Ifjor så tok logi øyeopperasjon, den burde han få igjen pengene for.
LSK - Piast Gliwice, 20. februar kl 16, La Manga
Collapse
X
-
1976. Moss leda hele 11-0 før LSK putta på sine trøstemål
Kampen markerte Moss FKs 70-årsjubileum. Klart man stiller opp som snille gjester og lar jubilanten "stråle" på sin egen fest.Kommentar
-
Snakka med Sheel etter kampen, han håper & tror det kommer et par forsterkninger også
Han sa også han hadde planer om å være i klubben leeengeLSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Kommentar
-
Klarer ikke helt riste denne kampen av meg, er rett og slett frustrert. Hva var planen, var det noen plan i det hele tatt? Skulle en åpenbar reservepreget midtbanekonstellasjon virkelig få føle akkurat hvor langt de er unna en førsteellever ved at Kippe konsekvent skulle pole snøballer over dem? Og hva med stakkars Fredrik og Nico, relativt småvokste karer på topp på håpløs jakt etter dårlig nedfallsfrukt? Er det ikke selvtillit alle disse trenger, og godfølelsen av å kunne kjenne på ballen og være med i spillet? Det handler om å drille en forsvarsfirer og å tenke på det defensive sier noen, men dette er da et lagspill med elleve stykker på banen. Det ene kommer ofte på bakgrunn av det andre, og vice versa.
Kanskje jeg hadde for store forhåpninger til det Haglund skulle utrette, men dette var rett og slett ikke til å forstå. En rød tråd er det ihvertfall ikke lett å få øye på.Kommentar
-
Klarer ikke helt riste denne kampen av meg, er rett og slett frustrert. Hva var planen, var det noen plan i det hele tatt? Skulle en åpenbar reservepreget midtbanekonstellasjon virkelig få føle akkurat hvor langt de er unna en førsteellever ved at Kippe konsekvent skulle pole snøballer over dem? Og hva med stakkars Fredrik og Nico, relativt småvokste karer på topp på håpløs jakt etter dårlig nedfallsfrukt? Er det ikke selvtillit alle disse trenger, og godfølelsen av å kunne kjenne på ballen og være med i spillet? Det handler om å drille en forsvarsfirer og å tenke på det defensive sier noen, men dette er da et lagspill med elleve stykker på banen. Det ene kommer ofte på bakgrunn av det andre, og vice versa.
Kanskje jeg hadde for store forhåpninger til det Haglund skulle utrette, men dette var rett og slett ikke til å forstå. En rød tråd er det ihvertfall ikke lett å få øye på.
Kommentar
-
Ja, regner med at hele apparatet er hissige etter å vise seg fra en helt annen side. En helt ukjent og langt dårligere erstatter for Dnepr ble kanskje for vanskelig å motivere seg skikkelig til, selv for trenerapparatet.Kommentar
Kommentar