som får gå og gå, helt til han kommer til skuddposisjon og prikker inn. Sett det før.
...og målene renner forsatt inn. Hvordan hadde det vært hvis de ikke hadde "terpet" forsvar på treningene i det siste?? Kanskje ikke Haglund er så god trener som vi trodde, og har vi kjøpt inn feil spillere?
Vel, jeg forventer at det stilles et toppet lag mot Brann på torsdag og så får vi se etter den kampen hvordan vi står. Jeg tror alle i klubben trenger en seier nå for det er viktig å ha "trua" hvis vi skal få en god sesong.
2-3 tap.... Det var mildt sagt deprimerende, selv om det igjen skal sies at det er en treningskamp. Vi vil se fremgang i treningskampene, ikke omvendt.. Det syndes for mye med langpasningen opp mot Gulbrandsen(...), dels fordi vi blir stresset og dels fordi midtbanen ikke er i vater og autoritær nok.. Spissene får dermed en meget vanskelig jobb. Nøkkelen er en standardhevning på midten som vil løfte hele laget. + en keeper i mål, til en forandring... Men Ringen var god!
Kommentar